تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/05/13 - 15:10
کد خبر: 403844

انواع دکل دوربین مداربسته

یکی از باشکوه ترین انواع دکل دوربین مداربسته را، دکل های لوله های شکل داده که معمولا از آهن های گالوانیزه شده سیاه تهیه شده و طراحی بسیار ساده ای را دارند. شما می توانید این مدل از دکل ها را تا ارتفاع ده متر نیز مورد مشاهده قرار دهید

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شرکت احداث گستر نیروی پارس گروهی متشکل از متخصصان و مهندسان ایرانی است که در زمینه تامین منبع‌های روشنایی، دوربین‌های مدابسته، دکل‌ها و پایه‌های دکل فعالیت می‌کند. شما می توانید برای خرید انواع دوربین های مداربسته و تجهیزات روشنایی به وب سایت احداث گستر نیروی پارس مراجعه کنید و در صورت وجود هرگونه سوال با کارشناسان فروش و پشتیبانی آن در ارتباط باشید.

انواع دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته چیست؟

دکل ها به نوعی از سازه ها و تجهیزات اطلاق می شود که جهت نگهداری از انواع دوربین های مداربسته و کابل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از انواع دکل دوربین مداربسته، سبب شده تا دوربین ها زاویه دید گسترده و بهتری را داشته باشند. جنس این سازه ها از آهن  و آلومینیوم با روکش های گالوانیزه شده است و این امر سبب شده تا دکل های مذکور بتوانند تحت هر شرایط آب و هوایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. امروزه برخی از تولیدکنندگان دکل های دوربین مداربسته، سعی دارند تا برای کاهش هزینه های ساخت این دکل ها، از آهن سیاه گالوانیزه شده، استفاده کنند که قیمت مربوط به آن بسیار ارزان تر از آلومینیوم و آهن سفید می باشد.

نصب دکل های دوربین مداربسته به موارد بسیار زیادی بستگی دارد که از اصلی ترین این آیتم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتفاع مربوط به دکل
  • جهت و محلی که می خواهید دکل را نصب کنید
  • میدان دید مد نظر
  • جهت تابش خورشید
  • جهت وزش باد
  • امواج موجود در محیط اطراف
  • وجود ارتعاشات در محیط و اطراف دکل 

افرادی که قصد خرید و استفاده از بهترین مدل دکل های دوربین مداربسته را دارند، می توانند به وب سایت اینترنتی احداث گستر نیروی پارس مراجعه نموده و سپس با بررسی مشخصات مربوط به هر یک از دکل های موجود در این شرکت، مناسب ترین آن را سفارش دهند.

انواع دکل دوربین مداربسته

آشنایی با انواع دکل دوربین مداربسته

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد در حوزه های شغلی متنوع، به دنبال راهنمای خرید مقاوم ترین انواع دکل دوربین مداربسته هستند تا بتوانند دوربین های مداربسته خود را نصب کرده و امنیت را در فضای زندگی و کاری خود به وجود آورند. از بهترین انواع دکل دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دکل های مکعبی دوربین های مداربسته

دکل های مکعبی دوربین های مداربسته از پروفیل های آهنی تهیه می شوند که مقاومت این سازه ها به مراتب بیشتر از دیگر دکل ها بوده و می توانند در برابر باد و فشارهای فیزیکی، به راحت مقاومت نشان دهند. ساخت این مدل از دکل ها تا ده متر نیز امکان پذیر می باشد.

  • دکل های لوله ای دوربین های مداربسته

یکی از باشکوه ترین انواع دکل دوربین مداربسته را، دکل های لوله های شکل داده که معمولا از آهن های گالوانیزه شده سیاه تهیه شده و طراحی بسیار ساده ای را دارند. شما می توانید این مدل از دکل ها را تا ارتفاع ده متر نیز مورد مشاهده قرار دهید که معمولا به شکل ال و تی حروف انگلیسی، ساخته شده که می توانید متنوع ترین انواع این دکل ها را با مراجعه به وب سایت ما، بررسی و مشاهده کنید. 

  • دکل های چند وجهی دوربین های مداربسته

دکل های چند وجهی یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین انواع دکل های مورد استفاده در نصب دوربین های مداربسته می باشند که قاعده ی مربوط به این دکل ها از 6 یا 8 وجهی تشکیل شده است. از مهمترین ویژگی های مربوط به این مدل از دکل ها می توان به مقاوم در برابر ضربات، قیمت بسیار مناسب، کاربرد گسترده و اشکال متنوع اشاره کرد. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین انواع این مدل از دکل ها را تهیه و خریداری نمایید. 

  • دکل های ماژولار دوربین های مداربسته

یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع دکل دوربین مداربسته را، دکل های ماژولار شکل داده است و مناسب برای مکان هایی می باشند که وزش باد در آن محل ها بیشتر است. این مدل از دکل ها در مقابل ضربات فیزیکی، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین ظاهر و ساختار طراحی مربوط به دکل های ماژولار بسیار شبیه دکل های مخابراتی می باشد. 

انواع دکل دوربین مداربسته

برای خرید انواع دکل دوربین نظارتی کافی است به سایت احداث گستر نیروی پارس مراجعه کنید و محصول مورد نظر را سفارش دهید. کارشناسان و مهندسان احداث گستر آماده اند تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و شما را در زمینه خرید دکل دوربین مداربسته راهنمایی کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top