تاریخ انتشار: شنبه 1400/05/02 - 12:12
کد خبر: 402669

بررسی مشخصات کولر گازی اجنرال و معرفی انواع مدل‌های آن

یکی از برگ‌ های برنده شرکت اجنرال در تولیدات کولر گازی قطعاً سیستم فیلتراسیون با کیفیت و عالی آن است. این سیستم کمک می‌کند هوایی که وارد محیط می شود به خوبی تصفیه شود همچنین اجازه ورود به هیچ گونه باکتری و میکروارگانیسمی نمی دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از برند های قدیمی و خوشنام تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع هوا قطعاً برند اجنرال است. با توجه به مصرف برق پایین تر کولر های گازی به نسبت به بقیه سیستم ها و دستگاه های تهویه مطبوع هوا مانند کولرهای آبی ، پنکه ها و … و همچنین کارایی و عملکرد مطلوب و بهتر نسبت به وسایل قدیمی تهویه هوا ، شما امروزه در اکثر خانه ها ، آپارتمان ها ، دفتر های اداری ، بانک ها ، فروشگاه ها و … کولر گازی را مشاهده می کنید که جایگزین وسایل قدیمی شده است. سابقه شرکت اجنرال به حدود ۵۰ سال یا به اصطلاح نیم قرن برمی‌ گردد که شما می توانید با خیال راحت محصولات این برند را خریداری کنید ، در این مطلب ما قصد داریم تا شما را به صورت کامل با کولرهای گازی شرکت اجنرال آشنا کنیم تا بتواند به کمک کننده شما در هنگام خرید کولر گازی اجنرال باشد تا بهترین و مناسب ترین خرید را انجام دهید.

بررسی مشخصات کولر گازی اجنرال و معرفی انواع مدل‌های آن

 معرفی کوتاه شرکت اجنرال

اصالت برند اجنرال به یک شرکت ژاپنی به نام فوجیتسو جنرال برمی‌گردد. شرکت مادر و صاحب برند فوجیتسو جنرال شرکت فوجیتسو ژاپن است است که یک شرکت چند ملیتی می باشد. این شرکت قبل از جنگ جهانی دوم یعنی در سال ۱۹۳۵ میلادی تاسیس شد. در ابتدای کار شرکت کوچکی بود که در شهر توکیو قرار داشت و بیشتر تولیدات آن قطعات الکترونیکی و مخابراتی بود. بعد از جنگ جهانی دوم این شرکت مجددا احیا شد و از این پس تلاش خود را بر روی تولید وسایل الکترونیکی خانگی متمرکز کرد.

در ایران برند فوجیتسو جنرال بیشتر با نام تجاری اجنرال مشهور است. از مهم ترین محصولات این برند تولیداتی در زمینه دستگاههای تهویه مطبوع است. اولین مدل کولر گازی اجنرال در سال ۱۹۶۰ میلادی تولید شد که یک کولر گازی پنجره ای بسیار ساده بود. پس از آن در سال ۱۹۷۰ برند اجنرال توانست با تولید محصولات قدرتمند تر و با کیفیت بهتر جایگاهی در بازار فروش پیدا کند و همین باعث شد تا کم‌ کم پای این برند به بازارهای خاورمیانه باز شود.

ورود به بازارهای خاورمیانه پله ترقی برای برند اجنرال بود چون که پس از آن جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داد.

بررسی کیفیت کولرهای گازی اجنرال

یکی از مسائلی که انسان ها از زمان های قدیم با آن مواجه بودند و به دنبال راه حلی برای آن بودند مقابله با سرما و گرما بود که یکی از این راه ها تولید دستگاه‌ هایی است که بتواند برای تولید سرما و تولید گرما از آن استفاده کنند. از زمان‌های قدیم انسان با استفاده از تولید بادگیرهای سنتی همچنین پنکه های زمینی و سقفی و در سالهای اخیر با تولید کولر های آبی به مقابله با گرمای طاقت فرسا می‌ پرداخت. اما امروز نسل جدیدی از وسایل تهویه مطبوع هوا با نام کولر های گازی به بازار عرضه شده است. در این بین شرکت اجنرال نیز یکی از تولید کنندگان با کیفیت کولر های گازی است.

