تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/04/15 - 16:32
کد خبر: 401008

دوربین مداربسته بیسیم

قیمت دوربین مداربسته بیسیم در ایران بسیار وابسته به نرم افزار آن و امکاناتی که این دوربین مداربسته دارد می شود ولی به صورت کلی در ۱۴۰۰ قیمت دوربین مداربسته بی سیم در ایران حدود ۵۰۰ هزار تومان برای نرم افزار معروف v۳۸۰ می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دوربین مداربسته بیسیم همانطور که از نام آن مشخص است جهت اتصال تصاویر به دستگاه ذخیره کننده بی سیم و کابل استفاده نمی‌کند.  برای این منظور با استفاده از تکنولوژی های بی سیم یا wifi اقدام به ارسال تصاویر دوربین مدار بسته به محل ضبط تصاویر میکند کند.

اصطلاحاً به این مدل از دوربین ها در بازار ایران دوربین بیسیم و یا دوربین وای فای نیز گفته می شود، یکی از مزایایی که این مدل از دوربین های مداربسته دارند این است که شما میتوانید به راحتی و بدون استفاده از متخصصان نصب دوربین مدار بسته خودتان شخصاً اقدام به نصب دوربین بیسیم کنید.

همانطور که در اخبار حوادث مشخص است نیاز به نصب دوربین مداربسته در کلانشهرهای مانند تهران-کرج شیراز مشهد اصفهان و همچنین سایر شهرهای ایران به شدت احساس می شود بنابراین در صورتیکه شما نیاز به احساس امنیت می کنید لازم است که اقدام به نصب دوربین مداربسته کنید و در صورتی که قصد دارید که کمترین هزینه را برای حداقل دوربین های مداربسته انجام دهید بهترین راه این است که شما از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کنید.

اما این مدل از دوربین های مداربسته یک سری نیازمندی‌ها و الزامات خاص خود را دارند که شما لازم است حتماً آنها را در نظر بگیرید.  

دوربین مداربسته بیسیم

نصب دوربین مداربسته بیسیم

در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته بیسیم دارید می بایست حتما آموزش لازم برای نصب آن ها را به صورت کامل داشته باشید. قبل از هرچیز لازم به یادآوری است که م دوربین های مداربسته وای فای دارای نرم‌افزارهای مخصوص ای هستند و هر نرم‌افزار نیاز به آموزش جداگانه دارد معروف ترین نرم افزار دوربین مداربسته بیسیم در ایران نرم افزار V380 می باشد این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند بوده و شما می توانید به راحتی خودتان اقدام به نصب دوربین بیسیم کنید.

در سایت شرکت چشمان بیدار آریا آموزش نصب دوربین بیسیم با نرم افزار v۳۸۰ به صورت کامل توضیح داده شده است و شما می توانید به راحتی با استفاده از آموزش تصویری و ویدیویی این شرکت ظرف کمتر از چند دقیقه خودتان دوربین بیسیم را نصب کنید حال در این قسمت نیز کمی در خصوص نحوه نصب دوربین بی سیم توضیح میدهیم.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

قیمت دوربین مداربسته بیسیم در ایران بسیار وابسته به نرم افزار آن و امکاناتی که این دوربین مداربسته دارد می شود ولی به صورت کلی در ۱۴۰۰ قیمت دوربین مداربسته بی سیم در ایران حدود ۵۰۰ هزار تومان برای نرم افزار معروف v۳۸۰ می باشد.

در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته بیسیم را دارید توصیه می‌کنیم حتماً باشد که در چشمان بیدار آریا با شماره تلفن 66762449 تماس گرفته تا بتوانید بهترین قیمت و در عین حال با گارانتی ۲ ساله دوربین مداربسته بیسیم را تهیه کنید. 

