تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/05/19 - 09:01
کد خبر: 404423

نمایندگی کولر گازی در کرج برندهای جنرال و سامسونگ

تعمیرات سامسونگ به دلیل بروزرسانی‌های سریعی که در تولیدات سامسونگ انجام می‌پذیرد نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی روز، ابزارآلات پیشرفته تعمیر را در اختیار داشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، برای خرید و استفاده از خدمات کولر گازی جنرال در کرج قطعا بهترین انتخاب خرید این کولر گازی ها از نمایندگی برند جنرال می باشد: جنرال، (general) شرکت لوازم خانگی جنرال یکی از بزرگترین کارخانه جات تولیدکننده لوازم خانگی است  عمده ترین محصول این برند که تمرکز خود را روی آن گذاشته کولر گازی است. که از یک دهه گذشته کشور ما حجم بسیار بالایی از این محصول با کیفیت و قیمت مناسب را وارد کرده ولی متاسفانه این محصول توسط اشخاص سود جو به صورت قاچاق وارد کشور میشود. که کیفیت پایینی دارد از این رو به مصرف کننده های محترم پیشنهاد میشود فقط از نمایندگی کولر گازی جنرال در کرج و فروشگاه های معتبر  generalخریداری فرمایند.

چه نوع کولر گازی جنرال در کرج مناسب من است؟

کولر گازی جنرال طرح لبخند که در نمایندگی کولر گازی جنرال در کرج ارائه میشود کولری فوق العاده مقرون به صرفه میباشد و با توجه به قیمت مناسب و مصرف برق معمول دارای کیفیت بالایی است.این نوع کولر گازی جنرال از نوع سرد و گرم است و هم چنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی در داخل جعبه میباشد. با ویژگی پرتاب باد چهار جهته در کولرگازی T3جنرال سیستم باد خنکی که از کولر خارج می شود بوسیله پره هایی که در آن طراحی شده است، جریان هوا را به ۴ جهت،بالا و پایین (عمودی) ،چپ و راست (افقی) در فضا منتشر می کند. با این پرتاب باد تمام قسمتهای محیط به طور یکنواخت خنک شده و از هوای خوبی برخوردار می شود. یکی از ویژگی هایی که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد، Auto Restart بودن آن است. این ویژگی در کولرگازی ها باعث می شود زمانی که برق قطع شود، به صورت اتوماتیک پس از اتصال برق، کولر مجددا با تنظیماتی که قبلا انجام شده بود، راه اندازی شود. 

نمایندگی کولر گازی در کرج برندهای جنرال و سامسونگ

چرا کولر گازی جنرال؟

قیمت پایین: قیمت مناسب را می‌توان اصلی‌ترین مزیت کولر گازی‌های جنرال گلد برشمرد. این برند توانسته با مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی کولر گازی نظیر ال جی و سامسونگ وارد رقابت شده و کیفیتی نزدیک به این غول‌های بزرگ لوازم خانگی تولید نماید اما با قیمتی بسیار کمتر! به همین دلیل کولر گازی‌های جنرال گلد طرفداران فراوانی به خصوص در مناطق کمتر برخودار دارند.
کیفیت قابل قبول: کولر گازی جنرال با کاهش قیمت کیفیت را کاهش نداده بلکه فقط درصد سود خود را کم کرده است. کیفیت ساخت کولر گازی‌های جنرال نزدیک به برترین برندهای دنیا است.

سر و صدای کم: تولید سر و صدای بیش از حد و ایجاد آلودگی صوتی یکی از اصلی‌ترین معایب دستگاه‌های تهویه مطبوع است اما جنرال این مشکل را نیز در کولر گازی‌های خود برطرف کرده و با استفاده از کمپرسور اینورتر میزان تولید سر و صدا را به حداقل رسانده است.

مدل‌های متنوع: کولر گازی جنرال در مدل‌های مختلف با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های متنوع روانه بازار شده و متناسب با انواع سلیقه‌ها است.

