تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/05/21 - 11:16
کد خبر: 404627

آدرس نمایندگی اشنایدر تهران

در سال 1354 در ادامه تأسیس دفتر تله مکانیک، این برند حضور خود را در ایران اعلام نمود که در ادامه روند کاری خود جهت گسترش فعالیت و افزایش میزان سرمایه گذاری، کارخانه‌ ای در کرج تأسیس نمود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نمایندگی اشنایدر با عرضه‎‌ی کالا و محصولات الکتریکی این برند به عنوان یک واسطه بین کارخانه تولیدی و خریداران و مصرف کنندگان عمل می‌کند. وجود نمایندگی اشنایدر‌‎ در کوتاه نمودن دست سودجویانی که سعی در فروش محصولات تقلبی با نام برند schneider را دارند مؤثر بوده و توانسته با ارائه کالاهایی با اصالت، اعتماد مشتریان و خریدارن را جلب نماید به طوری که عده‌‎ی زیادی در ایران و سراسر جهان خواهان خرید و استفاده از محصولات با کیفیت این برند می‎‌باشند.

آدرس نمایندگی اشنایدر تهران

کمپانی Schneider فعالیت خود را در قرن 19 میلادی توسط برادران اشنایدر آغاز نمود. فعالیت این برند در ابتدا به حوزه صنایع فولاد و آهن و ماشین آلات سنگین و البته کشتی‌سازی مربوط می‌شد اما سال‌‎ها بعد این شرکت فعالیت خود را در زمینه‌‎های تولید موتور الکتریکی، تابلو برق و تجهیزات مربوط به نیروگاه‌‎ها و نیز لوکوموتیوها گسترش داد. در ادامه با خرید کارخانه‌جات تله مکانیک و تمرکز بیشتر بر صنعت برق، دفتر نمایندگی اصلی خود را تحت عنوان  Schneider electric در فرانسه تأسیس نمود.

نمایندگی اشنایدر در فرانسه

همان طور که اشاره نمودیم گروه اشنایدرالکتریک دفتر و مرکز فعالیت خود را در کشور فرانسه و شهر ملمزون فرانسه بنا نهادند و به فعالیت در زمینه‌ی تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع انرژی پرداختند. اما برای عرضه‌‎ی بیشتر کالاهای اصل و جلب اعتماد مردم، به وجود نمایندگی‌‎های بیشتر در دیگر کشورها نیاز شد؛ به همین دلیل فعالیت خود را در سراسر جهان گسترش داد و کارخانه‌جات و نمایندگی‌‎های متعددی را در قاره‌‎های متفاوت دایر نمودند. به طوری که امروزه شاهد وجود محصولات اصل schneider در مناطق مختلف هستیم.

محصولات فرانسوی Schneider بهتر است یا نوع چینی آن؟

استفاده از محصولات چینی یا فرانسوی نمایندگی اشنایدر الکتریک از جمله تردیدهایی است که معمولاً خریداران با آن روبرو خواهند بود که با توجه به میزان بودجه‎‌ و نیز میزان کیفیتی که از محصول الکتریکی مورد نظر انتظار دارید می‌توانید به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. محصولات فرانسوی به طور کلی از لحاظ کیفیت از نوع چینی آن قدمی جلوتر می‌‎باشند که البته برای دریافت این کیفیت می‌‎بایست بهای بیشتری را نیز بپردازید. محصولات چینی اشنایدر به مراتب از کیفیت پایین‎‌تری برخوردار می‎‌باشند به همین خاطر استفاده از محصولات آن در صنایع ممکن است موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیری شود.

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

در سال 1354 در ادامه تأسیس دفتر تله مکانیک، این برند حضور خود را در ایران اعلام نمود که در ادامه روند کاری خود جهت گسترش فعالیت و افزایش میزان سرمایه گذاری، کارخانه‌‎ای در کرج تأسیس نمود که در این کارخانه به مونتاژ و تولید کلید‎‌های مینیاتوری تیپ C60N و 2 تا 63 آمپر پرداخته می‌شد. با گذشت سال‎‌ها و جلب اعتماد مردم به این برند افزایش میزان تقاضا بر تعداد این نمایندگی‎‌ها افزوده شد.

آدرس نمایندگی اشنایدر تهران

کدام نمایندگی را برای خرید محصولات خود انتخاب نماییم؟

در خرید عمده و یا حتی خرید تکی از نمایندگی‌‎ می‌‎بایست به خدماتی که توسط آن‌‎ها ارائه می‌شود توجه نمایید چرا که وجه تمایز این نمایندگی‌‎ها در نوع این خدمات و کیفیت آن می‌‎باشد. برای آگاهی از این موضوع می‌توانید به وبسایت نمایندگی‌‎های آن مراجعه نموده و با مطالعه‎‌ی نظرات و مقالات و نیز خدماتی که ارائه می‌‎دهد اقدام به خرید نمایید. ارسال سریع، قابلیت مرجوع نمودن کالا، ضمانت آن و... از جمله امتیازات برتری است که می‌تواند با انتخاب درست  نمایندگی اشنایدر شامل حال خریداران شود.

