تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/05/11 - 16:16
کد خبر: 403593

گروه آموزشی و مشاوره‌ای ماترو

با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان تلفن هوشمند دارند و در شبکه های اجتماعی حضور دارند، دیگر لازم نیست که فرد برای دیدن مشاور به دفتر او برود و کلی هزینه بابت طی مسیر و از همه مهم تر زمانش که در این راه هدر می رود بپردازد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، گروه ماترو یکی از گروه های مشاوره تحصیلی و کلاس آنلاین از پایه تا کنکور است که بهترین اساتید را برای تدریس و مشاوره برای دانش آموزان فراهم کرده است و در سال های اخیر نتایج درخشانی هم در زمینه قبولی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و هم قبولی کنکور داشته است.

این گروه یکی از بهترین کلاس های آنلاین کنکور را با برترین اساتید تهران و کرج و با ابزار های به روز تکنولوژی آموزشی با ارزنده ترین قیمت ها فراهم کرده است که دانش آموزان عزیز می توانند با قیمت های بسیار مناسب در این کلاس ها شرکت کنند و از تدریس بهترین اساتید ایران لذت ببرند.

گروه آموزشی و مشاوره‌ای ماترو

در زمینه مشاوره کنکور، آقای رفسنجانی و ابری که مدیر و مشاور ارشد مجموعه ماترو و معلمان رسمی آموزش و پرورش هستند بر روی فعالیت دیگر مشاور ها که رتبه برتر های رشته های خود دانش آموزان هستند نظارت می کنند و در ضمن خودشان برای مشاور های کلاس های آموزشی برگزار می کنند که آن ها را نسبت به حرفه مشاوره آشناتر کنند و به آن ها تکنیک های مشاوره را آموزش دهند.

چون بسیاری از مشاور ها، فقط رتبه خوبی دارند ولی در امر مشاوره اطلاعات کافی ندارند و باید قبل از این که دانش آموز به آن ها سپرده شود، به آن ها آموزش داده شود که چگونه با دانش آموز رفتار شود که هم انگیزه بگیرد و از استرس دور شود، و هم درس هایش را به خوبی بخواند.

یک مورد ویژه و بسیار پر اهمیت که بسیاری از دانش آموزان آن را نادیده می گیرند هدف گذاری دقیق و اصولی است که متاسفانه بسیاری از دانش آموزان فقط می گویند حالا درس میخونم و بعدا به فکر رشته می افتم و این بسیار غلط است زمانی که شما می خواهید درس بخوانید باید بدانید به کدام مقصد می خواهید برسید و هدف نهایی شما کجاست و این را هم بگویم که ممکن است زمان انتخاب رشه با تحقیق و بررسی هایی که انجام می دهید نظرتان عوض شود که این اشکالی ندارد ولی هنگام درس خواندن هم برای این که انگیزه شما بالا برود بهتر است یک رشته را با کمک و راهنمایی های مشاور، مد نظر قرار دهید تا هم انگیزه برای ادامه فعالیت داشته باشید و هم برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به آن انجام دهید.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره درسی تلفنی یکی دیگر از خدمات بی نظیر گروه های مشاوره تحصیلی است که دانش اموز می تواند مشکلاتش را به صورت تلفنی با یک مشاور مجرب مطرح کند و مشاور به او راه حل بگوید و این مشکلات می تواند از هدف گذاری برای انتخاب رشته باشد یا مشکل در نحوه خواندن درس های مختلف و نحوه تست زنی در آزمون ها و خانه و یا دانش اموز از یک درسی خیلی بدش می آید و در مشاور می خواند راه حلی به او بدهد و یا در امتحاناتش بی دقتی می کند و یا در هنگام مطالعه تمرکز کافی ندارد و...

تمام این سوالات را می تواند به صورت تلفنی از مشاور بپرسد و راه حل های مشاور را بشنود و آن ها را اجرا کند.

مشاوره تحصیلی آنلاین

با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان تلفن هوشمند دارند و در شبکه های اجتماعی حضور دارند، دیگر لازم نیست که فرد برای دیدن مشاور به دفتر او برود و کلی هزینه بابت طی مسیر و از همه مهم تر زمانش که در این راه هدر می رود بپردازد

دانش آموز می تواند به راحتی با یک مرکز مشاور تحصیلی آنلاین ارتباط برقرار کند

و سپس از آن ها درخواست مشاوره آنلاین درسی کند و اصولا این طرح ها یک ماهه هستند یعنی دانش آموز یک ماه یک ماه هزینه مشاوره می پردازد و در کنار خود یک مشاور دارد که او را راهنمایی می کند، نحوه مطالعه دروس را به آن ها یاد می دهد، به او انگیزه می دهد، مشکلاتش را با او مطرح می کند، با برنامه مشاور جلو می رود و برای این که شب ها مجبور است به مشاور گزارش بدهد درس هایش را خوب می خواند و کم کاری نمیکند.

