تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/05/24 - 17:45
کد خبر: 404950

آیا نصب کرکره برقی برای مغازه‌ها اجباری است؟

داشتن امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای پیشبرد اهداف و رسیدن به قله‌های بلند موفقیت است. اگر افراد در ساعات تعطیلی مغازه‌ی خود مدام نگران تجهیزات داخلی و اجناس فروشگاهی خود باشند، نمی‌توانند به راحتی به امورات زندگی خود رسیدگی کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عدم توجه به نصب کرکره برقی برای برخی از اماکن شغلی می‌تواند خطرات جدی و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. صاحبان برخی از مشاغل مانند سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های لوازم یدکی، بوتیک‌ها، فروشگاه‌های لوازم و تحریر و... تصور می‌کنند که تنها نصب کرکره‌های توری فلزی بر روی درب مغازه برای ایجاد ایمنی کفایت می‌کند. در حالی که این تصور کاملاً اشتباه است، در عصر حاضر که تمامی فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ درب‌های شیشه سکوریتی را به عنوان درب ورودی انتخاب و نصب می‌کنند، ایجاد امنیت فقط و فقط با نصب کرکره برقی برقرار می‌شود. می‌پرسید چرا؟ در ادامه‌ی این مطلب به تفصیل اهمیت نصب کرکره برقی شرح داده خواهد شد.

آیا نصب کرکره برقی برای مغازه‌ها اجباری است؟

تامین امنیت مغازه با نصب کرکره برقی

داشتن امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای پیشبرد اهداف و رسیدن به قله‌های بلند موفقیت است. اگر افراد در ساعات تعطیلی مغازه‌ی خود مدام نگران تجهیزات داخلی و اجناس فروشگاهی خود باشند، نمی‌توانند به راحتی به امورات زندگی خود رسیدگی کنند. لذا می‌بایست ایمنی مکانی که به عنوان مغازه و فروشگاه از آن استفاده می‌کنند، به طور کامل بررسی شود. بهترین راهکار برای ایجاد امنیت فروشگاه‌های امروزی با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، نصب کرکره برقی جلوی درب است. کرکره برقی با مکانیزم خاص و قابلیتی که دارد، در مقابل تجاوزات بهترین مانع محسوب می‌شود.

همان طور که از نام این نوع از درب‌های ایمن مشخص است، کرکره برقی دارای موتوری مکانیکی است که قدرت خود را برای عمل از برق شهری می‌گیرد. این نوع درب که به صورت عمودی بالا و پایین می‌شود، بسیار مطمئن بوده و تنها با ریموت کنترلی که با موتور هماهنگی دارد باز یا بسته خواهد شد. بنابراین غیر از صاحبان فروشگاه هیچ فردی با هیچ نوع کلیدی نمی‌توانند وارد حریم مغازه‌ی مورد نظر شوند.

برجسته‌ترین مزیت‌های نصب کرکره برقی کدامند؟

اگر چه تأمین امنیت و برقراری آرامش خیال برای صاحبان املاک و فروشگاه‌ها بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت خرید کرکره برقی به شمار می‌رود، اما این مورد تنها فائده نصب آن نیست. درب‌های مکانیکی کرکره‌ای که در حال حاضر بهترین و مناسب‌ترین نوع درب برای مغازه‌ها، ادارات و حتی پارکینیک منازل به شمار می‌رود قابلیت‌هایی دارد که دانستن آن خالی از لطف نمی‌باشد. برخی از مهم‌ترین این مزایا می‌توان موارد زیر را مثال زد:

  • امکان ساخت کرکره برقی در ابعاد و اندازه‌های کوچک یا بزرگ
  • مقاومت و طول عمر بالا برای استفاده در محیط‌های مختلف
  • سهولت در استفاده از درب و باز و بسته شدن آسان کرکره
  • تنوع رنگ و طرح برای درخواست ساخت کرکره

بدون تردید و با توجه به مزیت‌های فوق نصب کرکره برقی برای مغازه‌های کوچک یا بزرگ یک ضرورت ویژه محسوب می‌شود. بنابراین حتی اگر فروشگاهی کرکره قدیمی یا توری داشته باشد، حکم عقل آن است که کرکره‌های قدیمی را با کرکره‌های مدرن برقی تعویض کنند تا آسایش خیال داشته باشند. افزون بر این از آنجا که جنس کرکره‌ها از آلومینیوم است، کاملاً قابل شستشو بوده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

نصب کرکره‌های برقی را به افراد متخصص بسپارید!

