تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/05/11 - 09:37
کد خبر: 403522

خواص قهوه گانودرما بیز

از دیگر خواص قهوه گانودرما می‌توان به چربی‌زدایی و لاغری اشاره کرد. قارچ گانودرما با تأثیر بر سوخت و ساز بدن و افزایش آن کمک می‌کند تا از چربی‌های زائد خود خلاص شوید. افرادی که از داروهای هورمونی استفاده می‌کنند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا تاکنون درباره خواص قهوه گانودرما بیز چیزی شنیده‌اید و آیا می‌دانید قهوه گانودرما چیست و برای چه بیماری‌هایی می‌تواند مفید باشد؟ اگر تا به حال در مورد این نوع قهوه چیزی نشنیده‌اید و از خواص بی‌شمار آن بی‌خبرید، پس این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با خواص این محصول آشنا کرده و درباره انواع قهوه گانودرما مانند قهوه لاته گانودرما، سوپریم و قهوه موکا گانودرما بیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و درباره دو موضوع گانودرما و پسوریازیس و یا گانودرما و لاغری و درمان‌هایی که با مصرف آن مشاهده شده صحبت کنیم. در انتها نیز مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید محصولات برند گانودرما بیز را توسط آن‌ها و با کیفیت بالا خریداری نمایید.

خواص قهوه گانودرما بیز

قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما به گونه‌ای تولید شده که می‌توانید به صورت فوری آن را آماده نمایید و نیاز به دم آوری ندارد و می‌توان آن را داخل یک فنجان آب جوش آماده کرد. این نوع قهوه از پودر قهوه و پودر و عصاره نوعی قارچ به نام گانودرما تهیه شده که بیشتر برای خواص درمانی از آن استفاده می‌کنند. برند گانودرما بیز نیز این محصول را در مدل‌های متنوع به بازار عرضه کرده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. قارچ گانودرما با اسامی رِیشی و لینگژی هم نام برده می‌شود. پیش از آن که به خواص قهوه گانودرما بیز بپردازیم، بهتر است با ویژگی‌های قارچ گانودرما آشنا شوید.

قارچ گانودرما چه ویژگی‌هایی دارد؟

قارچ گانودرما Ganoderma را پادشاه گیاهان دارویی می‌نامند، به جهت آن که خواص درمانی بسیاری داشته و به جهت این خواص است که با عنوان اکسیر جوانی نیز از آن نام می‌برند. طبق تحقیقاتی که محققان گیاهان دارویی روی قارچ گانودرما انجام داده‌اند، این دارو می‌تواند خاصیت شفابخشی برای بسیاری از بیماری‌ها داشته باشد و به عنوان جایگزین بسیار خوبی برای استفاده از داروهای شیمیایی که می‌توانند عوارض زیادی داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرد.

قارچ گانودرما جزء خانواده قارچ‌های قرمز به شمار می‌آید و ظاهری شبیه چتری دارد و عموما به صورت خودرو بر روی چوب و تنه درختان رشد می‌کند. اما در حال حاضر با استفاده از تکنیک‌هایی خاص می‌توان آن را پرورش داد.

از نظر ظاهری قارچ گانودرما بافتی براق و صیقلی دارد که به رنگ قرمز می‌باشد و در قسمت لبه‌ها رنگ کمی دارد و بیشتر به صورتی نزدیک می‌شود. مردمان کشورهای آسیای شرقی از هزاران سال پیش از قارچ گانودرما در طب سنتی استفاده می‌کرده‌اند. از جمله خواص دارویی گانودرما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بهبود سلامت قلب و جلوگیری از لخته شدن خون در شریان‌ها
  • درمان آلرژی‌های مختلف و مهار حملات ناشی از آسم
  • درمان کبد چرب و هپاتیت
  • درمان بیماری‌های کلیوی
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • تقویت عضلات و پیشگیری از پیری زودرس
  • پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان
  • درمان برخی از عفونت‌ها
  • کاهش قند خون

قهوه گانودرما چگونه تهیه می‌شود؟

در تهیه قهوه گانودرما بیز که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم از دانه قهوه تفت داده شده و همچنین عصاره قارچ گانودرما استفاده شده است. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده انواع قهوه گانودرما مانند نوع موکا، سوپریم و لاته آن را تهیه می‌کنند. برند بیز که قهوه گانودرما بیز را تولید کرده، انواع مختلف آن مانند موکا، سوپریم و لاته را نیز در دسترس مصرف کنندگان قرار داده که در ادامه به ویژگی‌های هر یک خواهیم پرداخت.

خواص قهوه گانودرما بیز

موکا نوعی نوشیدنی است که بر پایه قهوه اسپرسو تهیه شده و در تهیه آن از یک شات اسپرسو، شکلات و فوم شیر استفاده می‌شود. با مصرف قهوه موکا گانودرما بیز می‌توانید حس آرامش را تجربه کرده و با تنظیم عملکرد بدنتان مشکلاتی از قبیل سردرد، بیماری‌های قلبی و عروقی و همچنین مشکلات پوستی از قبیل درماتیت و پسوریازیس را رفع نمایید.

