تاریخ انتشار: 22 آذر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3995

امامت را قبول نداریم چه رسد به خمینی!

رسانه های ضدانقلاب مقیم خارج که نفاق کمتری نسبت به منافقین داخلی دارند در واکنش به سیاست های دوپهلوی سران فتنه سبز درباره اهانت به تصویر حضرت امام خمینی اعلام کردند شترسواری دولا دولا نمی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازویژه های کیهان
چرا دروغ بگوییم؟امامت را هم قبول نداریم چه رسد به خمینی! (خبر ویژه)
اخبار روز وابسته به گروهک فدائیان خلق در این باره نوشت: شترسواری دولا دولا نمی شود. جنبش سبز به دنبال خواسته ها و اهدافی است که هیچ قرابتی با میراث آیت الله خمینی ندارد و به بیان صریح تر، به مقابله با همین میراث برخاسته است. جنبش باید از این میراث «....» به طور کامل عبور نماید.

از سوی دیگر سایت ضدانقلابی ایران گلوبال با اشاره به هتاکی های حامیان موسوی و کروبی به امام و رهبری نوشت: این اقدامات جزئی از مبارزه است. بخشی از افراد دخیل در جنبش سبز از یک موضع تدافعی شرم آور- با ظاهر تهاجمی- پاره کردن و آتش زدن «و...» عکس خمینی را توطئه حکومت دانستند و بر رفع و رجوع قضیه همت گماشتند و متاسفانه، بخشی دیگر هم که آرزوی چنان حرمت شکنی را داشتند با آنها همصدا شدند. این جنبش در تضاد با ولایت فقیه و راهبرد عقیدتی امامت شیعی است. شعار علیه ولایت فقیه و پاره کردن عکس های خمینی و خامنه ای، خواسته اصلی جنبش را بیان می کند و به موسوی و کروبی و چهره های مطرح جنبش پیام می دهد که بس کنید دولا دولا راه رفتن و «امام راحل، امام راحل» گفتن را.

در همین حال وبلاگ ضدانقلابی خودنویس هم با تاکید بر این که اتفاق اخیر صف ها را در «جنبش سبز» جدا می کند، نوشت: حکومت انتظار دارد افرادی چون موسوی و کروبی با بری دانستن خود از کسانی که محبتی به آیت الله خمینی ندارند، همان خط امام را پی بگیرند.

این وبلاگ در عین حال از قول یکی از عناصر ضدانقلاب نوشت: فکر می کنم همه می دانیم که بیش از 90 درصد سبزها نه تنها اعتقادی به آیت الله خمینی ندارند بلکه اعتقادی به نظام و قانون اساسی هم ندارند و من مطمئنم خود آقایان موسوی و کروبی هم برخلاف گفته هایشان، اعتقادی به ولایت ندارند. الان نظام منتظر کوچکترین خبط بزرگان جنبش سبز- نمی گویم رهبران چون به وضوح از جنبش عقب افتاده اند- است تا ببرندشان آنجا که عرب نی اندازد. جنبش نیازمند استقلال است، بدترین شرایط این است که خمینیست ها با بقیه در جنبش درگیر بشوند.

نهضت آزادی: عملکرد موسوی مثبت است اما کافی نیست (خبر ویژه)
رئیس گروهک وابسته به آمریکا و مطرود حضرت امام خمینی، با تمجید از عملکرد موسوی گفت: ارزیابی من از بیانیه های ایشان مثبت است. ابراهیم یزدی در گفت وگو با یک پایگاه اینترنتی وابسته به ضدانقلاب با اشاره به سردرگمی در فتنه سبز گفت: متأسفانه به نظر می رسد جنبش سبز هنوز فاقد رهبری واحد فردی یا جمعی است و نمادهای آن یعنی آقایان موسوی، خاتمی و کروبی هنوز نتوانسته اند رهبری واحد را شکل بدهند.

وی درباره بیانیه ها و عملکرد موسوی گفت: ارزیابی من از بیانیه های ایشان مثبت است هر چند به عقیده من این بیانیه ها می تواند و می باید با وضوح و شفافیت و قاطعیت بیشتری نگاشته و منتشر شود. اگر چه مهندس موسوی توانسته است امید و اعتماد و دلبستگی را در جنبش حفظ و تقویت کند اما تلاش های ایشان کافی نبوده و به نظر می رسد ایشان هنوز از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده نکرده اند.

حمایت مداوم گروهک های نفاق و در راس آنها نهضت آزادی از امثال موسوی در حالی است که وی و طیف متبوعش پس از به تنگنا افتادن در آشوبگری و رادیکالیسم کور، مدعی شده اند هنوز هم به خط امام وفادارند.

حضرت امام در پی اسناد جاسوسی نهضت آزادی و خیانت های مکرر آنها به اسلام و انقلاب تاکید کردند این گروهک نباید رسمیت داشته باشند و اگر دست آنها رو نمی شد ضربه ای غیرقابل جبران به اسلام و انقلاب می زدند.