تعمیر دوربین مداربسته بیسیم

تعمیر دوربین مدار بسته های بیسیم کار راحتی نیست و اکثر تعمیرگاه ها توانایی تعمیر دوربین های بیسیم را ندارد ولی شرکت چشمان بیدار آریا به واسطه تجربه و توانایی که در حوزه تعمیر دوربین مداربسته دارد این را اعلام می کند که به راحتی می تواند انواع دوربین مداربسته بیسیم تعمیر و به روزرسانی آن را برای شما انجام دهد تا شما بتوانید با کمترین هزینه دوربین مداربسته خود را تعمیر کنید.

در نظر داشته باشید برای تعمیر دوربین مداربسته بیسیم باید حتماً به پاساژ امجد طبقه چهارم واحد ۱۲ در فروشگاه شرکت چشمان بیدار آریا  که در آن محل قرار دارد مراجعه نموده تا بتوانید اقدام به تعمیر دوربین مداربسته بیسیم خود کنید. تعمیر دوربین مداربسته بیسیم توسط تعمیرکاران غیرمتخصص به کسانی که دارای تجربه و تخصص کافی در این حوزه نیستند تنها باعث می‌شود که شما زمان و هزینه خود را دور بریز بنابراین حتماً برای تعمیر دوربین مداربسته بیسیم از یک متخصص و دارای تجربه و تخصص کافی در این حوزه استفاده نمایید  

دوربین مداربسته بیسیم

آموزش نصب دوربین مداربسته لامپی V380

برای نصب دوربین لامپی v۳۸۰ ویدئو ها و آموزش های گوناگون دست اینترنت وجود دارد که شما می توانید از آنها برای راه‌اندازی سیستم خود استفاده کنید.

اما می توانید با استفاده از آموزش نصب دوربین لامپی v۳۸۰ که در سایت شرکت چشمان بیدار و آریا با نام اینترنتی قرار داده شده است به راحتی خودتان تمامی جزئیات نحوه نصب راه اندازی دوربین لامپی v۳۸۰ و یک مدل دوربین مداربسته بیسیم بسیار پر کاربرد در ایران است را آموزش دیده و خودتان بتوانید به راحتی و با استفاده از این ویدیوی آموزشی اقدام به نصب و راه اندازی دوربین لامپی v۳۸۰ نموده و خودتان به تنهایی و بدون استفاده از نصاب دوربین مدار بسته بهترین بهره را از این مدل دوربین مداربسته بیسیم ببرید  

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته اینفینیتی

در نظر داشته باشید که برای نصب دوربین مداربسته در در منزل و یا محل کار خود احتیاج به یک نصاب و یا شرکتی که دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و سیستم های حفاظتی و نظارتی و می بایست از آن استفاده نمایید.

از آنجا که نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بیسیم کار بسیار سخت و پیچیده ای می باشد شما خودتان می توانید بدون استفاده از تیم‌های متخصص در حوزه نصب و راه اندازی مستقیم خودتان اقدام به راه اندازی دوربین مدار بسته بیسیم کنید ولی در صورتی که بخواهید چندین دوربین مداربسته را نصب کنیم اگر بخواهید از سیستم های حفاظتی مانند دزدگیر منزل برای منزل و یا محل کار خود استفاده کنید استفاده از یک نصاب متخصص و یا یک شرکتی که دارای تجربه و تخصص کافی در این حوزه می باشد الزامی است.

شرکت چشمان بیدار آریا تولید کننده دوربین مداربسته اینترنتی در ایران می باشد خود دارای یک تیم واردات یک تیم تولید و چندین تیم نصب در تمامی سطح شهر تهران و استان تهران را دارا می باشد که شما می توانید با تکیه بر دانش و تخصص فنی این شرکت به راحتی و با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و نظارتی را برای محل مدنظر خود داشته باشید .

بنابراین در صورتی که احساس به نصب دوربین مداربسته و استفاده از دوربین مداربسته در منزل و یا محل کار خود را دارید یک بار هم که شده از شرکت چشمان بیدار یا استعلام گرفته تا بتوانید بهترین انتخاب را از بین چندین تیم نصب داشته باشید. 

بهترین دوربین مداربسته بیسیم را از شرکت چشمان بیدار آریا بخواهید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top