تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/05/12 - 17:46
کد خبر: 403735

بهترین بازی جهان

چالش در اینجا به معنای به کار گرفتن قدرت های گوناکون در انسان است. بازی ای که بتواند هوش اقتصادی، هوش بصری فضایی، حافظه و دیگر قدرت های ذهنی انسان را به چالش بکشد به نوعی بهترین خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که بهترین بازی جهان از نظر کارشناسان و روانشناسان چه بازی ای است. مشخص است که نمی توان یک بازی را معرفی کرد که بهترین بازی جهان در تمام ادوار تاریخ باشد. اما می توان یک نوع بازی را که جای خود را در صدر بازی های جهان ثابت کرده است معرفی کرد. اگر قصد خرید بازی دارید و دوست دارید این بازی ها را بشناسید با ما همراه باشید.

بهترین بازی جهان

ویژگی های بهترین بازی جهان

برای انتخاب بهترین بازی جهان باید معیارها و ویژگی هایی در نظر گرفته شود. مهمترین ویژگی بدون شک مفید بودن است. بازی ای که ضرر داشته باشد قطعا نمی تواند برای بهترین بازی جهان بودن حتی کاندید شود. ویژگی دیگری که در نظر گرفته می شود همه گیر بودن است. یعنی بازی باید بتواند تمامی سنین را دور هم جمع کند. این ویژگی از این نظر اهمیت دارد که تمامی افراد حاضر در یک جمع را درگیر کرده و نیاز نباشد کسی تماشاگر شود. ویژگی مهم دیگر انعطاف برای تعداد است. این ویژگی به این دلیل اهمیت دارد که همیشه تعداد ثابتی بازیکن در کنار ما نیستند و ممکن است هر بار تعداد بازیکنان تغییر کند. زمان هم موضوع مهمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. بازی ها باید براساس زمان مشخص شده باشند تا بدانیم حدودا چه میزان زمان را باید صرف آن بازی کنیم تا بازی مان نصفه کاره باقی نماند.

ویژگی های مهم زیادی وجود دارند که در بهترین شدن بازی ها تاثیر مستقیم دارند و نمی خواهیم جزء به جزء آن ها را شرح دهیم اما شاید بهتر باشد که بدانید یک بازی خوب باید بتواند افراد را به هم نزدیک کند. نمی خواهیم بیشتر منتظرتان بگذاریم. باهم به شرح بهترین بازی جهان میپردازیم.

بردگیم، بهترین بازی جهان

احتمالا با بردگیم آشنایی داشته باشید. همانطور که می دانید به بازی هایی که استعداد های شما را درگیر کند و به تقویت آن ها بپردازد بردگیم می گویند. بردگیم ها همان بازی هایی هستند که به اشتباه بازی فکری نامیده می شوند. نه به این خاطر که بردگیم ها بازی فکری نیستند، به این خاطر که بازی های فکری دسته ی منحصر به فردی هستند و لزوما تمام بازی های فکری بردگیم نیستند. لزوما بردگیم ها هم بازی فکری نیستند. با مثالی این موضوع را پیش می بریم. پانتومیم یک بازی فکری است که اگر با گوشی بازی شود جزو بردگیم ها حساب نمیشود. مار و پله هم جزو بردگیم ها است ولی جزو بازی های فکری نیست. پس این دو دسته با اینکه در بعضی قسمت ها اشتراکاتی دارند ولی دو دسته جدا از هم هستند.

بهترین بازی جهان

اما حالا که با بردگیم آشنا شدید بهتر است به این سوال بپردازیم که چرا بردگیم بهترین بازی جهان است. بهتر است از ابتدا شروع کنیم. از تاریخچه ی بردگیم. اولین بردگیم ها به زمانی برمیگردند که فراعنه پادشاهی می کردند. این بازی ها فقط برای پادشاهان طراحی می شد. اما زمانی که مردم از این بازی ها آگاه شدند و جذب آن ها شدند برای رعیت هم طراحی کردند. این بازی ها کم کم پیشرفت کردند و استعدادهای مختلف انسان را به چالش کشیدند. تا جایی که به بردگیم های پیشرفته امروز تبدیل شدند. همان بردگیم هایی که از نظر روانشناسان و کارشناسان بهترین بازی های جهان هستند. دلیل این انتخاب هم ویژگی های خاص و منحصر به فرد این بازی ها می باشد. باهم به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

