تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/04/31 - 22:07
کد خبر: 402560

تاثیر روحی و روانی بیمه‌های زندگی و تکمیلی در اقتصاد خانوار

بیمه سامان با ارائه طرح رشد بیمه ی عمر سامان و پرداخت سود ۴۶ درصد به بیمه های عمر و سرمایه سامان در سال ۹۹ توانسته منافع بسیار زیادی به دارندگان بیمه عمر خود برساند و با پوشش های متعدد امراض خاص جدید طرح های آسایش و ممتاز بیماری های بسیار متنوعی را در تعهد بیمه های عمر جدید خود قرار داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه در کشور ما با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های بیماری و فوت سرپرستان خانوار و خانواده های محترم نقش بیمه تکمیلی پررنگ تر از قبل شده است و بیمه عمر نیز نقش ویژه ای در بین مردم عزیز پیدا کرده است.

فشار اقتصادی ناشی از کرونا همینطور باعث ایجاد مشکلات معیشتی برای سرپرستان عزیز شده است که همین موضوع اهمیت خرید یک بیمه تکمیلی مناسب به همراه یک بیمه عمر خوب را دو چندان نموده است و مدیریت ریسک های مربوطه را با خرید این بیمه نامه بسیار آسان می نماید .

خوشبختانه شرکت بیمه ‌سامان توانسته است در دو سال گذشته با ارائه بیمه نامه های تکمیل درمان انفرادی و خانواده و طرح های با راندمان بالای بیمه عمر و تشکیل سرمایه جدید نقش بسیار مهمی در زمینه حمایت از سرپرستان محترم در دوران کرونا آنها ایجاد نماید.

بیمه سامان با ارائه طرح رشد بیمه ی عمر سامان و پرداخت سود ۴۶ درصد به بیمه های عمر و سرمایه سامان در سال ۹۹ توانسته منافع بسیار زیادی به دارندگان بیمه عمر خود برساند و با پوشش های متعدد امراض خاص جدید طرح های آسایش و ممتاز بیماری های بسیار متنوعی را در تعهد بیمه های عمر جدید خود قرار داده است.

بیمه کرونا یکی دیگر از بیمه های جدید است که تا سقف ۳ میلیارد تومان توسط بیمه سامان پوشش های بیمه ای در اختیار بیمه شدگان قرار می‌دهد که با ۶ طرح جدید کلیه آثار اقتصادی کرونا و خانواده‌ها را تحت مدیریت قرار می دهد.

شما می توانید با خرید بیمه تکمیلی انفرادی سامان ، خود و خانواده خود را تحت پوشش قرار دهید و هزینه های سرسام آور و بستری و جراحی و دیگر هزینه‌های درمانی مانند دندانپزشکی و آزمایشگاهی و هزینه های تصویربرداری را در ۱۲ طرح متنوع بیمه تکمیلی انفرادی سامان که با بهترین قیمت و هزینه در کشور ارائه شده است تحت پوشش قرار دهید. سایت اسپینر بیمه یکی از سایت های خرید اینترنتی بیمه نامه است که توانسته در سال‌های گذشته خدمات خرید و پیگیری خسارت بیمه تکمیلی را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت مشتریان خود را در سالیان گذشته جلب نماید.

لازم به ذکر است که خرید بیمه های تکمیلی توسط سایت اسپینر به صورت نقد و اقساط با شرایط مختلف و متعدد ارائه می گردد و هم مشتریان خانوادگی و هم مشتریان شرکتی می توانند بیمه نامه مناسب خود را با بهترین هزینه و بهترین خدمات خریداری نمایند .

یکی دیگر از مواردی که خیلی مهم بوده و بسیار در زمینه خرید بیمه نامه حائز اهمیت است پیگیری خسارت به صورت صحیح و آموزش مشتریان برای گرفتن خسارت می باشد با توجه به اینکه امروزه بیمه‌نامه ‌ها تخصصی شده است نداشتن دانش کافی باعث می شود بیمه‌گزار نتواندخسارت خود را به صورت کامل دریافت نماید همین موضوع منجر می شود که خسارت مشتری به صورت کامل پرداخت نشده در نتیجه رضایت مشتری جلب نشود و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌نماید که گروه اسپینر در سالیان گذشته به صورت هدفمند خسارت مشتریان را پیگیری نموده تا به بهترین شکل رضایت مشتریان حاصل شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top