تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/04/27 - 09:46
کد خبر: 402112

از کجا تور مسافرتی ارزان و خوب بخرم؟

فرض کنید که قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید، ضروریات سفر شما شامل هتل برای اقامت، وسیله نقلیه (اغلب هواپیما) و بیمه مسافرتی می شود؛ حال آنکه اگر نخستین سفر شما به آنتالیا باشد بهتر است که لیدری فارسی زبان هم همراه شما باشد تا سوالات خود را از وی بپرسید و آسوده خاطرتر باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، وقتی صحبت از تور مسافرتی چه داخلی و چه خارجی می شود منظور این است که مسافر با پرداخت یکبار هزینه تمامی خدمات اقامتگاه، وسایل نقلیه، لیدر (راهنمای سفر) و بیمه را خریداری می کند. به بیانی دیگر آژانس های مسافرتی کار خرید بلیط و رزرواسیون اقامتگاه ها و برنامه ریزی سفر را انجام داده و تمامی این موارد را در قالب یک پکیج تور به مسافران می فروشند. تورهای مسافرتی دردسر مسافران را بسیار کم می کند و دیگر لازم نیست که هماهنگی های زیادی انجام بدهند و این کار را به افراد باتجربه می سپارند و از سوی دیگر نیز در هزینه ها صرفه جویی می کند اما چطور؟ چطور می توان پکیج با امکانات متعدد خرید اما از نظر قیمت نیز برای مسافر به صرفه تر باشد؟ در ادامه چرایی ارزانی تورهای مسافرتی را بررسی کرده و ارزان ترین عرضه کننده تورهای مسافرتی خارجی در ایران را معرفی خواهیم کرد.

تور مسافرتی ارزان چطور ارزان می شود؟

فرض کنید که قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید، ضروریات سفر شما شامل هتل برای اقامت، وسیله نقلیه (اغلب هواپیما) و بیمه مسافرتی می شود؛ حال آنکه اگر نخستین سفر شما به آنتالیا باشد بهتر است که لیدری فارسی زبان هم همراه شما باشد تا سوالات خود را از وی بپرسید و آسوده خاطرتر باشید. در این فرضیه 2 راه پیش روی مسافران ایرانی قرار می گیرد یکی این که از آژانس های مسافرتی تور خریداری نمایند و دیگر این که خود مسافر مسئولیت رزرو جداگانه هتل و وسیله نقلیه و اخذ بلیط را برعهده گیرد. در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که اگر مسافر کار رزرو و برنامه سفر خود را برعهده گیرد در هزینه های سفر صرفه جویی کرده است و لازم نیست پولی به واسطه (در اینجا آژانس های مسافرتی بپردازد) اما حقیقت چیز دیگری است. آژانس های مسافرتی را می توان شبیه به عمده فروشان کالاها دانست به این معنا که به دلیل خرید و رزرو با تعداد بالا همه امکانات سفر را با قیمتی ارزان تر رزرو می نمایند. بنابراین می توانند با قیمت مناسب تری هم به مسافران ارائه بدهند. به عبارت دیگر اگر تور ارزان آنتالیا را از یک آژانس مسافرتی خریداری کنید از نظر قیمت ارزان تر از رزرو یک به یک ارکان سفر توسط شخص مسافر می شود. این موضوع را می توان به راحتی تست کرد و فقط کافیست قیمت یک تور آنتالیای ارزان را از یک آزانس بپرسید و همه ارکان آن را به صورت مجزا رزرو کرده و قیمت نهایی را مقایسه کنید. حالا در سال 1400 آمارها حاکی از آن هستند که تور ارزان آنتالیا در فاینداتور خیلی خیلی ارزان تر از تورهای مسافرتی عرضه شده توسط سایر آژانس ها بوده است. در ادامه از چیستی فاینداتور می گوییم و صحت موضوع را بررسی خواهیم کرد.

از کجا تور مسافرتی ارزان و خوب بخرم؟

فاینداتور چیست و چرا تورهایش ارزان است؟

فاینداتور یک وب سایت فعال در زمینه گردشگری است که حدود 8 سال تجربه فعالیت مداوم در این صنعت را دارد. در این وب سایت تورهای مسافرتی محدود اما ارزان و باکیفیت ارائه می شود. در واقع مسئولان این وب سایت تورهای مسافرتی آژانس ها را از سراسر ایران گلچین کرده و ارزان ترین تورها اما با کیفیت ترین آنها را در وب سایت خود به معرض دید عموم می گذارند. 

از کجا تور مسافرتی ارزان و خوب بخرم؟

حتما می دانید که صدها و شاید هزاران آژانس مسافرتی در ایران فعال هستند و مسافران می توانند تورهای خود را به صورت آنلاین یا حضوری از آنها خریداری کنند اما نکته ای که فاینداتور را در زمره موفق ترین عرضه کننده های تورهای مسافرتی قرار داده این است که کیفیت را فدای کمیت نکرده و برای درامد بیشتر صدها تور را در وب سایت خود به نمایش نمی گذارد تا علاوه بر گیج کردن مخاطب در میان تبلیغات گم شوند بلکه با تیمی تحقیقاتی فقط چند تور را پیشنهاد می دهد که در نهایت با تحقیقات بسیار نیز متوجه خواهید شد که ارزان ترین تور معرفی شده، ضمن آن که تبلیغات گسترده ای نمی کند و در جستجوی دریافت تبلیغات نیست. توصیه می کنیم اگر اهل سفر هستید از فاینداتور دیدن کنید: https://www.findatour.co/

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top