تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/04/13 - 08:31
کد خبر: 400734

بررسی سایت الکسا یار و مزایای کار با الکسا یار

یکی از روش های کاهش الکسا استفاده از سایت الکسا یار است.در این مقاله بخش های کاربردی سایت الکسا یار و راه های افزایش بازدید سایت ها را بررسی خواهیم کرد.امیدواریم شما نیز پس از مطالعه این مطالب کاهش الکسا و افزایش بازدید سایت خود را به الکسا یار بسپارید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در فضای اینترنت باید تحرک و فعالیت داشت،اصلا فرصتی برای استراحت و ایستایی وجود ندارد.موتورهای جستجو مانند گوگل مدام در حال تغییر هستند و معیارهای جدیدی برای سنجش سئو یک سایت در نظر می گیرند.پس همه ی مدیران سایت ها باید به روز باشند و طبق این معیارهای جدید سایتشان را سئو کنند. مهم ترین چیزی که برای پیشرفت یک سایت مهم و حائز اهمیت است، داشتن یک محتوای با کیفیت می باشد.افزایش نرخ تبدیل، افزایش ترافیک و افزایش فروش از مهمترین معیارهای یک سایت است که باعث گرفتن رتبه ی بهتر از الکسا می شود.

بررسی سایت الکسا یار و مزایای کار با الکسا یار

سایت الکسا بر اساس تعداد کاربران و میزان بازدیدکنندگان هر سایت آن ها را دسته بندی و به آنها امتیاز می دهد و کاهش رتبه الکسا یکی از دغدغه های همه ی مدیران سایت ها هست.بهبود رتبه الکسا یکی از خدمات سایتهای بهبود الکسا هست و اگر کاهش رتبه الکسا سایتتان برای شما اهمیت دارد، سایت های مختلفی به صورت تضمینی باعث تحقق این امر خواهند شد.

باید یادآور شویم که رتبه بندی الکسا مانند رتبه بندی در کنکور است، یعنی هرچقدر رتبه الکسای سایتتان از عدد پایین تری برخوردار باشد، شما امتیاز بهتری کسب کرده اید.

کاهش رتبه الکسا در بین وبمسترها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه مدیران سایت ها در سراسر جهان برای بهبود رتبه الکسای خود با یک دیگر رقابت می کنند.

کاهش رتبه الکسا در بهبود کسب و کار سایت ها تاثیر گذار است و باعث محدودیت و موفقیت وبسایت می ‌شود،  رتبه در الکسا، در بالا رفتن کاربران و بازدیدکنندگان از یک سایت تاثیر گذار است.

 چگونه می توان باعث کاهش رتبه الکسا سایتتان شوید:

کاهش رتبه الکسا کار دشواری نیست و اگر  شما روش های سئو سایت و تولید محتوا را درست و اصولی انجام دهید، مطمئن باشید باعث کاهش رتبه الکسا سایتتان می شوید.گاها کاهش رتبه الکسا ارتباط با افزایش رتبه در گوگل دارد. سایت الکسا یار به راحتی می تواند باعث کاهش رتبه الکسای سایتتان شود و بهبود رتبه در الکسا به افزایش رتبه در گوگل هم کمک می کند.

معیارهای رتبه بندی در الکسا:

 یکی از مهمترین معیارها در رتبه بندی الکسا که باعث کاهش رتبه الکسای سایتتان می شود تعداد کاربر و میزان بازدیدکنندگان است. ولی دقت داشته باشید که تعداد و میزان بازدید از یک سایت تنها معیار کاهش رتبه الکسا نیست، بلکه موارد دیگر هم  موثر هست. افزایش هر کاربر و بازدیدکنندگان از سایت باعث کاهش رتبه الکسا نمی‌شود و افزایش کاربر و بازدید کنندگان باید به صورت اصولی انجام شود.

بررسی سایت الکسا یار و مزایای کار با الکسا یار

 روش های کاهش رتبه الکسا:

- به کار بردن نوار ابزار الکسا در مرورگر

 شما با به کار بردن نوار ابزار الکسا در مرورگر این امکان را برای سایت خود محیا می‌کنید تا به راحتی بتوانید اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان و کاربران و ترافیک سایت را جمع‌آوری کرده. زیرا بسیاری از داده ها از طریق نصب ابزار الکسا به دست می آید.

- تولید محتوا مناسب برای یک سایت

همانطور که بارها گفته شده است یکی از راه های جذب کاربر، تولید محتوای کاربردی و مرتبط با سایتتان می باشد که یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش کاربر و بازدیدکنندگان از سایتتان است. باید دقت داشته باشید که کاربران با خواندن مطالب تکراری سایت را ترک خواهند کرد که این امر تاثیر بسیار بدی بر روی کاهش رتبه الکسا و بهبود رتبه سایت در گوگل می شود.