ابراهیم یزدی در نگاه محافل آمریکایی به عنوان چهره ای مورد اعتماد و وثوق آمریکا تلقی می شود.

دستورالعمل ویژه برای حمایت نیروهای غیردینی از سران منافقین (خبر ویژه)
«سران جنبش سبز در کلام و کلیات مرز خودی و غیرخودی را درنوردیده اند اما هنوز در عمل از آن نجات پیدا نکرده اند».

سایت جرس وابسته به شماری از مستخدمان سیاسی آمریکا و انگلیس(عناصری نظیر محسن کدیور، عطاءا... مهاجرانی، بازرگان و...) با درج تحلیل فوق در انتقاد از موسوی، کروبی و خاتمی نوشت: سران جنبش به جلب نیروهای طرفدار نظام اولویت می دهند که سیاستی بسیار معقول است اما آنها باید بدانند نیروهای غیردینی همین حالا بزرگترین عامل قدرت شان هستند.

محمد برقعی از عناصر وابسته به گروهک موسوم به ملی- مذهبی در ادامه این تحلیل با بیان این که «گفته آقای موسوی مبنی بر این که جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر، عکس العملی و از سر هراس از سرزنش ها و حملات بود» نوشت: اما بخش عمده از مسئولیت بر دوش نیروهای سکولار است زیرا آنها در مقابل شعار انحرافی جمهوری ایرانی که در حقیقت یعنی مرگ بر جمهوری اسلامی و یا «نه غزه نه لبنان» آن هم در روز قدس نایستادند و در عمل بار مقابله با این شعارهای ساختارشکن را که جنبش را در درون کشور سخت ضربه پذیر می کرد بر دوش رهبران جنبش گذاشتند. این نیروها باید رهبری سنتی جنبش را که جمعیت را دنبال خود می کشد، در عمل کمک کنند(!)

چقدر شوره که شاگرد آشپز هم فهمیده! (خبر ویژه)
سردبیرچند روزنامه زنجیره ای توقیف شده گفت: قرار گرفتن موسوی در رأس جریان سبز، از نقاط آسیب پذیری آن است زیرا او نمی داند سمت و سوی نهایی آن به کجا ختم می شود و هیچ برنامه خاصی برای خروج از بحران ندارد.

ماشاءالله شمس الواعظین در گفت وگو با شبکه آمریکایی-افغانی آریا گفت: بیش از 5 ماه از عمر جریان سبز می گذرد و موسوی باید با کوله باری از مطالبات هواداران بستر مناسبی برای چانه زنی با حکومت را فراهم می کرد، اما با عملکرد خود عملاً امکان مصالحه با نظام را مسدود کرده است.

وی همچنین اظهار داشت؛ مطالبات موسوی کور است. او کارت های بازی خود را از شعارهای مخالفان به دست می آورد. اما فاقد تئوری و برنامه منسجم است.

شمس الواعظین ادامه داد: جریان سبز نقاط آسیب پذیر فراوانی دارد، از جمله اینکه ادبیات و گفتارهای موسوی پایین تر از ظرفیت های این جریان است، به همین دلیل رهبران اپوزیسیون (اقلیت) و نخبگان خارج از کشور تمایل دارند تا رهبری این جریان را از دست موسوی خارج کرده و خود آن را به دست بگیرند. وجود چنین شکافی میان داخل و خارج از نقاط آسیب پذیر این جریان است، زیرا نمی توان همزمان جریانی را با دو رهبری متفاوت در داخل و خارج کشور اداره کرد.

گفتنی است شمس الواعظین، محسن کدیور و عبدالکریم سروش از جمله افرادی هستند که برای به چالش کشیدن نظام اسلامی و شبهه افکنی در آموزه های انقلابی از یک سازمان آمریکایی کمک مالی فراوانی دریافت کرده بودند که همان هنگام اسناد آن در کیهان به چاپ رسید.

آجر و پیچ گوشتی فایده ندارد، اسلحه بردارید! (خبر ویژه)
هفته نامه آمریکایی اکونومیست راهکار اقدام مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی را به آشوبگران جنبش سبز ارائه کرد و به پیاده نظام خود دستور داد به جای پاره آجر و پیچ گوشتی با اسلحه گرم به اغتشاش و آشوب بپردازند!

این هفته نامه در گزارشی سیاه بدون ذکر نام نویسنده و به بهانه تحلیل اوضاع داخلی ایران، نوشت: «در حالی که در آغاز اعتراضات، اکثر تظاهرکنندگان به عدم خشونت اعتقاد داشتند، با گذشت زمان و عملکرد ماموران حکومتی، دیدگاه ها به سوی اجتناب ناپذیر بودن کاربرد خشونت تغییر می یابد و اگرچه در حال حاضر، دامنه خشونت ورزی معترضان به حمل پاره سنگ و آجر و پیچ گوشتی محدود است اما با ادامه شرایط کنونی، ورود اسلحه گرم به صحنه مبارزات تعجب آور نخواهد بود.»

