تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/04/16 - 08:35
کد خبر: 401040

ثبت شرکت و برند در موسسه ثبتی کریم خان

شما با ثبت شرکت و دریافت کد اقتصادی مالیاتی و ارائه پلمپ دفاتر مالیاتی به صورت سالیانه میتوانید ممیز مالیاتی را در جریان سود و زیان کسب و کار خود قرار دهید و به این طریق با شفاف سازی و ارائه مستندات، از هرگونه پرونده مالیاتی که به دلایل واهی برای شما در جریان افتد ، جلوگیری نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید این باور غلط هنوز در بین صاحبان بسیاری از کسب و کارها از بین نرفته که با ثبت شرکت خود را در گرداب بزرگ مالیاتی می اندازند و این را باید دانست که نه تنها این تفکر اشتباه است بلکه با ثبت شرکت هر صاحب کسب و کار با ارائه مستندات مالی به اداره دارایی میتوند از حق و حقوق قانونی خود برای پرداخت مالیات ، سود برده و تمامی هزینه های جاری و روزانه شرکت را اعلام نماید و به این طریق یک مالیات منصفانه پرداخت نماید.

ثبت شرکت و برند در موسسه ثبتی کریم خان

ثبت شرکت و کد اقتصادی

شما با ثبت شرکت و دریافت کد اقتصادی مالیاتی  و ارائه پلمپ دفاتر مالیاتی به صورت سالیانه میتوانید ممیز مالیاتی را در جریان سود و زیان کسب و کار خود قرار دهید و به این طریق با شفاف سازی و ارائه مستندات، از هرگونه پرونده مالیاتی که به دلایل واهی برای شما در جریان افتد ، جلوگیری نمایید.

البته شرکت را به انواع مختلف با توجه به زمینه فعالیت میتوان ثبت کرد مثلا مجموعه هایی که کمتر با سازمانها و ادارات دولتی فعالیت دارند میتوانند از ثبت شرکت مسئولیت محدود استفاده کرده و کسانی که بیشتر با دولتیها فعالیت دارند از شرکت سهامی خاص استفاده نمایند و شاید افرادی بخواهند در زمینه صارافی فعالیت نمایند که باید بسراغ ثبت شرکت تضامنی بروند و بالاخره باید گفت که هر کسب و کاری با توجه به فعالیت تجاری و خدماتی خود میتواند شرکت خود را به ثبت برساند.

بعد از ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی یکی دیگر از کارهایی که باید انجام شود ثبت برند یا ثبت علامت تجاری برای محصولات تولیدی و خدماتی و یا حتی شرکت است.

توجه داشته باشید که برای ثبت برند حتما نشان تجاری یا همان لوگو را نیز به همراه برند بصورت فارسی و لاتین به ثبت رسانید و تا در مراحل مختلف در ادارات دچار مشکل نگردید و به این نکته نیز توجه نمایید که ثبت برند هیچگونه مالیاتی ندارد و مالیات صرفا به کسب و کار و فعالیت تجاری شما تعلق میگیرد.

ثبت شرکت و برند در موسسه ثبتی کریم خان

چگونگی ثبت شرکت و برند

لازم بذکر است که سایت ثبت کریمخان  sabtkarimkhan.comبه طور کامل به شرح چگونگی ثبت شرکت و برند پرداخته و امامی مراحل ثبت شرکت و ثبت برند را بطور کامل همراه با تصویر به شما توضیح داده و همچنین در مورد هزینه ثبت شرکت و برند نیز بطور کامل توضیح داده تا کاربران کم تجربه نیز از آن استفاده نمایند.

کارت بازرگانی

یکی دیگر از مطالب مهم در این میان دریافت کارت بازرگانی برای واردات و صادرات محصولات است که بیشتر سوالات در مورد چگونگی دریافت کار بازرگانی؟ هزینه کارت بازرگانی؟ و از اینگونه سوالات میباشد که براحتی میتوانید با مراجعه به سایت موسسه  ثبت کریمخان و یا با تماس با شماره 021-87147000 با کارشناسان مجرب ثبت کریمخان بصورت رایگان مشاوره نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ائتلاف نامزدهای جبهه انقلاب یک ضرورت اسلامی است
تظاهرات ضدآمریکایی در پیونگ‌یانگ هم‌زمان با سالگرد جنگ کره
کشور میزبان لاهه، سفیر تل‌آویو را فراخواند
یک کاندیدای ریاست جمهوری انصراف داد
تلاش پیشکسوتان استقلال برای حفظ کاپیتان!
بیانیه بسیج جامعه پزشکی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری
اظهارنظر مهم سخنگوی ستاد انتخابات درباره انصراف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
صیانت از قانون
آمادگی مترو تهران برای خدمات‌رسانی در مراسم اربعین شهدای خدمت
سردار فدوی: با مشارکت حداکثری در انتخابات، به دشمن اجازه خطای محاسباتی ندهیم
توضیحات مسی درباره مصدومیتش
کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد
تاکید وزرای خارجه مصر و ترکیه بر آتش‌بس در غزه
ادعای کاخ سفید درباره جلوگیری از جنگ لبنان و اسرائیل
محورهای رایزنی «پوتین» و «مخبر»
عیادت از جمشید هاشم‌پور در روز عیدغدیر
چرا آخرین گفت‌وگوی نامزدها با مردم پخش نشد؟
سیدحسن خمینی: کسی نباید نسبت به این انتخابات بی‌تفاوت باشد
اطلاعیه ستاد انتخابات درباره حضور نماینده کاندیداها در شعب اخذ رای
تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی
زاکانی: در صحنه انتخابات خواهم ماند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top