-استفاده مناسب از بک لینک

ایجاد بک لینک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کاهش رتبه الکسا سایتتان است. ممکنه تاکنون سایت هایی را دیده باشی که با داشتن ترافیک خوب در الکسا رتبه قابل قبولی نگرفته اند و یکی از آن عوامل عدم استفاده مناسب از بک لینک می باشد.

سایت الکسا در رتبه بندی سایت ها به چه عواملی اهمیت می دهد؟

قبل از اینکه برای کاهش رتبه الکسا سایتتان اقدام کنید، باید دقت کنید که سایت الکسا چه مواردی برایش حائز اهمیت است

سایت الکسا هر روز تعداد کاربران و بازدید از صفحات هر سایت در طول سه ماه گذشته را میانگین گرفته و بررسی می کند، و همانطور که قبلا اشاره کردیم رتبه بندی االکسا مانند رتبه بندی در کنکور است و اگر سایتی تعداد بازدیدکنندگانش بالا باشد و کاربران مدت زمان بیشتری در آن سایت بمانند رتبه نزدیک به یک می گیرد و سایتی که تعداد بازدیدکنندگانش پایین است به طور مثال رتبه سی میلیون خواهد گرفت.

 

چگونه باعث افزایش بازدید از سایتمان شویم:

همه مدیران سایتها خوب می دانند که باید تلاش کنند تا هر روز از روز قبل ترافیک بیشتری برای سایت شان بگیرند. شما با استفاده از یک سری روش ها باعث افزایش تعداد کاربران و بازدیدکنندگان از سایتتان می شوید. به طور مثال استفاده از محتوای جذاب و منحصر به فرد و یا سئو سایتتان یکی از این روشها می باشد. بهبود رتبه سایت در گوگل و کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید سایت بزرگترین دغدغه مدیران سایت ها است که با استفاده از راهکارهای مناسب و اصولی می توانید باعث موفقیت در این زمینه شوید. اما برای به دست آوردن این موفقیت باید کاری کنید تا وب سایتتان دیده شود. شما می توانید افزایش بازدید سایت خود را به صورت خودکار به سایت الکسا یار بسپارید.

موتورهای جستجو مانند گوگل  با سخت گیری بیشتر از قبل به سایت ها و برند ها اعتماد می کنند. به همین دلیل یک وبمستر برای افزایش بازدید سایت اش باید اطمینان موتورهای جستجو را جلب کند. برای جلب اعتماد موتورهای جستجو نظیر گوگل نسبت به وب سایتتان، باید بازدیدکنندگان و کاربران از سایت خود را بالا برده و تبلیغات بنری و کلیکی فراوانی انجام دهید و این تبلیغات باعث بالا رفتن ترافیک مستقیم سایت شما می شود و در این بین رضایت کاربران از سایتتان نیز موثر خواهد بود. برای این که بتوانید چنین بازخوردی را برای سایتتان به وجود آورید نیازمند صرف هزینه های بالایی هستید، در صورتی که سیستم افزایش بازدید سایت در سایت الکسا یار می توانند با رعایت و اعمال همه این فاکتورها اعتماد گوگل را نسبت به سایتتان افزایش دهد و همچنین باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی برای سایتتان می‌شود.سایت الکسا یار با به کارگیری فاکتورهایی برای رضایت کاربر و جذب بیشتر بازدیدکنندگان باعث تحقق این امر می شود.

با به کارگیری  روش های زیر باعث افزایش رتبه سایت خود شوید

-سئو سایت برای موتورهای جستجو

برای بالا بردن بازدید کنندگان از سایتتان روی پیدا کردن کلمات کلیدی مهم تمرکز کنید. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید باید به محتوای سایتتان مرتبط باشد. باید دقت داشته باشید که انتخاب یک یا دو کلمه کلیدی برای هر صفحه از وب سایتتان می باشد.

 - تازه سازی محتوای سایت

تازه سازی محتوای سایت به افزایش بازدید سایت کمک می کند.با استفاده از این روش باید محتوای قدیمی شده را از سایت خود حذف کنید و محتوای جدید و مربوط به سایت خود را جایگزینش کنید، که همین امر ساده باعث افزایش بازدید سایت شما می شود.

- معرفی سایتتان به موتورهای جستجو

 یکی دیگر از کارهایی که برای افزایش بازدید سایت و سئو سایت تان مفید است ایندکس و خزش کردن سایتتان در موتورهای جستجو است تا بتوانید در ورودی های مربوط به سایت خود در گوگل رتبه بگیرید.

