تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/05/27 - 18:32
کد خبر: 405177

دانستنی‌ها درباره سطل زباله

در این محتوا راجع به انواع سطل زباله صحبت می کنیم. همچنین در مورد سطل زباله پلاستیکی و آستیاگ صحبت می کنیم. در واقع انواع سطل زباله در بازار امروز بسیار متنوع شده است و با جنس ها و رنگ های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شود. در نهایت سطل های دارای برند برتر از کیفیت و مدل های زیبایی بهره مند شده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا از سطل زباله های متنوعی که در بازار وجود دارد، مطلع هستید؟ آیا می دانید که این سطل ها دارای چه ویژگی هایی هستند و از چه سطح کیفی برخوردار هستند؟ اگر در خرید یک سطل زباله دچار سردرگمی شده اید، اصلا نگران نشوید و با استفاده از شناسایی انواع این سطل های زباله به شما در انتخاب بهترین نوع آنها برای هر مکانی که مورد نظرتان می باشد، کمک خواهیم نمود.

دانستنی‌ها درباره سطل زباله

انواع سطل های زباله بسیار هستند؛ به اختصار به بعضی از این مدل ها نگاهی می اندازیم تا در خرید یک سطل زباله بهترین انتخاب را انجام دهیم.

  • شهری
  • پلاستیکی
  • اداری
  • خانگی

و غیره.

سطل زباله شهری به سطل هایی می گویند، که بسیار فضای بزرگی را برای تحمل زباله ها به خود اختصاص داده و در حدود 1100 لیتر حجم دارند. این سطل ها به طور فراوان در رنگ های مختلف زرد، سبز و خاکستری تولید و به بازار عرضه شده اند.

این سطل ها توسط مردم در شبانه روز پر شده و توسط ماشین های حمل زباله یا ماشین های بزرگ مخصوص حمل آشغال شهرداری هر شب ساعت 21 به بعد خالی می شود. سطل زباله بزرگ شهری فوق العاده سطل خوبی برای حمل آشغال های شهری است و گنجایش بالای آنها بسیار به تمیز بودن شهر، کوچه و خیابان ها کمک می نماید. در واقع این نوع سطل را می توان از بهترین نوع سطل های زباله دانست و برای تمیزی کوی و محل از آنها استفاده نمود.

سطل زباله اداری به طور معمول از فضای زیادی برخوردار نیست و حدود 5 یا 10 لیتر است. همچنین این سطل با مدل های متنوع و زیبایی ساخته و به بازار عرضه شده است. از جمله این مدل ها میتوان به توری فلزی، توری، سطل توری در دار و یا هوشمند اشاره نمود. این سطل ها را به طور معمول مدیران زیر میز خود قرار می دهند و مدل های متنوع و شکیلی را به خود اختصاص می دهند. حتی در جوار دیوار نیز قرار می گیرند.

یکی از مدل های دیگر سطل های زباله مدل خانگی این سطل ها می باشد. به این صورت که زباله ها با میزان کم و زیادی که دارند، به طور معمول به میزان 5 لیتر هستند و به رنگ های مختلف نیز در بازار موجود هستند. این نوع از سطل ها که برای آشغال ریختن در منزل مورد استفاده قرار می گیرند، انواع متنوعی را در زیر مجموعه خود گنجانده اند. این مدل سطل های زباله همچون سطل زباله پدالی، استیل، هوم کت و غیره هستند که کار افراد را در درون منزل آسان تر می کنند. این سطل زباله ها را می توان در محل کار و کارخانه ها نیز به کار برد.

دانستنی‌ها درباره سطل زباله

سطل زباله پلاستیکی

نوع دیگر این سطل های زباله مدل پلاستیکی آنها می باشد، که دارای 110 الی 120 لیتر حجم هستند و در رنگ های متنوع زرد، سبز و غیره می باشند. سطل زباله پلاستیکی دارای دو چرخ و دو دسته نگهدارنده می باشد، که دقیقا رو به روی چرخ ها می باشند. این سطل پلاستیکی به طور معمول در منازل، مدارس و دانشگاه ها کاربرد دارند. همچنین دارای یک درب با یک دسته روی آن می باشد، که با باز کردن آن قادر به انداختن آشغال های خود به درون آن خواهید بود و به هیچ عنوان اطراف سطل آلوده نمی شود.

این سطل ها در منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این سطل ها در منازل در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و حیاط بسیار بیشتر کاربرد دارند. بعضی از این سطل ها دارای پدالی برای راحت تر باز و بسته شدن سطل ها می باشند. همچنین دارای یک دستگیره برای حمل بدنه فاقد درب و دستگیره ای دیگر برای نگهداشتن کیسه درون سطل زباله وجود دارد. گنجایش این سطل ها 25 لیتر می باشد. وزنی در حدود 1300 گرم دارند و قابلیت حمل آسانی دارند.

شما با خریداری این نوع سطل های زباله پلاستیکی تا مدت ها از خرید سطل های دیگر آسوده خواهید بود و به هیچ عنوان در بازار سطلی با این نوع خصوصیات و دوام را پیدا نخواهید نمود. این سطل ها فوق العاده کارایی بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

دانستنی‌ها درباره سطل زباله

سطل زباله پلاستیکی

آستیاگ

آستیاگ فروشگاهی معتبر برای خرید و فروش انواع سطل های متنوعی است، که در بازار موجود است. شما می توانید در تعداد کم یا زیاد از این سطل ها به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمایید. در واقع شما با تکیه بر یک برند معتبر و خوشنام می توانید بهترین انتخاب را برای خرید یک سطل زباله انجام داده و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. این برند در مواقعی دارای تخفیف هایی برای مشتریان است و با خرید مداوم و مشتری همیشگی این برند شدن، از امتیازات بی شماری بهره مند خواهید شد. شما با ورود به سایت های مرتبط با فروشگاه های آستیاگ می توانید سفارش خود را ثبت نموده و در نخستین بازه زمانی تعیین شده توسط خودتان محصول را خریداری و با پست درب منزل تحویل بگیرید. یا اگر در تعداد زیادی برای بیمارستان، مدارس و اماکن مختلف فرهنگی، درمانی و غیره می خواهید خریداری کنید، به صورت عمده در تعداد بسیار آنها را سفارش داده و این محصولات در اولین فرصت برای شما ارسال شود. برای خرید حضوری هم توسط راه های ارتباطی آستیاگ می توانید اقدام به خرید در محل فروشگاه های معتبر این برند نمایید.

آستیاگ دارای انواع سطل های زباله پلاستیکی، چوبی، پذیرایی، هوشمند، فانتزی است. این مجموعه محصولات خود را به صورت ارزان با قیمتی به صرفه و ویژگی هایی مطلوب با سطح کیفی بالا به مشتریان در اقصی و نقاط کشور به صورت اینترنتی و آنلاین ارسال می نماید آدرس سایت به نشانی :  astiyag.com

سطل زباله آستیاگ

در نهایت فروشگاه های سطل زباله آستیاگ امروزه از محبوبیت فراوانی برخوردار شده اند و مشتریان آنها روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند. شما با یکبار خرید از این فروشگاه ها چه به صورت اینترنتی و یا حضوری مشتری دایمی آنها می شوید و از خرید خود آن هم به قیمت ارزان رضایت کامل خواهید داشت. با آستیاگ به محصولات روز دست پیدا کنید و از لحظات خود لذت فراوان ببرید. این برند از اجناس نوین در مجموعه خود به کرات استفاده می نماید و مشتریان از این به روز رسانی محصولات در این فروشگاه به شدت احساس رضایت و خرسندی می نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top