تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/05/20 - 15:45
کد خبر: 404586

راهنمای خرید آی پی ثابت بایننس + راه اندازی فوری

همانطور که میدانید بایننس یکی از بهترین صرافی هایی است که در بازار ارز های دیجیتال بسیار معتبر می باشد. می توان به سادگی در بایننس حساب باز کرد و باز کردن حساب در این صرافی رایگان است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها اینترنت نیازمند است و یکی از این کسب و کار های حرفه ای مبادلات ارز دیجیتال می باشد. اگر می خواهید در کسب و کارتان پرسود باشید و به درستی مبادلات ارز دیجیتال را انجام دهید لازم است تا در مورد ترید در بایننس اطلاعات کافی را به دست آورید.

ساخت حساب در صرافی Binance کاملا رایگان است و این سایت مورد اعتماد میلیون ها کاربر است.

همانطور که میدانید بایننس یکی از بهترین صرافی هایی است که در بازار ارز های دیجیتال بسیار معتبر می باشد. می توان به سادگی در بایننس حساب باز کرد و باز کردن حساب در این صرافی رایگان است. صرافی بایننس از دو کلمه Binary و Finance تشکیل شده است و مکانی برای شروع ترید کردن، خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. حجم معاملات روزانه بایننس به طور متوسط به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می باشد. برای استفاده از خدمات این صرافی ارز دیجیتال، نیازمند استفاده از یک IP ثابت برای بایننس می باشید ، در غیر اینصورت با مشکلات بسیاری مانند بسته شدن دسترسی به دارایی‌های خود در آینده مواجه خواهید شد.

راهنمای خرید آی پی ثابت بایننس + راه اندازی فوری

چرا باید IP ثابت برای بایننس بخریم؟

به منظور معاملات ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری صرافی بایننس شما به تغییر IP ایران خود نیاز دارید چرا که اگر با IP ایران وارد بایننس شوید به دلیل تحریم ایران حسابتان بلوکه می شود به همین خاطر باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنید تا دچار بلاک شدن حسابتان در بایننس نشوید که با خرید آی پی ثابت بایننس می توانید برای همیشه این مشکل را برطرف کنید .

لازم به ذکر است که برای تغییر  IP بهتر است تا از VPN استفاده نکنید چرا که احتمال لو رفتن IP در VPN ها بسیار بالا می باشد. دیگر دلیل عدم استفاده از VPN اختصاص دادن یک IP به افراد مختلف است و استفاده تمامی این افراد با حساب های کاربری متفاوت و استفاده از یک IP هم خطر مشکوک شدن سایت صرافی را بدنبال دارد و هم با انجام دادن یک خلاف اینترنتی یکی از این کاربرها با IP که شما از آن استفاده کردید موجب بسته شدن حساب شما نیز خواهد شد.

استفاده از سرور مجازی بایننس

استفاده از VPS برای ترید در بایننس یکی از راه های بسیار امن و مطمئن جهت مبادلات ارز دیجیتال می باشد. با خرید یک VPS بایننس از هر کشوری که در لیست تحریم های بایننس قرار نداشته باشد ، شما یک IP ثابت برای بایننس از همان کشور خواهید داشت که تا هر زمان آن را تمدید کنید اختصاصا به شما تعلق دارد و به هیچ عنوان تغییر یا محدود نمی شود و هیچ کاربر دیگری با این IP در هیچ سایتی از جمله سایت صرافی بایننس فعالیت نخواهد کرد.

با استفاده از VPS  امکان ثبت شدن IP اصلی شما در برای با قطع اینترنت وجود ندارد و شما همیشه با ای پی کشوری که با آن در هنگام ثبت نام در بایننس وارد شده اید وارد می شوید و این ریسک لو رفتن موقعیت مکانی شما و بلوکه شدن حسابتان را در سایت بایننس به صفر میرساند.

سرور مجازی بایننس چیست؟

در حقیقت سرور یک کامپیوتر است به صورت شبانه روز روشن است و اینترنت بسیار پر سرعتی دارد که شما از هر جایی که باشید می توانید به آن متصل شوید. با استفاده از نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ کانکشن و همچنین نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور در اختیارتان قرار داده می توانید به سرور مجازی بایننس متصل شوید. این برنامه معمولا روی تمامی لپ تاپ ها به صورت پیشفرض نصب می باشد. اگر این برنامه را در سیستمتان نداشتید می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کنید.

هنگامی که شما سرور مجازی ترید و بایننس را خریداری می کنید از تمام قدرت پردازش CPU و حافظه رم و هارد سرور بصورت اختصاصی استفاده می کنید. سرور اختصاصی به صورت تمام وقت و بدون وقفه به شبکه قدرتمند اینترنت وصل است و اینترنت سرور همیشه فعال می باشد. این سرورها دارای آپتایم ۱۰۰ درصد بدون هیچگونه قطعی و اختلال ، همیشه در دسترس شما هستند. شما می توانید انواع سیستم عامل های  لینوکسی و ویندوزی را روی سرورها نصب نمایید ولی برای کارهای ترید بهترین سیستم عامل را می توان سیستم عامل های ویندوز سرور دانست.

چرا تریدر ها از سرور مجازی بایننس استفاده می کنند؟

همانطور که می دانید ایران جزو کشور هایی است که صرافی بایننس آن را تحریم کرده از این رو کاربران ایرانی لازم است تا برای ورود به بایننس و مبادلات ارز دیجیتال حتما با IP دیگری وارد سایت شوند. هنگامی که شما از سرور مجازی ترید استفاده می کنید در واقع IP شما تغییر می یابد و سایت بایننس متوجه نمی شود که شما یک کاربر ایرانی هستید.

راهنمای خرید آی پی ثابت بایننس + راه اندازی فوری

آیا استفاده از VPS با IP ثابت برای بایننس به مهارت یا منابع سخت افزاری خاصی نیاز دارد؟

جهت استفاده از VPS به داشتن مهارت و دانش خاصی نیاز نمی باشد. چرا که سرور مجازی بایننس مانند یک کامپیوتر است که در یک دیتا سنتر یک کشور دیگر قرار دارد و شما از داخل ایران با کامپیوتر یا گوشی یا هر دستگاه دیگر توسط نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن به آن سرور متصل خواهید شد تنها کافی است تا نام کاربری و کلمه عبور شرکت ارائه دهنده سرور را وارد نمایید تا بتوانید به محیط سرور دست پیدا کنید. برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن به طور پیشفرض در تمامی سیستم ها نصب می باشد اما اگر این برنامه را نداشتید می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کنید.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی بایننس و ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

راهنمای خرید آی پی ثابت بایننس + راه اندازی فوری

 سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به بهترین روش جلوگیری از مسدود شدن یا بلاک شدن حساب بایننس شما بپردازیم تا پیش از آنکه مشکلی برای حساب تان ( یا حتی خودتان ) به وجود بیاید ، از هرگونه پیشامدی که به شما آسیب وارد می کند محافظت شود.

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top