آیا نصب کرکره برقی برای مغازه‌ها اجباری است؟

با وجود این که بسیاری از مغازه‌های امروزی با خرید و نصب کرکره مکانیکی برقی خیال خود را راحت کرده‌اند، اما برخی از افراد با تصور گرانی قیمت سراغ نصب این نوع درب نمی‌روند. به طور کلی برای تعیین قیمت خرید کرکره‌های برقی دو وجه وجود دارد: خرید محصول و هزینه‌ نصب کرکره برقی که هر یک به صورت جداگانه دریافت می‌شود. عموماً تعیین قیمت خرید کرکره بسته به ابعاد اندازه‌گیری شده و بر حسب هر متر مربع تعیین می‌شود، بنابراین قیمت‌ها یکسان نبوده و بسته به فضای مد نظر شما تعیین می‌شود. قیمت نصب کرکره برقی هم به صورت جداگانه و بسته به نوع کار و سختی‌های در خلال آن تعیین خواهد شد، اما این هزینه‌ها در مقابل کارایی و کاربرد کرکره برقی اصلاً بالا نمی‌باشد. نصب کرکره‌های مدل برقی نیاز به تخصص و مهارت افرادی دارد که دانش و تجربه این کار را داشته باشند، پس بهتر است از صفر تا صد کار را به افرادی حاذق و ماهر در این زمینه بسپارید. لازم به ذکر است که حتی اندازه‌گیری‌های نصابان با اندازه‌ی شما متفاوت بوده و از عهده افراد عادی بر نخواهد آمد.

توصیه‌های مهم برای خرید کرکره برقی

کرکره‌های برقی نوعی درب مدرن هستند که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد زیادی در زمینه تولید و نصب این نوع درب ایمن فعالیت می‌کنند، اما برای خرید کرکره برقی می‌بایست به چند نکته‌ی مهم به صورت ویژه توجه کنید:

  • بهترین راهکار برای خرید پیدا کردن مجموعه‌های تخصصی در زمینه فروش و نصب کرکره برقی است تا بدون نگرانی بابت هزینه نصب کرکره برقی و... کار را به افراد متخصص مجموعه بسپارید.
  • لازم است در زمان اجرای کار حضور داشته باشید تا در انتها با نحوه‌ی کار ریموت مخصوص درب و نحوه باز و بسته شدن درب در زمان قطع برق آشنا شوید.

همچنین پس از نصب در صورت بروز هر گونه ایراد یا مشکل بهتر است با نصاب متخصص کرکره برقی تماس بگیرید تا برای رفع مشکل در محل حاضر شود. حال لازم است بهترین مجموعه برای خرید کرکره برقی و نصب آن را بشناسید.

تجربه‌ی بهترین خرید و نصب با بازرگانی صفایی

آیا نصب کرکره برقی برای مغازه‌ها اجباری است؟

از مشهورترین و بهترین مراجع برای خرید تا نصب کرکره برقی می‌توان به بازرگانی صفائی اشاره کرد که با ده سال سابقه‌ی کاری به فعالیت می‌پردازد. مجموعه‌ی بازرگانی صفایی با ارائه بالاترین کیفیت محصولات و بهترین قیمت‌ها توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. در این مجموعه خدمات متنوعی از قبیل فروش و نصب جک در بازکن، فروش و نصب انواع راهبند، فروش و نصب انواع کرکره برقی به صورت تخصصی انجام می‌شود. هزینه نصب کرکره برقی و سایر خدمات در این مجموعه‌ی وزین متعارف و مقرون به صرفه بوده و به همین جهت مرجع مناسبی برای اقشار مختلف جامعه به شمار می‌رود.

برای دسترسی به کارشناسان بازرگانی صفایی تنها کافی است وارد وبسایت این مجموعه شوید و از مشاوره رایگان ایشان بهره‌مند گردید. این مجموعه توانایی ارائه خدمات به سراسر کشور را داشته و با دقت بالایی که در اجرای پروژه‌ها به کار برده می‌شود، رضایت حداکثری مشتریان جلب خواهد شد. پس برای نصب کرکره برقی مغازه خود همین حالا و تنها با یک کلیک ساده اقدام کنید تا بهترین متخصصان بازرگانی صفائی برای خدمات رسانی به شما پاسخگو باشند.

آدرس سایت بازرگانی صفایی : https://safaeetrading.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top