تاریخ انتشار: شنبه 1400/04/26 - 09:45
کد خبر: 401981

برد هوشمند چست و چه کاربردی دارد

بردهای هوشمند کاربرد آموزشی دارند و در مکان مانند سالن‌های کنفرانس، دانشگاه‌ها و مدارس استفاده می‌شوند. بردهای هوشمند مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در وقت، کیفیت بهتر آموزشی و جذب مخاطبان دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در دنیای امروز تکنولوژی نقش بزرگی در زندگی روزمره ما دارد. با پیشرفت تکنولوژی در حیطه‌های مختلف مانند صنعت، آموزش، سلامت و ... انجام بسیاری از کارها برای بشر آسان‌تر شده و نتیجه بهتری نیز به دنبال دارد. این موضوع در رابطه با امر آموزش نیز صدق می‌کند. تجهیزات بسیاری در جهت ارتقا و بهبود کیفیت آموزش به بازار عرضه شده‌اند. یکی از این وسیله‌ها برد هوشمند است. با استفاده از برد هوشمند که به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وصل می‌شود می‌توانید تصاویر، اسلاید و ویدئو را بر روی آن نمایش دهید و با استفاده از قلم بر روی آن بنویسید. اگر قصد خرید برد هوشمند را دارید با ما همراه باشید.

برد هوشمند چست و چه کاربردی دارد

برد هوشمند چیست؟

در این قسمت ابتدا توضیح می‌دهیم که برد هوشمند چیست؟ این محصول یکی از تکنولوژی‌هایی است که در حال حاضر در آموزش استفاده می‌شود و یک ابزار آموزشی به شمار می‌رود. این دستگاه از یک صفحه نمایش بزرگ و قابل نوشتن بهره می‌برد و با استفاده از یک کابل به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل می‌شود. تخته هوشمند تصاویر و ویدئوها را با وضوح و کیفیت خوبی نمایش می‌دهد. علاوه بر این در پروسه هوشمند سازی علاوه بر پخش تصاویر بر‌روی تخته وایت برد هوشمند، امکان نوشتن با استفاده از قلم نیز فراهم شده است.

این محصول با بهره‌گیری از یک پایه بر‌روی زمین یا بر‌روی دیوار به راحتی نصب می‌شود. بدون شک این ابزار توانسته است در شیوه‌های آموزش نوین تاثیر به سزایی داشته باشد. شما می‌توانید این وسایل را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید.

تخته وایت برد هوشمند

به دلیل ویژگی‌های مثبت تخته هوشمند استفاده از این وسیله بسیار در مراکز آموزشی رایج شده است و یکی از وسایل ضروری به شمار می‌رود. مهم‌ترین مزیتی که تخته وایت برد هوشمند دارد، نمایش تصاویر و ویدئو برای مخاطبان است که باعث می‌شود توجه آن‌ها بیشتر به مبحث جذب شود و یادگیری بهتری صورت گیرد. علاوه بر این می‌توان اسلایدها و محتوای آموزشی از قبل آماده کرد و در نتیجه در وقت کلاس صرفه‌جویی زیادی می‌شود. از دیگر مزیت‌های این وسیله می‌توان به امکان ضبط کلاس توسط معلمان اشاره کرد. البته به‌دست آوردن مهارت نوشتن به صورت خوش خط بر‌روی تخته وایت برد هوشمند، اندکی زمان می‌برد و نیاز به صبر و حوصله دارد.

قیمت برد هوشمند

یکی از نکات مهم قابل ذکر قیمت برد هوشمند است. قیمت این محصول به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می‌توان به نوع صفحه نمایش، برند تولید کننده، ابعاد صفحه نمایش، سطح نرم افزاری و برخورداری از کنترل و تکنولوژی بلوتوث اشاره کرد. قیمت برد هوشمند در رنج نسبتاً وسیعی قرار می‌گیرد. قیمت مدل‌های معمولی از حدود ۱۲ میلیون تومان شروع می‌شود و قیمت بردهای سطح بالاتر به ۷۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

خرید برد هوشمند

در این قسمت می‌خواهیم به خرید برد هوشمند بپردازیم. تخته وایت بردهای هوشمند کاربردهای مختلفی دارند و قابل نصب و استفاده در مراکز مختلفی مانند اتاق‌های کنفرانس، استودیوهای تلویزیونی و شرکت‌ها هستند اما کاربرد عمده تخته هوشمند در کلاس‌های درس و دانشگاه‌ها می‌باشد.

