تاریخ انتشار: 22 آذر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3993

موسوی و خاتمی حقیرتر از آنند که نظام با آنها مقابله کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: موسوی و خاتمی، حقیرتر، کوچک‌تر و پست‌تر از آنند که نظام بخواهد با آنها مقابله کند و حتی هاشمی هم کوچک‌تر از آن است که بخواهیم با وی مبارزه کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در تجمع امروز دانشجویان در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به اینکه ما در اینجا جمع شده‌ایم تا با امام خمینی (ره) بعیت کنیم و با طرح این پرسش که چرا به امام خمینی (ره) توهین شد؟ گفت:‌ باید به این پرسش پرداخت که چه کسانی دشمن امام بودند و به خود اجازه دادند که چنین جسارتی را بروز دهند؟

حسینیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) کشور ما را در این دنیای استکباری نجات داد، تصریح کرد:‌امام (ره) در زمانی که مناسبات بین‌المللی برپایه جنگ سرد حاکم بود و دو ابرقدرت، دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند، توازن قوا در جهان را به نفع مستضعفان جهان برهم زد.

این نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیداری اسلامی را در سطح جهان را به وجود آورد تأکید کرد: امام راحل بارها پوزه آمریکا را به خاک مالید، به همین دلیل زمانی که امام رحلت کرد حتی دشمنان ایشان در وصف امام گفتند که ایشان بارها دماغ آمریکا را به خاک مالید.

وی با تأکید براینکه امام خمینی (ره) هیمنه و قدرت پوشالین غربی‌ها را شکست، تصریح کرد:‌ به همین دلیل دشمنان اسلام احساس حقارت کردند و همین عامل باعث شد دشمنی آنها با امام ریشه‌دار شود.

حسینیان افزود: امام خمینی (ره) در کشوری که 2500 سال استبداد در آن حاکمیت داشت توانست کاخ‌های رژیم شاهنشاهی را فرو ریزد و در جهانی که عده‌ای می‌گفتند "دین افیون توده‌ها است " مجدداً دین را احیا کند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه در موقعیتی که ما در آن قرار گرفتیم، دعوای ما با یک فرد به نام موسوی نیست، تصریح کرد: موسوی کوچکتر از آن است که امت حزب‌‌الله و نظام بخواهد با آن مقابله کند.

وی اضافه کرد:‌ خاتمی هم ضعیف‌تر، پست‌تر، کوچک‌تر و حقیرتر از آن است که این امت حزب‌الله و دانشجویان بیدار بخواهند با یک چنین شخص حقیری که چشمش به دست غرب است، مقابله کنند. حتی هاشمی هم کوچکتر از آن است که ما بخواهیم با وی مبارزه کنیم.

حسینیان با بیان اینکه ما امروز در مقابل یک جریان باخته که ریشه‌های آن در اروپا است قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ریشه‌های این جریان در بی‌دینی و اصلاحاتی که در کشور شعارش را می‌دادند، وجود دارد و باید با این جریان باطل و ضدخدایی مقابله کنیم.

وی با تأکید براینکه بایستی با بصیرت عمل کنیم گفت: ما در مقابل یک جریان باطل که منشأ آن آمریکا و تفاله‌های داخلی وابسته به آمریکا هستند، مواجه هستیم که قصد دارند با آرمان امام مبارزه کنند به همین دلیل عکس ایشان را پاره کرده و بر روی آن اسکناس انداختند، یعنی آنها می‌خواهند بگویند که امام (ره) مرده است اما آنها باید بدانند که آنها مرده‌اند و امام برای همیشه تاریخ زنده است.

این نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قلب این امت و دانشجویان با یاد امام خمینی (ره) می‌تپد و به زندگی ادامه می‌دهد، اظهار داشت:‌خاک بر سر شما که حتی از صدام هم کمتر هستید زیرا وی در زمان اعدام خود گفت تنها مردی که در عالم پیدا می‌شود آیت‌الله خمینی است اما شما حتی از صدام نیز پست‌ترید که به خود اجازه می‌دهید به قلب تپنده ملت ایران توهین کنید.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: این حرکت به سرمداری فتنه سیاه یا جریان سبز اموی شکل گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به هاشمی رفسنجانی نیز اظهار داشت: آقای هاشمی تو بارها در فتنه اخیر به مقام معظم رهبری خیانت کردی و رهبری از تو حمایت کرد اما تو کینه خود را در مشهد نشان دادی و گفتی که اگر مردم رهبری را نخواهند باید برود اما در واقع مردم تو را نمی‌خواهند و این را بارها با شعارهای خود نشان داده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: تو دیگر در قلب مردم جایگاهی نداری و ما به تبعیت از رهبری تو را به اسلام دعوت می‌کنیم.

حسینیان با بیان اینکه ما دوست داریم که هاشمی پیرو ولایت باشد و دوباره همان هاشمی زمان انقلاب را ببینیم تصریح کرد: نباید هاشمی به خاطر فرزندانش چنین ظلمی را به این ملت روا دارد.

وی همچنین خطاب به سیدحسن خمینی نیز گفت: جنابعالی متولی حرم مطهر امام بزرگوار هستید و این افرادی که به حرم آمده‌اند مهمان‌های این حرم هستند؛ به همین دلیل جا داشت که شما در این جلسه شرکت کرده و به مهمانان امام (ره) خوش‌آمد می‌گفتید و باز هم به دامن انقلاب می‌آمدید.

این نماینده مردم تهران در مجلس با پرسش این سؤال از سیدحسن خمینی که چرا امام خمینی (ره) را با این عظمت فدای انسان‌های سیه‌رو می‌کنید، گفت: خاتمی و موسوی کجا امام را قبول دارند و این جریان سبز اموی کجای خطش با امام یکسان است؟

وی افزود: آنها شعار «جمهوری ایرانی » را سر می‌دهند اما امام گفت که «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

حسینیان تصریح کرد:این افراد در مقابل رسانه‌های خارجی عکس امام را پاره می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به امام خمینی (ره) نیز گفت: اماما! به روح اطهرت قسم می‌خوریم و و با تو بیعت می‌کنیم و تا خون در رگهای ما است لحظه‌ای از آرمان‌های تو کوتاه نمی‌آییم.

حسینیان افزود: ای امام! به روح تو سوگند که با جانشین به حق تو، حضرت آیت‌ الله العظمی امام خامنه‌ای، بیعت می‌کنیم و لحظه‌ای از حمایت از ایشان و سربازی در رکابش کوتاه نمی‌آییم و حتی اگر با همه دنیا هم درآمیزیم، در مقابل روح بلند تو آنها را به زانو درخواهیم آورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top