تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/04/21 - 13:12
کد خبر: 401512

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

شما مشتریان گرامی با خرید از سایت کاشیران می توانید یک خرید به یاد ماندنی را ثبت کنید. کاشیران علاوه بر آن که در واردات انواع کاشی و سرامیک از برند های با کیفیت خارجی فعالیت دارد در حوزه صادرات نیز بسیار فعال هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت کاشیران بزرگترین فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک در ایران است که برند ها و شرکت های مطرح ایرانی را در زمینه تولید کاشی بین کابینتی در کمترین زمان به شما معرفی می کند. حتی اگر قصد خرید کاشی بین کابینتی تولید خارج را دارید، سایت کاشیران از با کیفیت ترین تولیدات خارجی هم ردیف با تولیدات داخل به شما معرفی و در اختیار شما قرار داده است. کاشیران علاوه بر ارائه محصولات مختلف کاشی و سرامیک، مقالاتی را در جهت افزایش اطلاعات افراد جامعه در زمینه صنایع وابسته به کاشی منتشر نموده اشت. در این مقاله نیز باید ها و نبایدها در مورد انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید را بررسی می کنیم.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید بهتر است با دقت و ظرافت انجام شود. سفید جزو رنگ های خنثی است و می‌توان گفت تقریباً همه افراد به نوعی از آن در دکوراسیون منزل استفاده می کنند. امروزه استفاده از کابینت به رنگ سفید در آشپزخانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا انعکاس نور در فضا به وجود می آورد و فضا را زیباتر نشان می دهد. جلوه، لطافت و پاکی رنگ سفید بسیار ایده آل است و این رنگ باعث می شود فضا بزرگ تر نشان داده شود. رنگ سفید می تواند هارمونی ویژه ای با رنگ های متضاد و رنگ های هماهنگ با خود ایجادکند. با توجه به این نکته انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید کار چندان سختی نخواهد بود.

ویژگی رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه

افراد سلیقه های متفاوتی دارند و می خواهند کابینت ‌سفید خود را زیباتر از آنچه که هست نشان دهند. افراد می خواهند با انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید آشپزخانه، دکوراسیونی منحصر به فرد خلق کنند. در رنگین کمان رنگ ها، سفید یک رنگ جادویی است. ویژگی رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه عبارتند از:

  • رنگ سفید به شما اجازه می دهد تا کاشی بین کابینتی را در هر طرح و رنگی انتخاب کنید.
  • آشپزخانه را می توانید به سبک مدرن یا کلاسیک دکوراتیو کنید.
  • هیچ وقت از مد نمی‌افتد و هر ایده جذابی در کنارش می تواند غوغا کند.
  • سفید جز رنگ های آرامش بخش و شاد است.
  • رنگ های گرم و سرد برای زیباتر شدن و تعادل باید با یک رنگ خنثی نظیر سفید ترکیب شوند تا خوشحال به نظر بیایند. سفید این ویژگی را تمام و کمال داراست.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

 انتخاب هوشمندانه کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

در اینجا به شما کمک می کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه برای کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید داشته باشید.طرح های مناسب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید عبارتند از:

  • کاشی بین کابینتی با تناژ غالب سیاه: زیباترین تضاد بین کابینت سفید و رنگ مکمل آن که سیاه است، ایجاد می شود. شما می توانید کاشی بین کابینتی از جنس مرمر انتخاب کنید که رنگ مشکی داشته باشد، یک طرح بسیار لاکچری و زنده است.
  • کاشی بین کابینتی طرح مدرن و مینیمال: طراحی، چیدمان و سبک های مدرن وارد حیطه کاشی بین کابینتی شده است مثلاً طرح های هندسی دایره، شش ضلعی، مربع، سه بعدی و طرح های مینیمال که بسیار کوچک و خلوت هستند.
  • کاشی بین کابینتی طرح سنتی و اسلیمی: طرح های تذهیب و نقوش اسلیمی، اصالت کاملاً ایرانی دارند و غالب رنگ ‌های آن آبی و سفید است.
  • کاشی بین کابینتی طرح آجر: این طرح یک طرح نوستالژیک است اما امروزه به عنوان یک طرح مدرن کلاسیک شناخته می شود. این کاشی در رنگ های خاکستری، خردلی، قرمز آجری و ... طراحی و تولید می‌شود.
  • کاشی بین کابینتی طرح آینه: زیباترین سبک کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید طرح کاشی آینه‌ای است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. در رنگ ‌های نقره‌ای، دودی، طلایی، آبی آسمانی، مسی و ... تولید می شود. می توانید این سبک را با سبک های دیگر کاشی بین کابینتی ترکیب کنید.
  • کاشی بین کابینتی سرمه ای و سبز زمردی: این دو رنگ در ترکیب با کابینت سفید بسیار زیبا و لاکچری جلوه می‌کند.
  • کاشی بین کابینتی طرح چوب: این طرح علاقه مندان خاص خود را دارد.
  • کاشی بین کابینتی طرح سنگ: استفاده از طرح های طبیعی در دکوراسیون منزل زیبای خاصی به وجود می آورند. در میان دنیایی از طرح و رنگ افرادی هستند این طرح را دوست دارند، مثل سنگ آنتیک یا مرمر.
  • کاشی بین کابینتی طلایی: این نوع کاشی که غالب آن رنگ طلایی است در طرح های گل، هندسی و طرح های تکرار شونده تولید می شود.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

شما مشتریان گرامی با خرید از سایت کاشیران می توانید یک خرید به یاد ماندنی را ثبت کنید. کاشیران علاوه بر آن که در واردات انواع کاشی و سرامیک از برند های با کیفیت خارجی فعالیت دارد در حوزه صادرات نیز بسیار فعال هستند.

فروشگاه اینترنتی کاشیران تولیدکنندگان و برندهای معتبر ایرانی را یک جا دور هم جمع کرده است. هدف ما از این تلاش شبانه روزی مشتری مداری و رضایت شما مشتریان گرامی است. هدف ما دسترسی آسان و راحت شما مشتریان گرامی به محصولات بروز و مدرن در زمینه کاشی و سرامیک می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top