تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/06/16 - 16:35
کد خبر: 407060

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه

مسئله درمان بیماری زردی نوزاد با استفاده از طب سنتی به طور کامل توسط پزشکان و علم روز رد می‌شود. بهتر است شما هم خودتان را درگیر این‌گونه مسائل نکنید. در ادامه برای موارد حادتر تعویض خون و در غیر این صورت کرایه دستگاه زردی نوزاد پیشنهاد می‌گردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، افراد همیشه در حوزه پزشکی و درمان نیاز به راهنمایی دارند، مواردی از قبیل اجاره دستگاه زردی نوزاد، انتخاب پرستار سالمند معتمد و شرایط استخدام پرستار سالمند در کرج خدماتی است که در ادامه در مورد آن ها توضیحاتی خاطر نشان خواهیم شد تا شما با علم بیشتر برای این انتخاب‌ها تصمیم بگیرید.

فتوتراپی یا همان نوردرمانی یک شیوه متداول رفع مشکل بالا بودن عدد بیلی‌روبین در خون کودکان تازه‌متولدشده است که باید با استفاده از روشی که توسط پزشک معالج پیشنهاد می‌شود درمان گردد. در موضوع درمان شما چند راه محدود خواهید داشت.

مسئله درمان بیماری زردی نوزاد با استفاده از طب سنتی به طور کامل توسط پزشکان و علم روز رد می‌شود. بهتر است شما هم خودتان را درگیر این‌گونه مسائل نکنید. در ادامه برای موارد حادتر تعویض خون و در غیر این صورت کرایه دستگاه زردی نوزاد پیشنهاد می‌گردد.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه 

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه

بازهم دوراه کلی برای درمان فرزند خود با دستگاه فتوتراپی دارید.

گاهی در کنار موارد اجاره دستگاه زردی نوزاد، شما نیاز به پرستار سالمند در منزل نیز خواهید داشت.

راهنمای اجاره و استفاده از دستگاه فتوتراپی کودک

راه اول: بسیاری از کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها این امکان را به شما می‌دهند که کودک خود را برای مدتی بستری کرده تا عملیات فتوتراپی روی آن انجام شود.

اما در طول سال‌هایی که این دستگاه وارد بازار ایران شده است شرکت‌هایی اقدام به اجاره دستگاه زردی می‌کنند که شما می‌توانید از خدمات آن ها استفاده کنید.

ما به سراغ راه دوم، بررسی مزایا و امتیازات این راهکار خواهیم رفت.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه

مؤسسات زیادی مانند زردی کلینیک، با دریافت مبلغی در ازای دستگاه‌های زردی به شما اجازه می‌دهند تا از این سیستم فوق پیشرفته با عملکرد تأثیرگذار در خانه و هر مکانی که مایلید استفاده کنید. البته که اعتبار این مؤسسات مهم است.

فرزند شما عموماً پس از تشخیص پزشک باید مدت زمانی در دستگاه فتوتراپی و تحت اشعه آن قرار گیرد تا به طور کامل مشکل زردی او رفع و پروسه درمان طی گردد.

در این وضعیت عملکرد دستگاه به‌گونه‌ای خواهد بود که اشعه ماوراء بنفش موجب تخریب بیلی‌روبین‌های اضافه خون خواهد شد. این بیلی‌روبین‌ها با استفاده از سیستم کبد نوزاد دفع شده و در نهایت بیماری به طور کامل درمان می‌گردد.

چرا استفاده از دستگاه زردی در منزل؟

موضوع تا حد زیادی وابسته به شرایط محیطی بیمارستان‌هاست. قطعاً محیطی که پر از آلودگی‌های شیمایی و عفونی است برای فرزندتان موقعیت امنی نخواهد بود. از طرفی ممکن است بهداشت رعایت نشده و مدام کودک شما در معرض بیماری‌های گوناگون قرار گیرد.

بعلاوه این که همه ما می‌دانیم هزینه بیمارستان‌ها (بخصوص بیمارستان‌های غیردولتی) بسیار بالاست و قطعاً بستری شدن فرزند شما و استفاده از دستگاه فتوتراپی مراکز درمانی، هزینه‌های گزافی برایتان در برخواهد داشتاجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه.

در این شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی بهترین و عاقلانه‌ترین راهکار خواهد بود.

انتخاب دستگاه نیز باید با دقت و وسواس زیادی انجام گردد. در غیر این صورت در دام کلاهبرداران و شیادان این فضا خواهید افتاد.