امروزه اکثر مدارس از برد هوشمند استفاده می‌کنند و انتخاب یک برد هوشمند مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. در انتخاب این محصول ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید که قصد دارید تا چه اندازه برای خرید برد هوشمند هزینه کنید. بعد از مشخص شدن رنج هزینه و مشخصات مورد نظر می‌توانید برندها و مدل‌های مختلف را بررسی کنید و جزئیات این مدل‌ها را به دست بیاورید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

برد هوشمند چست و چه کاربردی دارد

بهترین تخته هوشمند

نسل جدید با تکنولوژی بزرگ می‌شوند و در واقع تکنولوژی سبب علاقه‌مندی و درگیری بیشتر آن‌ها با هر موضوعی می‌شود علاوه بر این با وجود مزایای بسیار این محصولات تغییر عادت از تخته‌های گچی و ماژیکی به تخته‌های هوشمند کار چندان سختی نیست؛ اما ممکن است انتخاب یک بورد هوشمند مناسب کاری نسبتاً سخت باشد. در ادامه به معرفی چند مورد از مدل‌های مطرح بازار می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین تخته هوشمند را انتخاب کنید.

IPEVO IW2

این وسیله هر چیزی که شما از یک تخته وایت برد هوشمند انتظار دارید را برآورده خواهد کرد و در حال حاضر پیشرفته‌ترین و بهترین تخته هوشمند به شمار می‌رود. یکی از معایب استفاده از تخته‌های هوشمند این است که معلمان باید در نزدیکی تخته باشند و گاهاً کنترل آن‌ها بر روی کلاس کمتر می‌شود. IPEVO IW2 این مشکل را با بهره‌گیری از یک کنترل وایرلس به خوبی حل کرده است.

همچنین این وسیله قابلیت نمایش تصاویر بر روی هر گونه تخته سفید را داراست و پروژکتور آن قابل حمل و سبک است.

Microsoft Surface Hub 2

این تخته وایت برد هوشمند ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. این محصول از ویندوز 10، بلوتوث و کارت گرافیک بسیار پیشرفته بهره می‌گیرد. همچنین دارای صفحه لمسی با حساسیت و کیفیت بسیار بالاست. البته لازم به ذکر است که قیمت برد هوشمند مایکروسافت نسبتاً زیاد است.

Polyboard Ultra-Slim

این محصول از یک صفحه نمایش لمسی ۶۵ اینچی بهره می‌برد و با بهره‌گیری از یک CPU قوی عملکردی در حد یک کامپیوتر را دارد و در هنگام استفاده از این وسیله به هیچ وجه با تاخیر در بارگذاری تصاویر مواجه نخواهید شد. این محصول با سیستم نرم افزاری قوی می‌تواند کاندیدی مناسب برای بهترین تخته هوشمند عرضه شده در امسال باشد.

از دیگر تخته‌های هوشمند با کارایی و کیفیت عالی می‌توان به OneScreen Store ،Smart138 و Chengying Multi-Touch اشاره کرد.

برد هوشمند چست و چه کاربردی دارد

جمع‌بندی

یکی از تجهیزاتی که توانسته است در درک مطلب عمیق و پیشرفت روش‌های آموزشی نقش مثبتی ایفا کند، برد هوشمند است. بردهای هوشمند انواع مختلفی دارند و برای خرید آن‌ها بهتر است با افراد صاحب تجربه مشورت کنید و از فروشگاه‌های معتبر این دستگاه‌ها را تهیه نمایید.

بردهای هوشمند کاربرد آموزشی دارند و در مکان مانند سالن‌های کنفرانس، دانشگاه‌ها و مدارس استفاده می‌شوند. بردهای هوشمند مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در وقت، کیفیت بهتر آموزشی و جذب مخاطبان دارند.

در این مطلب به معرفی بردهای هوشمند پرداختیم و بهترین تخته هوشمند را نیز معرفی کردیم. این محصول یکی از ضروری‌ترین تجهیزات آموزشی به شمار می‌رود و تدریس را برای معلمان بسیار ساده‌تر می‌کند. به همین سبب، خرید این محصول بسیار توصیه می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زن ایرانی در همه‌ میدان‌ها با موفقیت، سربلندی و حجاب اسلامی
مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
چرا ناخواسته وزن اضافه می‌کنیم؟
نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌
دانشجویان خط مقدم اجرای سیاست‌های قانون جوانی جمعیت
بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
رونمایی از ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴
زلفی‌گل: نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
برگزاری دو دیدار آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با تماشاگر خانم
حجت الاسلام نبویان منتخب اول تهران در دور دوم انتخابات به چه کسانی رای می‌دهد؟
کاریکاتور| انقلاب اسلامی ایران زنجیرهای وابستگی به غرب و آمریکا را گسست
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس +عکس
اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی +عکس
دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با قالیباف +عکس
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه با شرایط ویژه پذیرش می‌شوند
عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو خبرنگار
دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top