تاریخ انتشار: شنبه 1400/04/12 - 10:28
کد خبر: 400614

ترفندهایی محرمانه برای خرید بلیط هواپیمای ارزان

معمولا بلیط‌های هواپیما در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی مثل تعطیلات نوروز، قیمت بیشتری پیدا می‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌توانید، تاریخ‌ و روز سفرتان را به روزهای اداری وسط هفته موکول کنید تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، این روزها که تقریبا بیشتر خرید‌های روزانه و ضروری را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم، خرید آنلاین بلیط هواپیما هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. پیدا کردن پرواز ارزان، برای کسانی که زیاد در سفر هستند، مثل کسانی که به سفرهای کاری یا ماموریت‌های اداری می‌روند و یا افرادی که می‌خواهند سفری اقتصادی را تجربه کنند،‌ موضوع مهمی تلقی می‌شود. برای مثال بلیط‌های پرطرفدار و پرفروشی مثل بلیط هواپیما مشهد شیراز را با رعایت ترفند‌هایی که در ادامه با شما در میان می‌گذاریم، می‌توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید. در انتها،‌ یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما به آن مراجعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

ترفندهایی محرمانه برای خرید بلیط هواپیمای ارزان

برای تهیه بلیط هواپیما، به زمان خرید بلیط‌تان توجه کنید

یکی از مهم‌ترین عواملی که روی قیمت بلیط‌تان تاثیر گذار است، زمان خرید بلیط است. به یاد داشته باشید که معمولا برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما،‌بهتر است که که بلیط هواپیما خود را زودتر از موعد سفر خریداری نکنید. بلیط‌های لحظه آخری معمولا با قیمت بسیار کمتری به فروش می‌رسند. برای خرید بلیط‌های لحظه آخری‌ای مثل بلیط هواپیما مشهد تبریز یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌توانید به آن مراجعه کنید، وب سایت اسنپ تریپ است.

همه گزینه‌های موجود را امتحان کنید

هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما، وقتی در وب سایت مورد نظر در حال جستجو هستید، همه راه‌های موجود را کنترل کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. مثلا اگر شما قصد سفر به‌صورت دسته‌جمعی را دارید، حتماً جستجوی بلیط را به‌صورت گروهی و هم به‌صورت تک‌تک امتحان کنید خیلی اوقات می‌توانید با خطوط هواپیمایی مختلف سفر کنید و قیمت تمام شده بلیط‌تان را ارزان‌تر در بیاورید.

در انتخاب زمان سفرتان، انعطاف پذیرتر باشید

معمولا بلیط‌های هواپیما در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی مثل تعطیلات نوروز، قیمت بیشتری پیدا می‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌توانید، تاریخ‌ و روز سفرتان را به روزهای اداری وسط هفته موکول کنید تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنید. اما اگر نمی‌توانید درروزهای غیر تعطیل سفر کنید و می‌خواهید در روزهای خاص بلیط بخرید، خرید بلیط هواپیما مدنظر خود را به‌روزهای پایانی موکول کنید، زیرا در این زمان‌ها قیمت‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کند. را به‌روز بعد از تعطیلات سال نو موکول کنید.

برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟

یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می توانید برای خرید بلیط هواپیما وب سایت اسنپ تریپ است. اسنپ‌تریپ به شما این امکان را می‌دهد که با هر بودجه‌ای در هر زمانی بتوانید دقیق‌ترین جست‌وجو و انتخاب بلیط هواپیما را داشته باشید.مراحل کوتاه و آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر آغاز می‌شود و با چند کلیک به مرحله پرداخت و دریافت بلیط هواپیما ختم می‌شود تا بدون صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیط هواپیما در دنیای پرمشغله‌ی امروز، خدمتی در جهت سفر آسان و ارزان باشد.در سیستم خرید آنلاین بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ می‌توانید در تاریخ دلخواهتان تنها با یک جست‌وجوی ساده، تعداد پروازها، ظرفیت و قیمت را ببینید و سپس با استفاده از فیلترها، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید، بلیط چارتری را سیستمی را برگزینید، نوع و امکانات پرواز را بسنجید و از میان گزینه‌های متنوع موجود، مناسب‌ترین، ارزان‌ترین و معتبرترین بلیط هواپیما را برای سفرتان انتخاب کنید.تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ در تمام روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس‌های شماست تا در هر مرحله اگر مشکل یا سوالی داشتید همراهیتان کند

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top