تاریخ انتشار: شنبه 1400/05/09 - 11:22
کد خبر: 403293

ساعت نیوی فورس، ساعتی شیک و جذاب در سورن گالری

ساعت نیوی فورس را می‌توانید از دسته‌بندی ویژه این برند، در وب‌سایت فروشگاه انتخاب کنید، قیمت‌ها را بررسی کرده و با توجه و سلیقه و بودجه موجود، سفارش خود را ثبت نمایید و در یک درگاه امن بانکی، مبلغ خود را به صورت فوری و آنی پرداخت نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ساعت نیوی فورس اگرچه نسبت به دیگر برندهای معروف تولید ساعت، جدیدتر است، اما به سبب کیفیت و ظاهر زیبای محصولاتش، آوازه‌ای جهانی پیدا کرده و علاقمندان فراوانی دارد. ساعت مردانه نیوی فورس و ساعت زنانه نیوی فورس می‌تواند نقش مهمی در ظاهر و تیپ شما ایفا کند و بر جذابیت شخصیتی شما بیفزاید. اگر به دنبال یک برند لوکس و محبوب برای ساعت مچی می‌گردید و یا از علاقمندان به برند ناوی فورس هستید، اما مرجع مطمئنی برای خرید محصولات این شرکت نمی‌شناسید، ادامه مطلب را از دست ندهید. ما ضمن اینکه به معرفی این برند خواهیم پرداخت، به بررسی علت محبوبیت ساعت‌های تولیدی این شرکت می‌پردازیم و در نهایت یک فروشگاه اینترنتی معتبر را به شما معرفی می‌کنیم که لذت یک خرید دلچسب آنلاین را تجربه کنید. پس با ما همراه باشید.

ساعت نیوی فورس، ساعتی شیک و جذاب در سورن گالری

تاریخچه ساعت نیوی فورس

ساعت نیوی فورس محصول کمپانی  ناوی فورس واقع در گوانجو چین است. بله! اشتباه نکردید! درست شنیدید! ساعت مچی‌هایی که این روزها دل خیلی از جوانان و برندبازها را برده است، چینی است. اگرچه مردم کشور ما خاطره خوبی از محصولات چینی ندارند، اما واقعیت آن است که انواع ساعت مردانه نیوی فورس و ساعت زنانه نیوی فورس هیچ شباهتی به باورهای ذهنی ما از محصولات کشور چین ندارد. ناوی فورس کمتر از یک دهه است که کار خود را شروع کرده، یعنی از سال ۲۰۱۲؛ آن هم توسط یک کارآفرین چینی به نام آقای یانگ! آقای یانگ به ارتشی‌های کشورش ارادتی ویژه داشته است و به همین خاطر نام برندش را ناوی فورس گذاشته است. Navy  به معنی دریایی و Force به معنی نیرو.

این کارآفرین چینی شعار محصولاتش را پرواز آزادانه و شخصیتی پیشرو قرار داد و بر طبق همین شعار، خیلی زود توانست محصولاتش را به بازارهای سراسر دنیا برساند. تا جایی که مردم بسیاری از کشورها امروز طرفدار ساعت نیوی فورس هستند، بدون آنکه بدانند این ساعت، ساخته چین است! محصولات این برند، تمامی گواهینامه‌های بین المللی کیفیت را نیز کسب کرده‌اند و علی‌رغم سن کم این شرکت، تولیداتش همپای مشهورترین برندهای ساعت مچی جهان، طرفدار دارد و به آمار فروش خیره کننده‌ای رسیده است.

ویژگی‌های ساعت نیوی فورس

انواع ساعت مردانه نیوی فورس و ساعت زنانه نیوی فورس به شکل تک موتوره، دو زمانه و سه موتوره در بازار موجود می‌باشند. این محصولات مجهز به موتور ژاپنی هستند و رنگشان ثابت است. ویژگی ضد آب این ساعت‌های مچی با مقاومت ۳۰ متر در برابر نفوذ آب برآورد شده است. در رسانه‌های چینی درباره کمپانی ناوی فورس آمده است که این شرکت مجهز به دستگاه‌های کمیابی است که در حین ساخت محصول، قابلیت ضد آب بودن ساعت ها را می‌آزماید و کنترل کیفیت می‌کند.

ساعت نیوی فورس با طرح‌ها و سبک‌های متفاوتی تولید شده و از این رو می‌تواند پاسخگوی سلایق متعدد باشد. به علاوه استانداردهای لازم برای تولید ساعت نظیر رطوبت زدایی، ترمواستاتیک، بسته بندی، مونتاژ و تولید در عالی‌ترین سطح رعایت می‌شود. به طور کلی باید گفت تمامی انتظارات از یک ساعت مچی را برند ناوی فورس بررسی کرده است و نسبت به آن پاسخی شایسته داده است. همین احترام به سلیقه مخاطب نیز نقشی تاثیر گذار در یک شبه ره صد ساله رفتن این برند داشته و آن را در سطح جهان، شهره ساخته است.