این هفته نامه با اذعان به سردرگمی آشوبگران از قول شیرین عبادی نوشت آمریکا و اروپا باید فشار خود به جمهوری اسلامی را بیشتر کنند. شیرین عبادی در اظهارنظری مضحک مدعی شده است این فشارها موجب تقابل مردم و نظام خواهد شد.

به نظر می رسد جریان اغتشاشگر موسوم به جنبش سبز در حال قدم گذاشتن در مسیری است که گروهک منافقین در ابتدای دهه 60 آن را پیمود و پیامدی جز هلاکت و فرار تفاله های باقیمانده برایشان نداشت.

ایران برای ما تکنولوژی آورد و آمریکا مواد مخدر (خبر ویژه)
وزیر خارجه آمریکا نتوانست خشم خود را از عمیق شدن روابط ایران و کشورهای لاتین پنهان کند.

هیلاری کلینتون که روز شنبه با سی ان ان گفت وگو می کرد گسترش روابط ایران و آمریکای لاتین را یک «خبر بد» خواند و از این کشورها خواست دوباره در این باره تامل کنند.

پیش از این کارشناسان آمریکایی بارها گفته اند که آمریکا نمی تواند حضوری چنین وسیع در خاورمیانه که عملا حیاط خلوت ایران محسوب می شود داشته باشد اما انتظار داشته باشد که ایران برای حضور در حیاط خلوت آن کاری نکند.

کلینتون همچنین در سخنان خود به کشورهای آمریکای لاتین هشدار داد که ایران پای تروریسم را به این منطقه باز خواهد کرد! یک نشریه آمریکایی با نقل این بخش از صحبت های کلینتون نوشت: «پاسخ خانم وزیر را آن زن ونزوئلایی که در صحبت هایش در کنفرانس خبری احمدی نژاد و چاوز پخش شد داده است. آن زن گفت آمریکایی ها در طول دهها سال گذشته برای مردم آمریکای لاتین جز ترور، فقر و مواد مخدر چیزی نیاورده اند اما ایران در همین مدت زمان اندک حضور خود در این منطقه برای ما خانه و تکنولوژی آورده است.»

روزنامه آمریکایی: وضعیت سختی است موسوی و کروبی دیگر نمی توانند کج دار و مریز حرکت کنند (خبر ویژه)
یک کارشناس شورای روابط خارجی آمریکا معتقد است حفظ موضع فعلی برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی دشوار است.

روزنامه آمریکایی سانفرانسیسکو کرونیکل با اشاره به جسارت به تصاویر حضرت امام و آیت الله خامنه ای در برخی تجمعات ضدانقلابی برپا شده از سوی حامیان موسوی و کروبی نوشت: آخرین این اتفاقات آتش زدن تصویر آیت الله خمینی بود. تحلیلگران می گویند چنین اقداماتی برای میرحسین موسوی و کروبی معضلاتی به دنبال خواهد داشت. «ری تکیه» کارشناس شورای روابط خارجی آمریکا می گوید این روند هرچه بیشتر طول بکشد، حفظ مواضع فعلی را برای افرادی نظیر موسوی و کروبی دشوارتر خواهد کرد. آنها در نقطه ای هستند که یا باید خواستار حفظ نظام جمهوری اسلامی شوند و یا تبدیل به رهبران مخالفی شوند که مطالباتی فراتر از اصلاحات دارند.

سانفرانسیسکو کرونیکل با اشاره به نقش موسوی و کروبی در برپایی تظاهرات مخالفان نوشت: میزان نفوذ آنها بر مخالفان مشخص نیست و به نظر می رسد حرکت مخالفان بیشتر نتیجه شبکه های اینترنتی باشد تا کمک گرفتن از یک رهبری و مدیریت مشخص.

روایت مشاور هویدا از دوستی سبز اموی با اسرائیل و آمریکا (خبر ویژه)
یکی از سران مافیای مطبوعاتی در رژیم پهلوی که اکنون در خدمت سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل قرار دارد، می گوید جنبش سبز در تظاهرات روز قدس و 13 آبان اعلام کرد هیچ خصومتی با اسرائیل و آمریکا ندارد.

امیر طاهری مشاور هویدا و سردبیر روزنامه های سلطنت طلب روزگار پهلوی طی مقاله ای در وال استریت ژورنال نوشت: مخالفان از مناسبت های تقویمی جمهوری اسلامی برای توهین به حکومت استفاده می کنند. آنها در روز قدس که رسما روز ضد اسرائیل است نشان دادند هیچ خصومتی با اسرائیل ندارند. آنها شعار نه غزه نه لبنان دادند. مخالفان همچنین شعار جمهوری ایرانی، نه به جمهوری اسلامی سردادند. خلاصه این که آنها حکومت را قبول ندارند.

این مهره مطبوعاتی شبکه فراماسونری اضافه می کند: موسوی و کروبی از صحبت های اولیه درباره توانایی های موجود در قانون اساسی دست برداشته اند. یکی از مشاوران آقای موسوی به من گفت آنها می خواستند بدون شکستن تخم مرغ املت درست کنند اما حالا متوجه شده اند مخالفان تندتر از آنها حرکت می کنند.


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top