- کاهش رتبه الکسا

 شما با بهبود رتبه الکسای سایتتان، می ‌توانید باعث افزایش بازدید سایت خود شوید، زیرا رتبه الکسا به افزایش کاربر و تعداد بازدیدکنندگان کمک زیادی خواهد کرد. شما می توانید در سایت الکسا یار تمام این موارد را در خصوص افزایش بازدید سایت خود انجام دهید.

در سایت الکسا یار افزایش بازدید سایت به راحتی صورت می گیرد و کد آمارگیر آنالیتیکز در زمان ثبت تبلیغ اضافه  می شود و شما می‌توانید ترافیک ارسالی از سمت سایت الکسا یار را در سایتتان در آمار روزانه گوگل آنالیتیکز مشاهده کنید. لازم به ذکر است که بدانید الکسا یار با استفاده از بازدید کننده های واقعی باعث افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسای سایتتان می شود. سایت الکسا یار برای افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما طراحی شده است و شما می توانید با ثبت سایتتان در وب سایت الکسا یار در رسیدن به این اهداف موفق شوید.

دلایل افزایش بازدید سایت:

1. افزایش ورود کاربران و تعداد بازدیدکنندگان و در نتیجه بالا رفتن فروش و بازدهی بهتره سایت.

2.افزایش بازدید سایت بر روی کاهش رتبه الکسا تاثیر گذار است.

3.افزایش بازدید سایت و بالا رفتن بازدیدکنندگان و ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه در گوگل می شود.

سایت الکسا یار و اهدافی که در تحقق کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید سایت دارد:

با اینترنتی شدن اکثر کسب و کارها، داشتن سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است و همه مدیران سایت ها برای بهبود روند سایتشان و بیشتر شدن کاربر و تعداد بازدیدکنندگان از سایتشان دنبال اعمال اقداماتی در این جهت هستند، که اگر بخواهیم به چند نمونه از این اقدامات اشاره کنیم آنها کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید سایت و سئو سایت در جهت گرفتن رتبه بالا از گوگل هستند. در سال های اخیر سایت هایی برای ارائه این خدمات و بهبود آنها ایجاد شده و به تعداد قابل توجهی هم رسیده و در بین همه این سایتها وب سایت الکسا یار جزء بهترین و تخصصی ترین سایت ها برای بهبود رتبه الکسا و افزایش بازدید از سایت می باشد.و مورد دیگری که این وب سایت را نسبت به سایت های رقیب خود ویژه کرده است به روز رسانی مداوم این سایت هست.

 اقداماتی که سایت الکسا یار در جهت بهبود سایتتان انجام می دهد به شرح زیر می باشد:

بررسی سایت الکسا یار و مزایای کار با الکسا یار

 -بازدید با آی پی های ایران

 سیستم افزایش بازدید سایت الکسا یار، بازدیدهای کاملا معتبر و واقعی با آی پی های تماما ایرانی ارائه می کند که موجب افزایش رتبه وب سایت شما می ‌شود.سایت الکسا یار با استفاده از روش های مورد تایید و با کیفیت مانند پاپ آپ ترافیک خود را تامین می کند و شما به راحتی می توانید در صفحه اول سایت نمونه کارها را ببینید و متوجه  افزایش بسیار چشمگیر تبلیغات سایت هایی که بهبود رتبه وب سایتشان را به وبسایت الکسا یار سپرده‌اند شوید.

 -تعیین دقیق تعداد بازدید

 در هنگام ثبت در سایت الکسا یار می توانید آی‌پی روزانه مورد نیاز خود را  مشخص کنید.

- تعیین مدت زمان حضور کاربر

 با امکانات متعددی که در سایت الکسا یار در اختیار شما قرار می گیرد به راحتی می توانید مدت زمان حضور کاربر بر روی سایت خود را تعیین کنید و یکی دیگر از کارهای مهم و قابل توجه سایت الکسا یار بیشتر شدن زمان ماندگاری کاربران در سایت است. 

-تعیین تعداد زیر صفحه: 

 شما در الکسا یار می توانید تعیین کنید که هر کاربر بیش از یک صفحه از سایت شما را بازدید کند و تعداد این بازدیدها قابل تنظیم است، این سایت می تواند صفحات بازدید هر کاربر را افزایش یا کاهش دهد.

-نرخ پرش سایت

 در سایت الکسا یار شما می‌توانید حتی نرخ پرش سایت را آنطور که دلخواهتان است تغییر و بهبود دهید.

اگر شما سایتی دارید و برایتان افزایش بازدید سایت حائز اهمیت است، با ثبت در سایت الکسا یار خیلی زود به این اهدف خواهید رسید.سایت الکسا یار می تواند در مدت زمان کوتاهی برای سایتتان رتبه خوبی در سایت الکسا کسب کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top