زمینه‌‎ی فعالیت Schneider electric

کارخانه جات و نمایندگی‌‎های اشنایدر در حوزه‎‌های متفاوتی چون سیستم اطلاعات و شبکه، ساختمان‎‌های مسکونی، صنایع زیر بنایی و نیز صنایعی چون خودروسازی، بسته بندی و مواد غذایی و تجهیزات الکترونیکی و.... فعالیت می‎‌نمایند. به طورکلی محصولات این شرکت را می‌توان در دسته‌‎های متفاوتی چون کسب و کارهای کوچک خانگی، سیستم‌‎های کنترل و نیز اتوماسیون ساختمان، محصولات ولتاژ پایین و انرژی خورشیدی و.... دسته بندی نمود که در بخش کسب و کارهای کوچک خانگی به ارائه محصولاتی با کیفیت، جهت تأمین امنیت و راحتی بیشتر و هوشمندسازی خانه پرداخته می‌شود. در بخش اتوماسیون‎‌ ساختمانی، نمایندگی اشنایدر به جهت ایجاد ساختمان‌‎هایی هوشمند و ذخیره انرژی در آن ابزارهایی نظیر نرم افزار مانیتورینگ، ضد حریق و... تولید کرده‌ است.

در بخش محصولات ولتاژ پایین این نمایندگی‎‌ها، مجموع سرویس‎‌هایی ارائه می‌‎شوند که قابلیت کارکرد با ولتاژ‌‎های پایین را خواهند داشت. قطع کننده‌‎ی Power Pact و Masterpact MTZ و همچنین Compact NSX از جمله مواردی هستند که به دسته محصولات ولتاژ پایین تعلق خواهند داشت. اما بخش مهم دیگری که در محصولات Schneider وجود دارد محصولات انرژی خورشیدی است که به واسطه‌‎ی نورخورشید می‌توانند الکتریسیته لازم برای انجام بسیاری از امور را فراهم نمایند. این دسته از محصولات نمایندگی اشنایدر در مناطقی که افراد به سوخت‎‌های فسیلی دسترسی ندارند و نمی‌توانند انرژی الکتریکی را از طریق آن تولید نمایند اهمیت بالایی خواهد داشت.

محصولات Schneider electric

شناخت و آشنایی بیشتر با محصولات این کمپانی می‌تواند در جهت اخذ یک تصمیم درست در خصوص خرید محصولات از نمایندگی اشنایدر کمک‌رسان باشد. به همین جهت در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی اشنایدر عرضه می‌شود پرداخته‌‎ایم تا اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی این محصولات کسب نمایید.

آدرس نمایندگی اشنایدر تهران

  • کلید هوایی؛ breaker Air Circuit کلید هوایی اشنایدر، یا همان کلید‎‌های مدار شکن قدرت هوایی در واقع همان کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیفی هستند که در آمپراژ بالا مورد استفاده قرار می‎‌گیرند. این کلید‌‎‌‎ها به گونه‌‎ای طراحی شده‌‎اند که از مدار مربوطه در برابر عوامل مختلفی چون اضافه بار، ایجاد اتصال کوتاه و اتصال به زمین محافظت به عمل می‌‎آورند. به طورکلی این کلیدها از 630 الی 6300 میلی آمپر در دوسری NT وNW  در بازار موجود می‌‎باشند.
  • کلید مینیاتوری؛ کلید‎‌های مینیاتوری موجود در نمایندگی اشنایدر وظیفه‎‌ی محافظت از مدار در برابر جریان غیرمجاز را بر عهده داشته و درصورت عبور جریان‎‌های اضافی با قطع جریان برق از صدمات تجهیزات الکتریکی جلوگیری می‌کنند. این کلید‎‌ها با جریان 2 تا 63 میلی آمپر و نیز در دو سریB (مخصوص روشنایی) و سری C (راه اندازی موتورهای کم توان) به حالت تک پل تا چهار پل تولید وعرضه می‌شود.

در صورت تمایل به خرید محصولات نمایندگی اشنایدر می‌توانید به سایت صنعت روز، که یکی از برترین نمایندگی‌‎های این برند در ایران است مراجعه نمایید. این فروشگاه در زمینه‎‌ی تهیه‌‎ی قطعات، طراحی و مشاوره محصولات  schneider فعالیت نموده و به منظور جلب نظر مشتریان خود با کمک کارشناسان و تیم مجربی که دارد اقدام به فروش اینترنتی محصولات اورجینال این برند از طریق آدرس https://sanatrooz.com می‎‌پردازد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top