تاریخ انتشار: شنبه 1400/04/26 - 13:50
کد خبر: 402019

نکات کاربردی برای خرید دوربین مداربسته

به طور کلی دوربین های مداربسته برای دو هدف اصلی به کار می روند. یکی کاربرد دوربین های مداربسته در مناطق امنیتی و دیگری استفاده از دوربین مدار بسته برای اهداف نظارتی.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همزمان با توسعه و گسترش شهر نشینی شاهد افزایش آمار سرقت اموال نیز هستیم و در نتیجه حفاظت و حراست از دارایی های شخصی و عمومی به یک موضوع تخصصی و حرفه ای در دنیای امروز تبدیل شده است. وقتی بحث امنیت به میان می آید ذهن ما به شکل نا خودآگاه به سمت استفاده از تکنولوژی های نوین در جهت بهبود نظارت بر محیط می افتد و مهمترین ابزار امروز که می تواند به ما در جهت بهبود امنیت یک مکان کمک کند قطعا نصب دوربین مدار بسته در آن مکان است.

نکته مهم در خصوص خرید و نصب دوربین مدار بسته این است که بسیاری از ما تخصص لازم برای خرید بهترین نوع و مدل دوربین مدار بسته را نداریم و در نتیجه ممکن است در مسیر خرید خدمات و نصب دوربین مدار بسته متحمل هزینه های گزافی شویم. اما پیش از هر چیز اگر تصمیم به خرید و نصب دوربین مدار بسته دارید پیشنهاد می کنیم با شماره  02167958  تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان شرکت مهر تجارت بهره مند شوید.  

نکات کاربردی برای خرید دوربین مداربسته

در این مطلب سعی کرده ایم که مهمترین نکات و ضروری ترین مطالب در هنگام خرید دوربین مداربسته را برای شما  بیان کنیم.

هدف استفاده از دوربین مداربسته

به طور کلی دوربین های مداربسته برای دو هدف اصلی به کار می روند. یکی کاربرد دوربین های مداربسته در مناطق امنیتی و دیگری استفاده از دوربین مدار بسته برای اهداف نظارتی. 

1.کاربری امنیتی:از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

2.کاربری نظارتی:از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

شرکت ارایه دهنده خدمات مدار بسته

خرید از شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش و نصب دوربین مداربسته  به شما این تضمین را می دهد که از خرید دوربین مداربسته تا نصب و پشتیبانی بعد از آن خیالتان راحت باشد. بنابراین بجای خرید جداگانه دوربین های مدار بسته و سپس واگذاری آن به نصاب برای نصب در محل بهترین گزینه این است که کل پروسه نصب را به یک شرکت معتبر واگذار کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از هر اقدام با متخصصان شرکت مهر تجارت تماس بگیرید  ( 02167958 ) و از مشاوره رایگان این شرکت جهت نصب سیستم های امنیتی بهره مند شوید. اما در انتخاب شرکت های فعال در این زمینه به نکات زیر نیز توجه کنید. 

شرکت باید دارای مجوز های لازم وثبت شده باشد. همچنین شرکت مورد نظر باید تجربه و تخصص داشته ومشاوره مناسب ارایه دهد. شرکت باید معتبر بوده و محصولات را گارانتی نماید. شرکت باید امین شما بوده واطلاعات کاربری شمارا حفاظت نماید. پشتیبانی کافی و مناسب در زمینه انتقال تصویر را ارایه دهد.

انتخاب نوع دوربین

عوامل بسیاری در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای محل های مختلف تاثیر گذار است اما می توان مهمترین این عوامل را به شرح زیر عنوان کرد. نوع بدنه و استقامت آن، قابلیت دید درشب، زاویه دید لنز دوربین، ابعاد دوربین باتوجه به نوع کاربری. 