خدماتی که تیم ماترو ارائه می دهد :

  1. برنامه ریزی کاملا شخصی برای دانش آموز که بر اساس برنامه هفتگی مدرسه و کلاس های کمکی که ثبت نام کرده است صورت می گیرد.

گفت و گوی تصویری و تلفنی که به در خواست دانش آموز صورت می گیرد (البته اگر خود دانش آموز بخواهد فقط به صورت ویس و متن هم می توانند در شبکه های اجتماعی با مشاورش گفت و گو کند )

البته دانش آموزان ساکن کرج و تهران می توانند به صورت حضوری در مرکز مشاوره ماترو حضور پیدا کنند ( البته قبل از حضور حتما به پشتیبان پیام دهند و نوبت دریافت کنند )

  1. صحبت در مورد مشکلاتی که دارند مثلا بسیاری از دانش آموزان دچار اضطراب و استرس و وسواس در مطالعه می شوند که می توانند این موارد را با مشاور خود در میان بگذارند و در مورد آن با هم گفت و گو کنند تا مشکل حل شود.

بعضی از دانش آموزان از برنامه های آماده استفاده می کنند و البته این برای یک سری افراد مناسب است ولی برای بعضی از دانش آموزان باعث اضطراب می شود و حس و حال و انگیزه آن ها را خراب می کند

چون که این برنامه ها جوری نوشته شده که دید کلی نسبت به همه ی بچه ها دارد و خوب طبیعتا همه ی دانش آموزان مثل هم نیستند و شرایط و موقعیت یکسانی ندارند و ممکن است نتوانند به کل برنامه یا قسمتی از آن عمل کنند و این موجب عذاب وجدان کاذب در آن ها می شود و دائما عذاب می کشند و تحت فشار هستند چون که فکر می کنند تنبل هستند و مشکل از آن ها است ولی در واقع آن ها دانش آموزان تنبلی نیستند و آن ها تنها مشکلشان این است که برنامه مطالعاتی مخصوص خود را ندارند.

البته باز هم می گویم ما دانش آموزانی را هم داریم که با استفاده از این برنامه ها درس می خوانند و مشکلی هم ندارند ولی بهتر است که این برنامه شخصی سازی شده باشد و این شخصی سازی هم می تواند توسط خود دانش آموز و یا توسط یک مشاور تحصیلی نوشته شده باشد.

  1. در گروه مشاوره ماترو علاوه بر این که مشاوران برای دانش آموزان برنامه ریزی می کنند، هر شب پیگیر آن ها هم هستند و از آن ها گزارش می گیرند و اگر سوال مشاوره داشته باشند به آن ها پاسخ می دهند.

 

  1. همچنین گروه ماترو، مشاوران مجربی در زمینه انتخاب رشته دارد و دانش آموزان سال نهمی و کنکوری ها را در انتخاب رشته راهنمایی می کنند و تاکید آن ها علاقه واقعی دانش آموز و توانایی آن ها است.

به صورت تلفنی و یا آنلاین با دانش آموز ارتباط برقرار می کنند و تست های لازم را از آن ها می گیرند و سپس با صحبت با دانش آموز به علاقه واقعی او پی خواهند برد و بر اساس آن لیست رشته ها را خواهند چید و به دانش آموز تحویل می دهند و اگر نهمی هم باشند با دانش آموز و پدر و مادرش صحبت می شود و بهترین رشته ای که دانش آموز می تواند در آن بیشتر موفق شود را به آن ها معرفی می کنند.

 

کلاس آنلاین پایه و کنکور ( از ابتدایی تا کنکور ) :

گروه آموزشی و مشاوره ای ماترو زمانی که متوجه یک خلا آموزشی در سال های نزدیک به کنکور شد، تصمیم گرفت که بهترین کلاس کنکور را برگزار کند و دانش آموزان با قیمت های بسیار ارزنده بتوانند در کلاس های کنکور آنلاین با بهترین اساتید ایران را داشته باشند

مزیت کلاس های کنکور ماترو :

ذخیره شدن کلاس ها (اگر دانش آموز به هر دلیلی نتونه در کلاس شرکت بکنه، کلاس ضبط می شه و بعد کلاس دانش آموز می تونه راحت کلاس ها رو ببینه )

دومین مزیت آن تلف نشدن وقت شما در مسیر های شلوغ است که خود آن ممکن است بیش از یک ساعت از زمان شما را در طول مسیر هدر بدهد و همین یک ساعت ها در طول سال، اگر برای تست زدن صرف شود نتیجه پایانی قطعا بسیار متفاوت خواهد بود.

کلاس ها در محیط ادوب کانکت برگزار می شوند و دانش آموزان هم به صورت صوتی و هم تصویری و هم در چت می توانند با استاد در هنگام تدریس ارتباط داشته باشند

سومین مزیت آن پشتیبانی قوی آن است که 24 ساعته شما را ساپورت می کند و در مشکلات فنی شما را راهنمایی می کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top