از طرفی نتیجه دریافت نمی‌کنید و قطعاً فرزند شما هم‌روند بهبودی را طی نمی‌کند.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه

 کاهش هزینه‌ها با اجاره دستگاه فتوتراپی

موضوع هزینه برای درمان مشکل زردی کودک بسیار حائز اهمیت است. چون معمولاً بیمارستان‌ها در این زمینه مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند. از طرفی شما روی شرایط تسلط ندارید. مادر کودک هم مدام باید در کنارش حضور یافته و فرزندش را شیر بدهد.

به‌طورکلی و بر اساس آمارهای ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی، زردی کودکان در هنگام تولد از روز دوم یا سوم شروع شده و درصورتی‌که با استفاده از روش‌های اصولی درمان شود، در مدت‌زمان یک هفته تا ده روز به طور کامل رفع خواهد شد.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مزایای فتوتراپی در خانه

کاهش بیلی‌روبین کودک با عملکرد سیستم فتوتراپی

اجاره دستگاه زردی، اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین روش کاهش میزان بیلی‌روبین در خون نوزاد است. در این روش چشمان کودک در برابر اشعه دستگاه فتوتراپی محافظت شده و با استفاده از چشم‌بند بسته خواهد شد. سپس تمامی بخش‌های بدن در معرض تابش این نور قرار گرفته و درصورتی‌که عملکرد دستگاه درست بوده و لامپ سالم باشد. پروسه درمان آغاز خواهد شد.

مادر کودک نیز در این وضعیت می‌تواند با نظارت لحظه‌ای روی عملکرد دستگاه و همین‌طور شیردادن به او روند درمان را تسریع بخشد. 

عوارض زردی روی نوزاد

موضوع زردی جدی‌تر، حادتر و اساسی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. این بیماری تا زمانی که برای درمان آن اقدامات لازم صورت نپذیرد به‌شدت برای کودکتان خطرناک خواهد بود. اگر بخواهیم علمی در این باره توضیح دهیم، باید خاطرنشان شویم که بیلی‌روبین در دستگاه اعصاب مرکزی کودک ماده‌ای سمی تولید می‌کند که سبب بروز آسیب به سلول‌های مغز خواهد شد.

در واقع از جمله علامت‌های وخامت اوضاع در کودکانی که دچار این مشکل شده‌اند می‌توان به: خونریزی ریوی، تب شدید و غیرقابل‌کنترل، سفتی عضلات، فلج عضلات بالابرنده چشم و تشنج اشاره نمود.

تیم زردی کلینیک شما به شما مشاوره‌ای کامل در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد و انواع آن ارائه خواهد کرد که می‌توانید نخست نیازهای خود را مطرح و سپس با اطمینان خاطر از خدمات این مؤسسه در زمینه مورد نظرتان اقدام به سفارش کنید.

خدمات پرستاری سالمند در منزل

به‌هرحال همیشه حضور یک پرستار سالمند در خانه و مراقبت او از افراد مسن می‌تواند راهکاری اساسی برای حل مشکل در خانواده‌هایی باشد که خودشان قادر به نگه‌داری از پدر و مادر سالمندشان نیستند.

اگر ساکن استان تهران بوده و به دنبال استخدام پرستار سالمند در سعادت‌آباد هستید، زردی کلینیک به شما اجازه می‌دهد مطابق خواسته و نیازهایتان، شخصی باتجربه و متخصص در این امر را برگزینید. کلیه پروسه مراقبت از سالمند شما تحت‌نظر مشاورین این مؤسسه قرار گرفته و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل ضمانت‌های لازم برای حل آن ارائه و تمامی موارد طی یک قرارداد تقدیمتان می‌گردد.

همین‌طور اگر نخست نیاز به بررسی قیمت پرستار سالمند در کرج و سپس انتخاب آن دارید در بخش قیمت‌ها اطلاعات موردنظرتان درج شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مبادله ۲۳۸ میلیارد تومان برق در بورس انرژی
۹ مسئول دیگر در ستاد سعید جلیلی منصوب شدند
مخبر با حمید نوری دیدار کرد
آیت الله «مکارم شیرازی» به بیمارستان منتقل شدند
پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر
اقامه نماز باشکوه عید قربان در حرم امیرالمومنین(ع)
حجت الاسلام حاج علی اکبری: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی را افزایش می‌دهد
آماده‌باش اتمی ناتو علیه روسیه و چین
اراده ایران برای کمک به افغانستان برای گذر از چالش‌ها
یک نظامی اسرائیلی دیگر پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرد
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top