ساعت نیوی فورس، ساعتی شیک و جذاب در سورن گالری

علت محبوبیت ساعت نیوی فورس

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، محصولات برند ناوی فورس دیدگاه شما را نسبت به محصولات چینی عوض خواهد کرد. اگر طرفدار زیورآلات  و اکسسوری‌های خاص و برند هستید، ساعت مردانه نیوی فورس و ساعت زنانه نیوی فورس دقیقا همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. هر طور حساب کنید برندی که در کمتر از ۱۰ سال بتواند کشورهای جهان را فتح کند و با یک قیمت رقابتی و بالاترین سطح کیفیت به دست مشتری برسد، حتما محصول شگفت انگیزی خواهد بود! ساعت نیوی فورس به سبب طراحی به روز، اسپرت و جوان پسندش همواره یکی از برندهای پر فروش در فروشگاه‌های عرضه ساعت مچی است. موتور اصل ژاپنی، صفحه ضد خش، تنوع در سبک و طراحی، تنوع در دستبندهای استیل، رنگ ثابت دستبندها، نشانگرهای ۳۱ روزه ماه و ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار قیمت مناسب سبب شده است تا ناوی فورس در ایران نیز بسیار محبوب و پرفروش باشد. شما ضمن آنکه یک ساعت مچی از یک برند مشهور جهانی تهیه کرده‌اید، زیبایی، دوام، کیفیت و قطعات استاندارد در سطح A جهانی را نیز با مناسب‌ترین قیمت دریافت خواهید نمود.

خرید ساعت نیوی فورس


ساعت مردانه نیوی فورس و ساعت زنانه نیوی فورس در فروشگاه‌های متعددی مانند ترب، دیجیکالا و گالری اشرافی به فروش می‌رسد، اما ما در این مطلب می‌خواهیم یک فروشگاه اینترنتی با انواع خدمات پس از فروش و ضمانت مرجوع کردن کالا به شما معرفی کنیم تا خیالتان همه جوره از خرید محصولات ناوی فورس جمع باشد. پیشنهاد ویژه ما به شما "سورن گالری" است. فروشگاه تخصصی انواع ساعت مچی با مناسب‌ترین قیمت، لوکس‌ترین مدل‌ها و بالاترین کیفیت.

ساعت نیوی فورس را می‌توانید از دسته‌بندی ویژه این برند، در وب‌سایت فروشگاه انتخاب کنید، قیمت‌ها را بررسی کرده و با توجه و سلیقه و بودجه موجود، سفارش خود را ثبت نمایید و در یک درگاه امن بانکی، مبلغ خود را به صورت فوری و آنی پرداخت نمایید. با خرید ساعت مچی از سورن گالری ضمن اینکه از ضمانت نامه اصالت کالا بهره‌مند خواهید شد، از ضمانت برگشت کالا نیز می‌توانید استفاده کنید. به این ترتیب اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، ۷ روز فرصت دارید تا ساعت خود را مرجوع نمایید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز می‌باشد.  بنابراین همه چیز برای یک خرید اینترنتی دلچسب مهیاست تا ساعت مچی برند ناوی فورس را برای خود و یا هدیه به عزیزانتان تهیه نمایید. ناگفته نماند چنانچه در هر مرحله‌ای از ثبت سفارش، پیگیری و خدمات پس از فروش دچار سوال و یا مشکلی شدید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب‌سایت فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبان در اسرع وقت مشکل شما را مرتفع نمایند.

ساعت نیوی فورس، ساعتی شیک و جذاب در سورن گالری

سخن پایانی...

در این مطلب به معرفی برند ناوی فورس، علل محبوبیت و معتبرترین مرکز خرید این ساعت مچی پرداختیم. اگر شما نیز قصد تهیه یک ساعت مچی را دارید که می‌خواهید علاوه بر زیبایی، کیفیت، دوام و قیمت مناسب، جزو برندهای روز دنیا نیز باشد، فرصت را از دست ندهید. همین الان به وب‌سایت سورن گالری به آدرس surengallery.com سری بزنید، از انواع مدل‌های ساعت نیوی فورس دیدن کنید و سفارش خود را نهایی سازید.

اینستاگرام سورن گالری: Suren_gallery
وبسسایت سورن گالری: www.surengallery.com
شماره تماس: 09164505095

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top