تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/04/17 - 12:49
کد خبر: 401157

انواع گجت‌ها را از ویوک بخرید!

از جمله هدفون گیمینگ، موس و کیبورد گیمینگ، کاور انگشتی گیمینگ، کنسول بازی و پاوربانک، انواع موس لمسی بی سیم، انواع کیبورد بولوتوث و انواع دسته بازی را می‌توان نام برد که می‌توانید برای مشاهده‌ی هر کدام از این گجت‌ها و آشنایی با برند و کاربرد آن به ویوک مراجعه نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دنیای مدرن امروز، دنیای وابسته به فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌ است. هر آن کس که که قصد داشتن یک زندگی  به روز را داشته باشد، لازم است نسبت به آخرین ابداعات و اختراعات بازارهای تکنولوژیکی اطلاعاتی کسب کند. یکی از دسته ابزارهایی که به عنوان تسهیل‌ گذران زندگی انسان مدرن امروزی شناخته می‌شوند گجت‌ها هستند. گجت‌ها در واقع سخت‌افزارهایی هستند که جهت بهبود بخشیدن به فعالیت‌های گوناگون و پیروی کردن از ایده خاصی که سازنده با نیازسنجی از مخاطبین خود با نبوغ شخصی‌ اقدام به ساخت آن‌ها نموده است به بازارهای مربوطه عرضه می‌شوند. در واقع آن‌چه که مشخصه‌ی هر گجت برشمرده می‌شود به کارگیری نوعی فناوری نوین در ساخت یا ساختار آن ابزارک است.

انواع گجت‌ها را از ویوک بخرید!

ویوک از جمله فروشگاه‌های اینترنتی است که برای سهولت و دسترسی آسان به این ابزارک‌ها انواع گجت‌ را در ویترین فروشگاهی خود به نمایش گذاشته است. در ادامه بیشتر با دسته بندی و برخی از انواع گجت‌های موجود در ویوک آشنا خواهید شد. 

انواع گجت‌های موجود

دسته بندی کلی گجت‌ها را می‌توان به صورت زیر بیان نمود:

گجت‌های هوشمند: از محصولات کاربردی که بسیار مورد استفاده عموم قرار می گیرد دوربین هوشمند تحت شبکه است. از موارد دیگری که می‌توان نام برد سطل زباله هوشمند، دوربین مداربسته‌ی خورشیدی‌، ردیاب بلوتوث، کتری برقی و بسیار موارد دیگر است. 

گجت‌های پوشیدنی: ساعت دیجیتالی را می‌توان در واقع نوع پیشرفته و با قابلیت‌های گسترش یافته‌ای از نمونه اولیه یعنی ساعت‌‌های مچی دانست. نسل اول این ساعت‌ها تنها قادر به نمایش صفحه ساعت به صورت دیجیتالی و انجام اعمال ساده‌ای چون ماشین حساب، نشان دادن اعلان‌ها، ارائه تاریخ و... بودند. رفته رفته، پیشرفت تکنولوژی تأثیر خود را بر این محصولات نیز گذاشت و ساعت‌های هوشمند به پل ارتباطی بین لوازم الکترونیکی پیشرفته‌تر با صاحب خود مبدل شدند. یکی دیگر از این نوع گجت‌های پرمصرف و جوان پسند مچ بند است که می‌توانید برای مشاهده‌ی این محصول به ویوک مراجعه کنید. 

گجت‌های خانگی: انواع چراغ خواب فانتزی، چراغ مطالعه، دستگاه بستنی ساز، ترازوی دیجیتال و بسیاری ابزارک‌های دیگر در این حیطه قرار دارند که در برندها و مدل‌های مختلف در ویوک عرضه می‌شوند.

گرمای هوا در فصل تابستان مخل بسیاری از فعالیت‌های مردم است. نصب پنکه یا کولر، راه مقابله با گرمای هواست اما در بسیاری از اماکن به علت نبود برق، جا و از این قبیل امکانات شرایط این کار محیا نیست. از همین رو پنکه‌های رومیزی هوشمند به عنوان گجت‌های خنک کننده به بازار معرفی شدند. مثالی که می‌توان برای این مورد از گجت‌های کاربردی عنوان نمود، به نام پنکه رومیزی شارژی Zay f005 شناخته می‌شود.

وزن کم این ابزارک، قابلیت تنظیم فن، قدرت بالای حفظ باتری، قدرت خروجی پنج ولتی و ... از جمله مزایای این نوع پنکه‌ها هستند. آن‌چه که این پنکه را بیش از سایر همتایانش جذاب نموده است تعبیه شدن یک مخزن آب 1.4 لیتری است. این آب از درون به پره‌های پنکه اسپری می‌شود و آن را به یک کولر هوشمند رومیزی تبدیل می‌کند.

گجت‌های کاربردی و خاص: برخی دیگر از اعضای دسته‌های کلی گجت‌ها وجود دارند که کاربردی عام‌تر داشته و معروف‌تر هستند. از جمله می‌توان پمپ باد دستی، چراغ قوه و پاور بانک نینگو، کابل قیچی شونده، روتر کوچک بی‌سیم، دوربین فیلمبرداری هوشمند خودرو، چند راهی برق، تستر آب و بسیار دیگر از گجت‌ها را می‌توان در ویوک دید.

یکی از محصولاتی که پس از پیشرفت‌های صنعت لوازم الکترونیکی و نیاز به برق بسیار مورد توجه قرار گرفت چند راهی برق بود. چند راهی برق در واقع کالایی است که یک‌ پریز را به سه، پنج و ... تبدیل می‌کند. چند راهی‌های برق ابزار مکانیکی ساده‌ای بودند که در طی روند تکاملی خود و بروز مدل‌های کارآ چون چند راهی برق Xiaomi Mijia CXB6-1QM در دسته‌ی گجت‌های خاص و کاربردی جای گرفتند. آن‌چه که چند راهی برق Xiaomi Mijia CXB6-1QM را از دیگر همتایان سنتی‌اش متمایز می‌کند مجموعه‌ای است از ویژگی‌ها، جنس و سازگاری با انواع دو شاخه، ایمنی و ...است.

انواع گجت‌ها را از ویوک بخرید!

گجت‌های بازی و سرگرمی: از جمله هدفون گیمینگ، موس و کیبورد گیمینگ، کاور انگشتی گیمینگ، کنسول بازی و پاوربانک، انواع موس لمسی بی سیم، انواع کیبورد بولوتوث و انواع دسته بازی را می‌توان نام برد که می‌توانید برای مشاهده‌ی هر کدام از این گجت‌ها و آشنایی با برند و کاربرد آن به ویوک مراجعه نمایید.

اگر شما هم از آن دسته افراد علاقمند به خرید انواع گجت هستید پیشنهاد ما به شما ویوک است. ویوک به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه‌ی عرضه انواع گجت‌های روز دنیا همواره به دنبال حفظ کرامت و رضایت مشتری است. ارسال سریع، تخفیفات ویژه، تنوع محصولات، قیمت متناسب و ... را می‌توان از ویژگی‌های خوب این مجموعه دانست. جهت برقراری ارتباط با این مجموعه به نشانی https://viook.com/ مراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top