این محصول که شرکت گانودرما بیز اقدام به تولید آن کرده است، دارای میزان کافئین بسیار کمی است و در تولید قهوه سوپریم گانودرما جینسینگ، فیبر، خرنوب، شکر و همچنین خامه استفاده شده که خامه باعث می‌شود تا این نوع از قهوه گانودرما بیز طعم بهتری بگیرد. این محصول به جهت برخورداری از آنتی اکسیدان بسیار بالا کمک می‌کند تا بدن شما کارایی بهتری داشته باشد. همچنین از جمله خواص قهوه گانودرما بیز مدل سوپریم، می‌توان به مواردی همچون کمک به عضله سازی، چربی سوزی و لاغری، علاج ناباروری در مردان، تقویت سیستم دفاعی بدن و همچنین درمان بیماری‌هایی از قبیل ام اس و پارکینسون اشاره کرد.

برند دکتر بیز نوع دیگری از قهوه گانودرما را به بازار ارائه کرده که به صورت قهوه لاته تهیه شده است. در تهیه قهوه لاته گانودرما بیز از قهوه و شیر استفاده شده و از خواص قهوه گانودرما بیز مدل لاته آن می‌توان به قابلیتی برای از بین بردن رفلاکس و ورم معده اشاره کرد. زیرا شیری که در تهیه قهوه لاته گانودرما بیز استفاده شده عاری از لاکتوز می‌باشد و برای کسانی که با خوردن شیر دچار حساسیت می‌شوند، مشکلی به وجود نخواهد آورد. از دیگر خواص قهوه گانودرما بیز می‌توان به رفع هر گونه استرس و فشارهای عصبی اشاره کرد. همچنین قهوه لاته گانودرما بیز می‌تواند عملکرد پانکراس را تقویت کرده و سوخت و ساز بدن را تنظیم نمایید و بدن به وزن درست دست یابد. در ادامه به دو درمان خاص که با مصرف قهوه گانودرما بیز تأثیر بسیار خوبی از آن دریافت شده خواهیم پرداخت.

خواص قهوه گانودرما بیز

 گانودرما و پسوریازیس

پسوریازیس نوعی بیماری خود ایمنی و حساسیت پوستی است که روی بدن فرد مبتلا لکه‌های قرمز ایجاد کرده و پوست دچار خارش می‌شود به طوری که فرد را کلافه کرده و خشکی پوست نیز بر بیشتر شدن این مشکل خواهد افزود. در بسیاری از موارد، درمان این بیماری و تهیه دارو برای بیماران سخت بوده و ممکن است برای آن‌ها هزینه‌های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد، قهوه گانودرما بیز می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر درمان این مشکل داشته باشد. به جهت آن که گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌‌شود، پس می‌تواند در کاهش زخم‌های ناشی از پسوریازیس نقش داشته و با داشتن ماده ضد آلرژی و التهاب تا حد زیادی در کم شدن و درمان التهابات ناشی از پسوریازیس تأثیر داشته باشد.

گانودرما و لاغری

از دیگر خواص قهوه گانودرما می‌توان به چربی‌زدایی و لاغری اشاره کرد. قارچ گانودرما با تأثیر بر سوخت و ساز بدن و افزایش آن کمک می‌کند تا از چربی‌های زائد خود خلاص شوید. افرادی که از داروهای هورمونی استفاده می‌کنند و یا دچار کم کاری تیروئید هستند می‌توانند به چاقی مبتلا شوند. خواص قهوه گانودرما بیز می‌تواند وضعیت هورمونی بدن را تنظیم کرده و مشکلاتی که باعث افزایش وزن می‌شود را برطرف نماید.

فروشگاه گانودرما بیز

اگر تا به حال از نوشیدنی‌های غنی شده استفاده نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً یکبار این دسته از محصولات را امتحان نمایید. زیرا ضمن خوردن چای یا قهوه به عنوان نوشیدنی روزانه و دائمی که استفاده می‌کنید، می‌توانید از خواص این نوع نوشیدنی‌ها نیز بهره‌مند شوید. قهوه گانودرما بیز یکی از محصولاتی است که با عصاره قارچ گانودرما تهیه شده و خواص دارویی بسیار زیادی دارد. شرکت دکتر بیز این محصول را در سه نوع قهوه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما و قهوه سوپریم گانودرما تهیه کرده که می‌توانید در درمان بیماری‌هایی همچون پسوریازیس، بیماری‌های آلرژیک و همچنین جهت لاغری و به دست آوردن تناسب اندام و ...استفاده نمایید. برای آن که بیشتر با محصولات فروشگاه دکتر بیز و خواص قهوه گانودرما بیز آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم سایت فروشگاه را به آدرس www.ganudermabiz.ir مشاهده کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top