تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/04/13 - 09:21
کد خبر: 400752

خرید با بهترین قیمت کولر گازی جی پلاس در بازار امروز

برخی از افراد طرز صحیح استفاده از کولر گازی جی پلاس را نمی‌دانند و در نتیجه برخی از موارد را از معایب کولر گازی جی پلاس دانستند. در ادامه با راهنمای کنترل کولر گازی جی پلاس آشنا شوید تا بهتر از امکانات دستگاه استفاده کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با فرا رسیدن فصل گرما بسیاری از خانواده‌ها به دنبال تهیه و خرید کولر گازی مناسب در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی هستند که در همین گشت گذارها بی‌شک با انواع کولر گازی جی پلاس روبه‌رو شده‌اند. بسیاری از افراد شناختی در رابطه با برند جی پلاس (GPlus) نداشته و سوالات بی شماری چون کولر گازی جی پلاس ساخت کجاست؟ کیفیت کولر گازی جی پلاس چطور است؟ را در ذهن خود دارند. در ادامه ما کولر گازی جی پلاس را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد‌ه‌ایم به احتمال زیاد هر چه بیشتر در مورد این محصول بدانید بیشتر ترغیب به خرید آن می‌شوید.

خرید با بهترین قیمت کولر گازی جی پلاس در بازار امروز

کولر گازی جی پلاس یک محصول ایرانی و با کیفیت است که توسط شرکت گلدیران در انواع مدل‌ها با ظرفیت‌های متنوع تولید می‌شود بنابراین به دلیل تنوع مدل امکان انتخاب کولر گازی با ظرفیت و مدل مورد نظر از برند جی پلاس برای خانواده‌ها وجود دارد. قیمت کولر گازی جی پلاس با عواملی چون نوع مدل، میزان ظرفیت، تعداد امکانات و سایر مشخصات فنی در ارتباط است بنابراین در زمان خرید حتما مشخصات فنی کولر گازی جی پلاس انتخابی را مورد بررسی قرار دهید که امکاناتش متناسب با خواسته‌ی‌‌ شما و ظرفیتش با مکانی که قرار است کولر را در آنجا قرار دهید همخوانی داشته باشد.

معایب کولر گازی جی پلاس

اگر در رابطه با خرید کولر گازی جی پلاس تردید دارید پیشنهاد می‌کنیم که از نظرات مصرف کنندگان و افرادی که تجربه‌ی خرید محصولات برند جی پلاس را دارند آگاه شوید. در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله سل و دیجی کالا مردم به تبادل نظر پرداخته و از مزایا و معایب کولر گازی جی پلاس گفته‌اند که بی شک با مطالعه و بررسی این نظرات شما بهتر خواهید دانست که آیا کولر گازی جی پلاس برایتان مناسب است یا خیر.

البته لازم به ذکر است برخی از افراد طرز صحیح استفاده از کولر گازی جی پلاس را نمی‌دانند و در نتیجه برخی از موارد را از معایب کولر گازی جی پلاس دانستند. در ادامه با راهنمای کنترل کولر گازی جی پلاس آشنا شوید تا بهتر از امکانات دستگاه استفاده کنید.

  1. کلیدPower: کلید روشن و خاموش کردن دستگاه است.

2-کلید Mod: برای تنظیم حالت کارکرد دستگاه چون حالت سرمایشی، حالت گرمایشی، حالت رطوبت زدایی، عملکرد فن، عملکرد اتوماتیک یا  I Feelاست.

  1.  کلید Turbo یا Super: با انتخاب این کلید در کمترین زمان هوای اتاق به درجه‌ی از پیش تعیین شده می‌رسد.
  2. کلیدECO : کلید فعال شدن حالت صرفه جویی در مصرف برق دستگاه است.

5-دکمه Timer: با این کلید زمان دلخواه روشن و یا خاموش شدن دستگاه را تنظیم کنید تا کولر گازی به طور اتوماتیک روشن و یا خاموش شود.

6-کلید Fan Speed: تنظیم سرعت حرکت فن پنل کولرگازی جی پلاس با این کلید امکان پذیر است.