ویژگی های بهترین بازی جهان

چه ویژگی هایی باعث می شود یک بازی را بهترین بازی جهان بنامند؟ همین که این ویژگی ها را داشته باشد بهترین بازی جهان است؟ با مثالی این موضوع را روشن می کنیم. ویژگی هایی که پایین تر ذکر شده اند ویژگی های بهترین بازی جهان است اما داشتن این ویژگی ها کافی نیست. باید در این ویژگی ها بهترین باشد. به طور مثال در جشنواره اسکار فیلمی بهترین فیلم می شود که در مجموعه ای از ویژگی ها بهترین باشد. این به این معنا نیست که بقیه فیلم ها آن ویژگی ها را نداشته اند. بلکه نشان می دهد فیلم اسکار گرفته در آن ویژگی ها بهترین بوده است. اما کدام ویژگی ها لازمه ی بهترین بودن است؟

سرگرم کننده باشد: بازی باید به نوعی باشد که حین بازی واقعا سرگرم باشید و حین بازی خسته نشده و دل زده نشوید. معمولا بردگیم ها از این قابلیت برخوردار هستند و به دلیل طراحی و آرت جذابشان سرگرم کننده می شوند.

آموزنده باشد: بازی ای که آموزنده نباشد عملا فقط یک سرگرمی خالیست و هیچ بار مفیدی ندارد. آموزنده بودن موضوع پیچیده ای نیست و فقط کافیست بازی در هر امری آموزشی مفید به بازیکن انتقال دهد. مثلا بردگیم ها ممکن است در زمینه اقتصادی، استراتژی، ورزش، سیاست، فن بیان و... بسیار آموزنده باشند.

روحیه بخش باشد: برخی از بازی های کامپیوتری بازی های خوبی هستند ولی اکثرا باعث افزایش روحیه خشم و عصبانیت در انسان می شوند و کودک را از جمع خانواده دور می کنند. درست برعکس بردگیم ها که باعث می شوند اعضای خانواده در کنار یک دیگر بنشینند و زمانی را باهم بگذرانند. روحیه ای که از این دورهمی به انسان منتقل می شود وصف نشدنی است.

چالش برانگیز باشد: چالش در اینجا به معنای به کار گرفتن قدرت های گوناکون در انسان است. بازی ای که بتواند هوش اقتصادی، هوش بصری فضایی، حافظه و دیگر قدرت های ذهنی انسان را به چالش بکشد به نوعی بهترین خواهد بود.

این ویژگی ها فقط تعدادی از ویژگی های بهترین بازی جهان است. بردگیم توسط روانشناسان و جامعه شناسان به این رتبه رسیده و قطعا ملاک های زیادی برای این انتخاب در نظر گرفته شده است.

بهترین بازی جهان

بهترین مرکز برای خرید بردگیم

همیشه برای تهیه بهترین ها باید به بهترین مرکزها مراجعه کرد. برای تهیه بهترین بازی جهان هم این قانون پابرجاست. اما بهترین فروشگاه برای خرید بردگیم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای هر خریدی شما به دنبال تخفیف های خوب، جنس با کیفیت و تضمین اصالت محصول هستید. همچنین پشتیبانی و راهنمایی برای خرید محصول ویژگی مهمی است که نمی توان از آن گذشت. پس باید به فروشگاهی مراجعه کنید که کاملا مطمئن باشد و همچنین مشتری مدار باشد و تخفیف ها و پشتیبانی های خوبی ارائه دهد. اگر به دنبال تمام ویژگی های گفته شده هستید ما به شما بازیسل را پیشنهاد می دهیم. فروشگاه بردگیمی با تضمین کیفیت، قیمت و پشتیبانی. با بازیسل سرگرم بمانید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top