تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/04/10 - 22:55
کد خبر: 400552

پنج کتاب پر طرفداری که باید آن‌ها را خواند

کتاب هنر خوب زیستن اثر رولف دوبلی کتابی با ژانر کتابی انگیزشی و راهکار های برای تفکر بهتر است، در این کتاب شما راهکارهایی برای به دست آوردن آرامش، موفقیت و ثروت را مشاهده می‌کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پنج کتاب پرطرفدار در جهان که بسیار پرفروش و ماندگار هستند و بیش‌تر آن‌ها موضوعاتی نزدیک به هم دارند، کتاب های با ژانر  داستانی _ روانشناسی، کتاب هایی بسیار پر طرفدار می باشند، زیرا مشکلات روانی و اجتماعی جامعه را با راه حل هایی ملموس در قالب داستان بیان می کنند و قابل فهم تر هستند. از دیگر مزایای کتاب خوب این می باشد که آن ها را با خود همراه داشته باشید تا در زمان مناسب به مطالعه آن ها بپردازید مثلا زمانی که به سفر رفته اید و اقدام به اجاره ویلا در شمال نموده اید می توانید در اوقات خالی خود به خواندن کتاب بپردازید. در ادامه پنج کتاب پرطرفداری که خواندن آن‌ها به شما توصیه می‌شود را برایتان شرح داده ایم، با ما همراه باشید.

هنر خوب زیستن

کتاب هنر خوب زیستن اثر رولف دوبلی کتابی با ژانر کتابی انگیزشی و راهکار های برای تفکر بهتر است، در این کتاب شما راهکارهایی برای به دست آوردن آرامش، موفقیت و ثروت را مشاهده می‌کنید. هنر خوب زیستن پنجاه و دو راهکار برای دستیابی به شادکامی و زندگی برتر است که همه ما خواهانش هستیم، این کتاب شاید تضمین کننده این امر نباشد اما ما را در این راه راهنمایی خواهد کرد. این کتاب در سال ۱۹۹۶ نوشته شده و ترجمه های متفاوتی از این کتاب در کشورمان وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید.

مردی به نام اوه

مردی به نام اوه اولین کتاب فردریک بک من است، این رمان روایت کننده داستان پیرمردی ۵۹ ساله به نام اوه می باشد که در طول داستان همسر خود را از دست می‌دهد و به همین خاطر تبدیل به فردی ناامید، خشن و عبوس می شود، در ادامه داستان زنی به نام پروانه که ایرانی است همسایه پیرمرد شده و سعی می‌کند با او ارتباط برقرار کند، در آخر اتفاقات باعث می‌شود اوه زندگی بهتری را تجربه کرده و از روزهای پایانی زندگی اش بیش‌تر لذت ببرد. این کتاب می‌خواهد معقوله پذیرش مرگ را به تصویر بکشد و خیلی هم زیبا این کار را انجام داده است. از روی این کتاب فیلمی با همین نام نیز ساخته شده که همین داستان را به نمایش می‌گذارد.

کیمیاگر

کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو می‌باشد، این کتاب اقتباسی از دفتر ششم مثنوی و معنوی است که خود پائولو کوئیلو هم این را رد نمی‌کند؛ اما می‌گوید که بیش‌تر این کتاب اقتباسی از داستانی از خورجه لوییس بورخس است. داستان در مورد سانتیاگو است که همیشه وقتی زیر یک درخت می خوابد رویایی می‌بیند، در تعبیر رویا می‌گویند به رویا عمل کند و در این راه عملی کردن رویا با مردی انگلیسی که کیمیاگر بوده آشنا شده و با کمک او به نسخه خیلی بهتری از خود دست می‌یابد.

تختخوابت را مرتب کن

کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام اچ مک ریون می باشد، در این کتاب مک ریون تجربیاتی که در نیروی دریایی به دست اورده را به اشتراک گذاشته و این تجربیات می‌تواند زندگی شما را دستخوش تغییر کند و زندگی بهتری به شما هدیه دهد. سعی مک ریون در این کتاب این است که زندگی روزمره و اجتماع افراد را بهبود ببخشد.

ملت عشق

رمان ملت عشق اثری از الیف شافاک نویسنده فرانسوی است که در آن چهل قانون عشق بیان شده، این کتاب روایتی از ارتباط عرفانی بین مولانا و شمس تبریزی است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده و محبوب ترین رمان تاریخ ترکیه و پرطرفدار ترین رمان جهان شناخته شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top