ظاهر زیبا: در طراحی این محصول از دقت و سلیقه‌ی بسیار زیادی استفاده شده و علاوه بر بهره‌مندی از بدنه‌ی زیبا از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. بدنه‌ی سفید رنگ ظاهری ساده اما شیک به محصول داده و به راحتی با تمامی لوازم موجود در اتاق و انواع رنگ و کاغذ دیواری هماهنگ می‌شود.

مجهز به فناوری‌های روز دنیا: کولر گازی‌های جنرال با بهره مندی از فناوری‌ها و امکانات مدرنی نظیر قابلیت رطوبت زدایی، سازگاری با محیط زیست، پره‌های ضد فرسایش GoldFin، پشتیبانی از تایمر، فیلتر آنتی باکتریال، قابلیت اعمال تنظیمات از راه دور، نمایشگر دیجیتال و غیره جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

خرید کولر گازی سامسونگ در کرج هم می توان گزینه مناسب شما باشد!

نمایندگی های فروش کولر گازی سامسونگ با فراهم ساختن مجموعه‌ای کامل از تمامی مدل‌های این دستگاه، این امکان را پدید آورده تا پاسخگوی هرگونه درخواست و خرید مشتریان گرامی باشد. مشتریان محترم می‌توانند با حضور در این مراکز پس از دریافت مشاوره های اولیه، محصول مورد نیاز خود را انتخاب نموده و در اسرع وقت آن را تحویل گیرند. کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج طی تمامی مراحل نصب، راه اندازی و شروع به کار دستگاه، در کنار مشتری خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

از آن جایی که نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج  انواع مدل‌های این دستگاه را به فروش می‌رساند، کارشناسان این مراکز نیاز و بودجه شما را در نظر گرفته و متناسب با آن بهترین مدل کولر گازی سامسونگ را به شما معرفی می‌کنند؛ بنابراین نگران قیمت این دستگاه نباشید چراکه تنوع این محصول در نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج  به حدی بالاست که می‌توانید متناسب با پولی که دارید یک کولر گازی خوب بخرید. جهت خرید کولر گازی از نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ، می‌‌توانید به یکی از شعبه‌های متعدد این مرکز در کلان شهر کرج مراجعه کنید.

تعمیرات سامسونگ به دلیل بروزرسانی‌های سریعی که در تولیدات سامسونگ انجام می‌پذیرد نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی روز، ابزارآلات پیشرفته تعمیر را در اختیار داشته باشد. مرکز تعمیرات سامسونگ طی سالهای اخیر تمامی پارامترهای ضروری جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات را در درون ساختار خویش فراهم ساخته و توانسته است لبخند رضایت را بر لب کاربران بنشاند.

مزایای استفاده کولر گازی سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین برندها در حوزه های مختلف است که یکی از آن ها کولر گازی سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با طراحی هوشمند و ساخت محصولات مبتکرانه و مطمئن، به کارگیری پرسنل مستعد و نیز دارا بودن رویکردی جهانی و مسئولانه در کسب و کار و همچنین با ارائه خدمات عالی و منحصر به فرد، سهم عمده ای از بازار جهانی محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و نیز تجهیزات تهویه مطبوع از جمله کولرهای گازی اسپلیت را به خود اختصاص داده است.

شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با هدف بهبود زندگی مردم در سراسر جهان، حفظ منابع و تولید محصولات دوستدار محیط زیست، از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت در جهان می باشد.

کولرهای گازی و اسپلیت های ساخت شرکت سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.
کولر گازی سامسونگ در مدل های مختلفی تولید می شود که پنجره ای، ایستاده، دیواری و پرتابل از جمله انواع این برند کولر گازی می باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
راهنمای خرید لوازم اورجینال مزدا
شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت +فیلم
دانشجویان دانشگاه منچستر انگلیس به پا خاستند +فیلم
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
خبرنگار CNN در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه +فیلم
واکنش باشگاه سپاهان به شکایت پرسپولیس
زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
پاکستان با آمریکا رزمایش دریایی برگزار کرد
واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم استقلال +فیلم
حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ +عکس
آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
رشد ۴۸ درصدی تجارت در اولین ماه سال
اینترنشنال، رسانه بی طرف؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top