تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/06/08 - 16:19
کد خبر: 406199

درباره شرکت خدمات لوله بازکنی یاسان سرویس بیشتر بدانید

تجهیزات در هر حوزه خدماتی حرف اول را می زنند. برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در انواع شدید و ارام ان باید مناسب ترین ابزارالات به کار گرفته شوند. از جمله ابزارالات مجموعه یاسان سرویس ( https://yasanservice.ir ) می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، گرفتگی لوله های فاضلاب ایرادی ازار دهنده و غیر قابل تحمل است و خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در هر شهری یک نیاز حیاتی است. در حال حاضر شرکت های زیادی در تهران مشغول به فعالیت هستند وبه همین علت دسترسی به یک شرکت معتبر که بتواند رفع گرفتگی را به صورت دائمی و در عین حال تضمینی با قیمت مناسب انجام دهد، بسیار سخت است.

گرفتگی لوله های فاضلاب ایرادی است که وقوع ان در هر لحظه از شبانه روز دور از انتظار نیست. به دلیل جریان دائمی فاضلاب درون لوله های فاضلاب، نقاط مختلف ان محل اجتماع پسماند ها، رسوب و چربی های حاصل از شستشو هستند. بنابراین گرفتگی ایرادی است که در گذر زمان رخ می دهد.

اما انچه که مهم است چگونگی و نحوه رفع این ایراد است. زمانی که اولین نشانه های این ایراد مشاهده شود شما می توانید به جستجوی شماره مراکز لوله بازکنی از در و دیوار خانه های خود تا دنیای اینترنت بپردازید.

درباره شرکت خدمات لوله بازکنی یاسان سرویس بیشتر بدانید

متاسفانه این خدمات نیز مورد سودجویی افراد غیرمجاز و غیرفنی قرار گرفته است و با عناوین تبلیغاتی ارزان، فنر رایگان و ... در حال فعالیت هستند اما حقیقت کاری چیز دیگری می باشد.

بنابراین برای رفع دغدغه شما عزیزان به معرفی یک شرکت لوله بازکنی معتبر و تخصصی در حوزه فاضلاب ساختمان خواهیم پرداخت و شما را با جزئیات این خدمات اشنا خواهیم کرد.

تجهیزات کاربردی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

تجهیزات در هر حوزه خدماتی حرف اول را می زنند. برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در انواع شدید و ارام ان باید مناسب ترین ابزارالات به کار گرفته شوند. از جمله ابزارالات مجموعه یاسان سرویس ( https://yasanservice.ir ) می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که به تحلیل کارشناسان این شرکت به چگونگی رفع گرفتگی توسط انها اشاره می کنیم.

  • دستگاه لوله بازکن با فنر : این دستگاه قدیمی ترین ابزار جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب محسوب می شود و به مرور زمان پیشرفته تر نیز شده است. از نوع ابتدایی ان که دریل با فنر به همراه خطرات احتمالی به انواع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ان می توان اشاره کرد.

مکانیزم این دستگاه براساس قوانین فیزیک می باشد و می توان به هر نوع گرفتگی پایان داد. به عنوان مثال دستگاه لوله بازکن تمام اتوماتیک با برق 220 ولت کار می کند که قدرت موتور وات 550 و قدرت خروجی ان وات 1650 است. این قدرت خروجی به فنرها منتقل می شود و چرخش و ارتعاش انها می تواند به طور مستقیم با گرفتگی ها درگیر شود.

درباره شرکت خدمات لوله بازکنی یاسان سرویس بیشتر بدانید

برخی از دستگاه ها حتی 470 دور در دقیقه(R.P.M) نیز دوران دارند. ارتباط مستقیم فنر با عوامل گرفتگی می تواند انها را از بین ببرد یا که به درون خود جذب کند. از این رو دستگاه فنر پرکاربردترین دستگاه بوده و بیشترین استفاده را در بین سرویسکاران دارد.

  • دستگاه پمپ تراکم هوا : از دیگر ابزار مهم و کاربردی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می توان به دستگاه تراکم هوا اشاره کرد. پس از مسدود شدن لوله های فاضلاب کلیه مجرای متصل و مرتبط به محل گرفتگی را توسط لاستیک های انبساط مسدود می نمایند.

سپس لاستیک مخروطی متصل به لوله خروجی هوا را درون ورودی فاضلاب قرار می دهند. سپس با کشیدن ضامن دستگاه هوای متراکم شده به یک باره وارد لوله های فاضلاب می شود و نیروی حاصل از ان می تواند گرفتگی را رفع نماید.

فشار کاری این دستگاه بین 6 الی 12 بار می باشد.

  • دستگاه واترجت : واترجت نیز یکی از ابزاری است که از ان می توان برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب صنعتی و ساختمانی استفاده کرد. طریقه رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط این دستگاه به این شکل می باشد که شیلنگ خروجی ان را درون لوله قرار می دهند و با پمپاژ نمودن اب درون ان گرفتگی را رفع می کنند.