بررسی مشخصات کولر گازی اجنرال و معرفی انواع مدل‌های آن

 در ادامه به چند مورد از ویژگی ها و مزایای کولرهای گازی اجنرال اشاره می کنیم:

  • استفاده از کیت اینورتر یکی از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های کولر های گازی می باشد. اگر بخواهیم به طور ساده اینورتر را توضیح دهیم ، در واقع این سیستم کمک می کند تا موتور و کمپرسور کولر گازی با نظم بیشتری کند یعنی زمانی که کولر گازی به دمای معین شده برسد به جای اینکه خاموش شود به حالت آماده باش یا استندبای می رود. در این حالت فقط فن دستگاه کار می کند. و زمانی که نیاز باشد تا مجدد دما تنظیم دیگر نیاز نیست انرژی اضافه شود تا موتور کولر گازی روشن شود در نتیجه با این سیستم میزان مصرف برق و انرژی کولر گازی به حد زیاد و چشمگیری کاهش پیدا می‌ کند.
  • یکی از حیاتی ترین قسمت های دستگاه های تهویه مطبوع کمپرسور کولر های گازی است. شرکت اجنرال در تولیدات کولر گازی خود از کمپرسورهای روتاری و اسکرال استفاده می کند. در نسل های تازه و جدید کمپرسورهای روتاری که تریپیکال یا T3 نام گذاری شده است ، که شرکت اجنرال این کمپرسورها را جایگزین کمپرسور های قدیمی پیستونی و حاره ای بود کرده است و با این کار عملکرد و کارایی کولرهای گازی اجنرال بالا رفته و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه نیز به حد زیادی کاهش پیدا کرده است. شرکت اجنرال از کمپرسورهای اسکرال در مدل هایی از کولر گازی خود استفاده می کند که ظرفیت بالایی دارند و نیاز است تا میزان سرما و قدرت سرمایش زیادی داشته باشد. از مزیت های این نوع کمپرسور این است که تولید آن بر عهده شرکت امریکایی تکامسه است که جز برترین کمپرسورهای تولید شده در دنیا است.
  • قطعاً یکی از ملاک‌ های مهم انتخاب یک کولر گازی ظاهر و ویژگی های بصری آن است. کولرهای گازی اجنرال طراحی و زیبایی ظاهری منحصر به فردی برخوردار هستند. به خصوص اسپلیت های دیواری اجنرال طراحی خارق العاده و بسیار زیبایی دارند. از ویژگی های ظاهری کولرهای گازی اجنرال می‌توان به آیرودینامیک بودن ظاهر بدنه ، رنگ بندی های بسیار جذاب و متنوع و استفاده از نمایشگر مخفی دیجیتالی اشاره کرد.
  • یکی از برگ‌ های برنده شرکت اجنرال در تولیدات کولر گازی قطعاً سیستم فیلتراسیون با کیفیت و عالی آن است. این سیستم کمک می‌کند هوایی که وارد محیط می شود به خوبی تصفیه شود همچنین اجازه ورود به هیچ گونه باکتری و میکروارگانیسمی نمی دهد. در نتیجه خیال شما باید از این نظر راحت باشد که هوایی که وارد محیط شما می شود هم به خوبی تصفیه شده است و هم عاری از هر گونه باکتری است. در محیط های تجاری و اداری که محل رفت و آمد افراد زیادی در طول روز است تصفیه شدن هوا یکی از نکات مهم است که کولرهای گازی اجنرال به خوبی از پس آن بر می آیند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های کولر گازی اجنرال داشتن تنوع زیاد در سبد محصولات آن است. یعنی شما با هر سلیقه و نیازی به بازار مراجعه کنید قطعاً شرکت اجنرال محصولی برای پاسخ به نیاز شما دارد. همین باز بودن دست مشتری هنگام خرید کمک می کند تا قبل از خرید نیازهای خود را بسنجید و سپس اقدام به بهترین و مطلوب ترین خرید کنید.

برترین کولر گازی های اجنرال شامل کولر گازی اجنرال 12000 ، کولر گازی 24000 اجنرال و کولر گازی 30000 اجنرال می باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top