تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/05/12 - 08:58
کد خبر: 403630

رشد کسب و کارهای اینترنتی با کمک خدمات شبکه‌های کامپیوتری

راه اندازی شبکه به تخصص و تجربه زیادی نیاز دارد و باید اقداماتی از قبیل طراحی شبکه، پیش از نصب و راه اندازی آن انجام شود. از طرفی دیگر این شبکه ها نیاز به پشتیبانی مستمر برای حفظ عملکرد و امنیت دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رشد کسب و کارهای اینترنتی با کمک خدمات شبکه های کامپیوتری سرعت بیشتری پیدا می کند. خدمات شبکه از جمله فعالیت هایی است که به تسریع شدن سرعت کسب و کارهای آنلاین و بهبود کیفیت خدمات ارائه داده شده به مشتریان تاثیر بسیار زیادی دارد. مشاغل آنلاین می توانند با استفاده از پشتیبانی شبکه به بهبود شبکه خود کمک زیادی کنند.

امروزه با گسترش شرکت های آنلاین و استفاده روز افزون افراد از اینترنت، آنلاین شدن کسب و کارها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. مخصوصا با اپیدمی کرونا و گسترش آن، بسیاری از مشاغل برای بقای خود نیاز داشتند تا به صورت غیرحضوری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. در بسیاری از موارد ثبت سفارشات و یا دریافت خدمات به صورت آنلاین در آمده است. برخی از شرکت ها نیز مجبور شدند تا کارمندان خود را به صورت دورکار به خدمت بگیرند. در این زمان شبکه های کامپیوتری کمک بسیاری به دورکاری کارمندان کرد.

شبکه چیست؟

به طور کلی به مجموعه کامپیوترهایی که به هم متصل شده اند، شبکه می گویند. اما به طور عمومی به تمام تجهیزاتی که در یک بستر واحد به هم متصل شده اند را شبکه می گویند. این تجهیزات شامل کامپیوترها، چاپگرها، اسکنرها، روترها، سوئیچ ها، سرورها، دوربین ها و غیره می شود. معمولا شبکه ها به منظور یکپارچه سازی و همگام سازی تجهیزات ایجاد می شوند. شبکه ها را می توان به دو روش به هم متصل کرد که عبارتند از:

  • اتصال کابلی
  • اتصال بیسیم

یک شبکه کامپیوتری مزایای زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی دارد، مانند کنترل کیفیت، امنیت بیشتر و سرعت دسترسی. برای پشتیبانی و نگهداری این شبکه ها به متخصصان شبکه نیاز است. بنابراین، می توان با استخدام یک فرد یا استفاده از خدمات تخصصی شرکت های شبکه برای حفظ و پشتیبانی شبکه استفاده کرد. همچنین می توان از پتانسیل این شرکت ها برای طراحی و پیاده سازی شبکه بهره برد. خدمات برون سپاری یکی از راههای بهینه و کارآمد برای کاهش هزینه ها و دریافت خدمات تخصصی و فنی در اسرع وقت است. از آنجا که نیروهای پشتیبانی شبکه با انواع شبکه های کامپیوتری سروکار دارند، تجربه بسیار بیشتری نسبت به کارمندان معمولی که تنها با یک شبکه کار کرده اند، دارند. بنابراین، آنها می توانند از تجربیات خود برای نگهداری و پشتیبانی بهینه شبکه های رایانه ای استفاده کنند.

رشد کسب و کارهای اینترنتی با کمک خدمات شبکه‌های کامپیوتری

خدمات شبکه چیست؟

به مجموعه سرویس ها و خدماتی که شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه به مشتریان خود ارائه می دهند را خدمات شبکه می گویند. مثلا شرکت پیشگام رایانه یکی از شرکت های معتبر خدمات شبکه فعال در تهران است. این شرکت به مشتریان خود خدمات پسیو و اکتیو شبکه را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می دهد. کسب و کارهای آنلاین می توانند از خدمات پسیو برای بخش سخت افزاری شبکه و از خدمات اکتیو برای بخش نرم افزاری شبکه بهره ببرند. استفاده از یک شرکت سرویس دهنده در حوزه خدمات شبکه می تواند راه حلی مطمئن برای کسب و کارهای اینترنتی در ایران و به خصوص در شهر تهران باشد.

حل مشکلات شبکه

خدمات شبکه های کامپیوتری به عنوان یک راه حل مناسب برای شرکت های فناوری محور ارائه می شود. شبکه های کامپیوتری باید به طور مداوم به کار خود ادامه دهند تا بتوانند به درستی خدمات رسانی کنند. در برخی موارد، این شبکه ها خراب می شوند. برای حل این مشکلات باید راه حلی پیدا کرد. یکی از ارزان ترین و مطمئن ترین راه ها برای پشتیبانی از شبکه، قرارداد با شرکت های برون سپاری شبکه است. پیشگام رایانه یکی از معتبرترین و با تجربه ترین شرکت های خدمات شبکه در تهران و کرج است. هدف این شرکت ارائه خدمات با کیفیت شبکه به مشتریان است که رضایت آنها را جلب کند.

رشد کسب و کارهای اینترنتی با کمک خدمات شبکه‌های کامپیوتری

چرا خدمات شبکه اهمیت دارد؟

راه اندازی شبکه به تخصص و تجربه زیادی نیاز دارد و باید اقداماتی از قبیل طراحی شبکه، پیش از نصب و راه اندازی آن انجام شود. از طرفی دیگر این شبکه ها نیاز به پشتیبانی مستمر برای حفظ عملکرد و امنیت دارند. در صورت بروز مشکلات، قطعی و یا خرابی قطعات باید به سرعت وارد عمل شد و نواقص پیش آمده را برطرف نمود. از کار افتادن بخشی از شبکه و یا تمام آن می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به کسب و کارهای آنلاین بزند. همچنین می تواند موجب اخلال در ثبت سفارش ها و یا ارائه خدمات به مشتریان شود، که این امر موجب از دست رفتن اعتبار آن مجموعه می شود. بنابر داشتن سرعت عمل در رفع مشکلات احتمالی بسیار مهم است و باید به آن اندیشیده شود.

منبع: https://www.pishgamrayaneh.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top