تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/03/27 - 10:12
کد خبر: 398958

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

پس از تکمیل اطلاعات به صورت آنلاین، بررسی های لازم انجام می گیرد. سپس باید مدارک مورد نیاز در وبسایت آپلود شوند یا با پست ارسال شود و در نهایت فرایند اعتبارسنجی و صدور قسطاکارت انجام می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در میان انواع لوازم خانگی برقی و غیر برقی، برخی از آن ها پرکاربرد تر هستند و به این دلیل که تنوع زیادی برای آن ها در بازار وجود دارد، انتخاب کمی سخت می شود. به علاوه با افزایش قیمت، انتخاب یک وسیله با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد بسیار مشکل است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم چند نوع لوازم خانگی پر کاربرد را با یکدیگر مقایسه کنیم تا شما بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید و خرید بهتری انجام دهید؛ به خصوص اگر امکان خرید اقساطی لوازم خانگی فراهم شود، تا حد زیادی از مشکلات کاسته خواهد شد. تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با نحوه ی خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن نیز آشنا کنیم.

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

مقایسه کولر آبی و کولر گازی

کولر یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در ایران محسوب می شود. در گذشته از کولرهای آبی در اکثر خانه ها استفاده می شد. اما امروزه با توجه به زندگی آپارتمانی، در بسیاری از خانه ها کولر گازی وجود دارد. کولر گازی در مقایسه با کولر آبی، تهویه هوا را بسیار مطبوع تر خواهد کرد، کاملا بی صدا بوده، فضای کمتری را اشغال می کند و آرامش خاصی در فضای منزل یا محل کار شما به وجود می آورد.

منطقی است که کولرگازی نسبت به کولرهای معمولی قیمت بیشتری داشته باشد. اما در قسطا شما می توانید از امکان خرید کولرگازی اقساطی بهره مند شوید.

مقایسه مبل کلاسیک و راحتی

یکی از سولاتی که معمولا خریداران مبل با آن مواجه می شوند این است که مبل کلاسیک برای منزل آنان بهتر است و یا مبل راحتی. برای پاسخ به این پرسش لازم است در ابتدا تعریفی از هر دو مبل داشته باشیم.

مبل کلاسیک به دسته ای از مبل ها می گویند که با تلفیقی از پارچه های فاخر و چوب های خاص اثری زیبا و منحصر به فرد تولید می شود که فارغ از زمان همیشه مورد استقبال افراد قرار می گیرد و هیچ وقت از مد نمیافتد و طرفدارن خاص خود را دارد.

اما مبل راحتی بر خلاف مبل کلاسیک از پارچه بسیار زیاد تولید می شود تا بتواند راحتی کاربران آن را فراهم کند و از این گونه مبل بیشتر در فضاهای نشیمن استفاده میشه این مبل قیمت خیلی کمتری نسبت به مبل کلاسیک داره و معمولا با توجه به روز مدهای گوناگونی رواج پیدا میکنند.

شما بعد از تصمیم گیری در مورد این که چه مبلی را میخواهید تهیه کنید میتوانید به راحتی و با تهیه قسطا کارت شرایط خرید مبل اقساطی را برای خود فراهم کنید و از هر فروشگاهی در سراسر کشور بدون محدودیت در خرید آنلاین و یا فیزیکی خرید خود را انجام دهید.

مقایسه کتری و سماور معمولی و برقی

از دیگر وسایل مورد نیاز، پرکاربرد و البته ضروری در خانه، اداره و ... سماور و کتری است.

در گذشته برای تهیه آب جوش و چای و ... بیشتر از کتری های معمولی استفاده می شد که روی اجاق گاز قرار می گرفت و پس از گذشت مدت زمانی شما آب جوش در اختیار داشتید و می توانستید با آن انواع دمنوش و چای تهیه کنید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

اما امروزه با وجود کتری و سماورهای برقی به آسانی می توانید تنها در مدت چند دقیقه آب جوش داشته باشید و مزیتی که این نوع کتری و سماورها نسبت به مدل های قدیمی دارد این است که شما هر موقع اراده کنید، آب جوش خواهید داشت؛ اما در عوض قیمت بالاتری هم دارد. اما اصلا از این بابت نگران نباشید، شما می توانید به واسطه قسطا از امکان خرید اقساطی لوازم خانگی از هر فروشگاهی که مد نظر دارید، بهره مند شوید.