این دستگاه برای لوله های فاضلاب خانگی کاربرد ندارد، زیرا به راحتی شیلنگ خروجی درون لوله قرار نمی گیرد و احتمال گیر کردن ان زیاد است.

خدمات یاسان سرویس شامل رفع گرفتگی لوله های زیر می باشد

  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توالت ها : بیشترین امار تقاضای خدمات مربوط به لوله های فاضلاب توالت ها می باشد. گرفتگی در این بخش از ساختمان ها بسیار رایج است. از علل این رخ داد می توان به دفع فاضلاب انسانی و موارد بهداشتی نظیر دستمال و نوار بهداشتی اشاره کرد.

استفاده از دستگاه فنر می تواند چنین مواردی را از مسیر فاضلاب پاکسازی کند. همچنین رفع این نوع گرفتگی ها به صورت دائمی نیاز به مهارت و تخصص فنی کار دارد. در نوع توالت فرنگی نیز باید گرفتگی را بدون اسیب به ان برطرف نمود.

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب اشپزخانه و سینک ظرفشویی : اشپزخانه محلی برای شستشوی ظروف می باشد. به همین دلیل ورود پسماندهای غذایی، چربی و روغن به درون لوله ها می تواند گرفتگی ایجاد کند. در این مورد باید هم از لوله ظرفشویی و هم از کفشور اشپزخانه فنر زنی شود.رفع گرفتگی لوله فاضلاب این بخش از خانه بسیار مهم و حیاتی بوده و باید در بهداشتی ترین و ایده ال ترین حالت ممکن صورت گیرد.
  • رفع انسداد کف شور حیاط، پشت بام، پارکینگ و بالکن ها : بخش های بیرونی خانه نیز برای دفع فاضلاب حاصل از شستشو، اب باران و ... مجهز به سیستم لوله کشی فاضلاب هستند. رفع گرفتگی لوله های این بخش نیاز به فنر در متراژ بلندتر و با سختی بیشتر است.
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام : حمام ها محلی برای نظافت شخصی افراد در خانه ها می باشد. مواردی مانند موی زاید، موی بلند، چرک اب و ... می تواند گرفتگی را رقم بزند. مواردی همچون افتادن تیغ، درب شامپو و ... احتمال گرفتگی را افزایش می دهند. رفع گرفتگی این لوله ها با دقت بیشتر و فنرهای بهداشتی مخصوص انجام می گیرد.

درباره شرکت خدمات لوله بازکنی یاسان سرویس بیشتر بدانید

نقاط تمایز شرکت خدمات لوله بازکنی یاسان سرویس با دیگران

شرکت خدماتی یاسان سرویس دارای پیشینه بسیار بلندی در عرصه خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است. از همان ابتدا این مرکز با استفاده از نیروهای خدماتی ماهر و کاربلد به رفع نیاز خدماتی شهر تهران پرداخته است.

در حال حاضر کمتر محله ای از تهران را می توان نام برد که تحت پوشش خدمات این شرکت نباشد. سازمان دهی نیروهای کاربلد دارای تعهد اخلاقی و فنی یکی از مهمترین اقداماتی است که توسط شرکت نام برده صورت گرفته است.

اختصاص نیرو به کلیه محلات تهران و شبانه روزی بودن خدمات یکی از مهمترین نکاتی است که می تواند سبب اسایش خیال مشتریان این شرکت گردد. همانطور که می دانید وقوع گرفتگی زمان مشخصی ندارد و شاید در نیمه های شب این ایراد سبب ازار و سلب اسایش شما گردد.

ارائه خدمات تضمینی و فوری تنها یک شعار تبلیغاتی نبوده و با ایمان به مهارت و تخصص سرویسکاران به این عناوین جامه عمل پوشانده است.

همچنین جالب است بدانید که این شرکت هیچ گونه تبلیغاتی برچسبی و کاغذی در سطح شهر نداشته و بازارایابی خود را تنها به روش اینترنتی انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اموزش های لازم می توانید به (https://yasanservice.ir  ) مراجعه کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علوی
1400/07/27 - 15:32

یک بار رفع گرفتگی لوله فاضلاب اشپزخانه رو به شرکت یاسان سرویس سپرده بودم و کارشون عالی بود.
تورهای مسافرتی آفری
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
رئیسی: امروز در دانشگاه‌های غربی شرافت مقابل شرارت قرار گرفته است
خضریان: الکترونیکی کردن معاملات گامی مهم در مسیر شفافیت است
سخنگوی ستاد انتخابات کشور: هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس چاپ می‌شود
یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
معامله ۱۹۰ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا
تشکیل شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید
بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور اعلام شد
شخصیت‌های قصه‌های ایرانی در نمایشگاه کتاب
مجازات سوء‌استفاده‌کنندگان از قانون معافیت سربازی چیست
طرح آیفون ۱۶ فاش شد +عکس
اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
سیستم درمانی هدف اصلی هکرهای باج‌افزار است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top