 نوع سیستم مداربسته

سیستم های مداربسته دارای سه نوع آنالوگ ، ای اچ دی وشبکه می باشند. دوربین های شبکه دارای کیفیت تصویر بالایی می باشند ولی استفاده از این نوع سیستم ها به دلیل هزینه ی بالای آن رایج نیست و تنها در پروژه هایی که محدودیت هزینه ندارند کاربرد دارد به طور معمول از سیستم های ای اچ دی استفاده میشود که هم هزینه مناسبی دارند و هم کیفیت خیلی خوبی به شما ارائه میدهند.

قیمت دوربین مداربسته

قیمت برای همه مهم است. هیچکدام از ما علاقه ای به هدر دادن پول خود نداریم. بهتر است در انتخاب هر محصول دقیقا به دلایل بالا بودن قیمت آن توجه کرده و بعد ان را انتخاب کنیم.

برند دوربین مدار بسته

انتخاب برند مناسب معمولا گمراه کننده ترین قسمت کار است. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما  برند هایک ویژن را پیشنهاد می کنیم. این برند معتبر چینی در ده سال گذشته به یکی از معتبرترین برندهای فعال در حوزه صنعت امنیت در سرتاسر جهان تبدیل شده است. هایک ویژن با بیش از 4000 نیروی انسانی متخصص و فعال در توسعه فناوری های نوین این شرکت توانسته است به یکی از پیشگامان نسل آینده صنعت امنیت تصویری تبدیل شود. 

نکات کاربردی برای خرید دوربین مداربسته

مشخص کردن فضای مناسبی برای نصب دوربین‌ها

از جمله نکات خرید دوربین مداربسته، این است که ابتدا باید نقاطی که می خواهید در آنها دوربین نصب شود را بررسی کنید:

  • در نصب دوربین باید همیشه سعی کنید ورودی ها و خروجی های قابل تصویربرداری باشند و هیچ نقطه کوری نماند.

  • دوربین های مداربسته نیاز به یک منبع انرژی مثل برق دارند. بنابراین باید تمامی دوربین ها به برق دسترسی داشته باشند. البته دوربین های بیسیم هستند که دارای باتری داخلی می باشند که به دلیل اتمام سریع شارژ استاندارد نمی باشند.

  • کابل کشی دوربین ها نیز باید به گونه ای باشد که هم زیبایی محیط را برهم نزند و هم به سادگی قابل دسترس سارقین نباشد.

  • توصیه می شود برای امنیت بهتر و کاهش نقطه کور حتما با یک کارشناس مشاوره کنید.

 دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر؟

توضیح جامعی که در برابر این سوال می توان داد این است که دوربین مداربسته به تنهایی قادر به جلوگیری از سرقت نیست. اما استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته به صورت مکمل بهترین حالت امنیتی است.

اما این را در نظر داشته باشید که دوربین مداربسته کارآیی های خود را دارد. مثلا گاهی ممکن است برای اثبات جرم، یا بررسی وقایع خاص در شرکت و یا نحوه رفتار و کارکرد کارمندان و ارباب رجوع و بررسی حرکات مشکوک افراد و …. تنها انتخاب استفاده از دوربین مداربسته است.

بنابراین برای رسیدن به بهترین حالت از امنیت، استفاده همزمان از دوربین و دزدگیر توصیه می شود.

نکته پایانی برای خرید و نصب دوربین مداربسته 

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیز با متخصصان این حوزه مشورت کرده تا بتوانید بهترین نوع دوربین مداربسته را با هزینه های اندک تامین کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که با شماره 02167958 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان شرکت مهر تجارت در زمینه تامین تجهیزات امنیتی و  نصب دوربین مدار بسته  بهره مند شوید. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت به  نشانی (www.hiktejarat.com) مراجعه کنید و از محصولات و خدمات این شرکت بازدید کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
Sherry
1401/05/26 - 06:36

در وب سایت GlWeb Studio می توانید خدمات ارتقاء سئو را سفارش دهید. من برای کاربران جدید در هر زمان خوشحالم، به شما اطمینان می دهم که کاملاً همه راضی خواهند بود.
تورهای مسافرتی آفری
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
انتخاب مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top