مقایسه یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو

به طور کلی برای مقایسه یخچال های ساید بای ساید با دوقلو می توان گفت، یخچال های ساید بای ساید دارای طراحی بسیار هوشمندانه و زیبا می باشند. همچنین امکانات در نظر گرفته شده برای این نوع یخچال ها مانند آب سردکن و یخساز، برای فصل تابستان بسیار ایده جالب و کاربردی است. اما تنها عیب یخچال های ساید بای ساید، فضای در نظر گرفته شده برای فریزر است که فضای بزرگ و جاداری نیست.

یخچال های دوقلو نسبت به یخچال های ساید بای ساید طراحی ساده تری دارد، اما در عوض جادارتر است و برای خانواده های پرجمعیت، مناسب تر است.

اگر به دنبال خرید یخچال قسطی بدون ضامن هستید؛ حتما به وبسایت رسمی قسطا سر بزنید.

ماشین ظرفشوئی

ماشین ظرفشوئی با توجه به مزیت هایی که دارد، این روزها بسیار پرطرفدار شده است ولی به دلیل افزایش قیمت آن برخی از خانواده ها قدرت خرید نقدی آن را ندارند. اما خبر خوب این است که از طریق قسطا شما می توانید ماشین ظرفشویی قسطی بخرید. قبل از اینکه شما را با چگونگی خرید قسطی از قسطا و به طور کلی خرید اقساطی لوازم خانگی از این طریق آشنا کنیم، خوب است مهم ترین مزیت های استفاده از ماشین ظرفشوئی را بدانید.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشوئی

  • استفاده از ماشین ظرفشوئی باعث می شود که ظرف های شما در حالت ثابت شسته شده و از لب پر شدن آن ها جلوگیری می شود. به علاوه ظرف های چینی شما همچنان شفاف می ماند.
  • با استفاده از ماشین ظرفشوئی، در مصرف آب و زمان خود صرفه جوئی خواهید کرد. همچنین با استفاده از مواد شوینده کمتر، ظروف شما تمیز خواهد شد.
  • متخصصان ارتوپد یکی از اثرات طولانی مدت شستشوی ظرف با دست را درد آرنج و ... می دانند. ماشین ظرفشوئی می تواند از مشکلات جسمانی مربوط به دست نیز بکاهد.

حال که با مزیت های ماشین ظرفشوئی آشنا شدید و با وجود امکان خرید اقساطی لوازم خانگی ، زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای خرید اقدام نمائید. در ادامه نحوه ی خرید قسطی از قسطا را برای شما عزیزان خواهیم گفت.

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

خرید اقساطی لوازم خانگی از طریق قسطا

آیا تا کنون تجربه خرید اقساطی از طریق قسطا را داشته اید؟ قسطا یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان تسهیلات بدون ضامن در ایران و پیشرو در صنعت لندتک می باشد؛ قسطا دارای کارت اعتباری به نام قسطاکارت می باشد که برای متقاضیان صادر می شود تا از طریق آن بتوانند نقدا خرید کنند و مبلغ آن را قسطی بپردازند. با تهیه قسطا کارت محدودیتی وجود ندارد در این ضمینه که شما تمایل به خرید تلویزیون اقساطی دارید و یا هر کالای دیگری، انتخاب با شماست.

چرا خرید اقساطی لوازم خانگی توسط قسطا؟

مجموعه قسطا طی سال ها فعالیت خود در حوزه ارائه خدمات مالی الکترونیکی، توانسته است رضایت خاطر تمامی مشتریان خود را جلب کند و سعی کرده است با در نظر گرفتن حداقل کارمزد برای بازپرداخت اقساطی خدمات خود، در بالا بردن قدرت خرید افراد نقشی موثر ایفا کند.

چگونه قسطاکارت دریافت کنیم؟

برای دریافت قسطاکارت لازم است که ابتدا به وب سایت قسطا مراجعه نمائید و برای دریافت این کارت اعتباری درخواست دهید.

پس از تکمیل اطلاعات به صورت آنلاین، بررسی های لازم انجام می گیرد. سپس باید مدارک مورد نیاز در وبسایت آپلود شوند یا با پست ارسال شود و در نهایت فرایند اعتبارسنجی و صدور قسطاکارت انجام می شود.

پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت، قسطا کارت شارژ می شود و شما می توانید از هر فروشگاه مجهز به دستگاه کارتخوان (پوز) خرید خود را انجام دهید.

به علاوه شما می توانید از کلیه ی فروشگاه های آنلاین نظیر دیجیاتو، دیجی کالا، آمازون و ... نیز با دریافت رمز اینترنتی خرید آنلاین داشته باشید.

دوستان عزیز! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم جهت دریافت قسطا کارت، می توانید به وب سایت قسطا مراجعه نمائید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top