  1. گزینه‌ی Sleep: دستگاه با بهترین عملکرد برای هنگامی که شما خواب هستید کار می‌کند.

8-کلید Display: جهت فعال کردن و یا لغو روشنایی نمایشگر پنل دستگاه است. 

9-کلیدهای Swing: جهت تنظیم حرکت کردن و یا ثابت بودن دریچه‌های عمودی یا افقی پنل کولر گازی جی پلاس است.

خرید با بهترین قیمت کولر گازی جی پلاس در بازار امروز

کولر گازی جی پلاس خوبه

به دلیل اینکه کولر گازی جی پلاس یک محصول ایرانی است بسیاری از افراد در رابطه با اینکه کولر گازی جی پلاس خوبه تردید بسیاری دارند. شرکت گلدیران موسس و صاحب برند جی پلاس است و این شرکت سال‌های طولانی مدتی است که در زمینه خدمات پس از فروش محصولات ال جی در ایران فعالیت دارد.

گلدیران، کولر گازی جی پلاس را مطابق با استانداردهای بین المللی و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید می‌کند و این محصولات از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این تمامی قطعات و اجزایی که در ساخت این محصولات به کار رفته است از بهترین و مرغوب‌ترین متریال هستند که موجب افزایش دوام و کیفیت کولر گازی جی پلاس شده است.

کولرهای گازی جی پلاس ظاهری بسیار زیبا و مشتری پسند دارند و تمامی امکانات و قابلیت‌های یک کولر گازی برتر را دارا هستند و از طرفی نیز کولر گازی جی پلاس قیمت پایین‌تری در مقایسه با قیمت کولر گازی برندهای خارجی دارد و خرید آن برای مشتریان مقرون به صرفه‌تر است.

این محصولات از گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش گلدیران برخوردار هستند و همین موضوع خیال بسیاری از افراد را از بابت کیفیت و تعمیر کولر گازی جی پلاس در صورت خرابی‌های احتمالی راحت می‌کند. لازم به ذکر است که گلدیران یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه خدمات پس از فروش در داخل کشور است.

خرید با بهترین قیمت کولر گازی جی پلاس در بازار امروز

کمپرسور کولر گازی جی پلاس

کمپرسور کولر گازی جی پلاس از نوع کمپرسور هوشمند اینورتر (Inverter) است، این موتور هنگامی که دمای محیط به حد انتخابی شما رسید خاموش نمی‌شود بلکه دور موتور را تغییر داده و باعث کاهش توان سرمادهی دستگاه می‌شود. این نوع عملکرد از استارت‌های مکرر جلوگیری می‌کند و همین موضوع باعث کاهش مصرف برق تا حد چشمگیری و افزایش بازدهی کولر گازی جی پلاس می‌شود.

قیمت کولر گازی جی پلاس در سایت سل

با توجه به اینکه قیمت کولر گازی جی پلاس در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست شما برای خرید باید به فروشگاهی مراجعه کنید که قیمت مناسبی داشته و به قول معروف گران فروش نباشد.

فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که در آن قیمت کولر گازی جی پلاس در انواع

مدل‌ها چون قیمت کولر گازی جی پلاس 30000، قیمت کولر گازی جی پلاس 9000، قیمت کولر گازی جی پلاس 24000 و ... بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید این محصولات را با قیمتی مناسب‌تر از دیگر فروشگاه‌ها خریداری کنید.

البته در سل قیمت کولر گازی از برندهای دیگر چون قیمت کولر گازی ایران رادیاتور، قیمت کولر گازی سامسونگ و ... نیز بسیار منصافه بوده و مناسب است. 

خرید قسطی کولر گازی جی پلاس از فروشگاه سل

با توجه به اینکه کولر گازی جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شود بسیاری از افراد توان خرید آن را ندارند و اگر شما جزو این دسته از افراد هستید و توان خرید نقدی کولر گازی جی پلاس را ندارید بهترین راه حل برای شما خرید اقساطی است. فروشگاه اینترنتی سل جهت کمک به اوضاع اقتصادی و رفاه هر چه بیشتر خانواده‌های ایرانی امکان خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس را با بهترین شرایط فراهم کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top