تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/20 - 13:24
کد خبر: 407379

بازرگانی سیب، ارائه دهنده جدیدترین گوشی‌های آیفون

صفحه نمایش جدید آیفون ۱۳ را می‌توانیم برای تماشای بهتر محتواهای چندرسانه‌ای و تجربه بازی مورد استفاده قرار داده و شرایط ایده‌آلی را با آن تجربه کنید. این صفحه نمایش جدید، احتمالا همراه با ناچ کوچک‌تر هم همراه شده و خریداران بیشتر خوشحال خواهند شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، براساس آخرین شایعاتی که در مورد آیفون ۱۳ وجود دارد، می‌توانیم انتظار محصولی کاملا جدید همراه با ویژگی‌های ارتقا یافته و امکانات جدید باشیم. علاقه‌مندان به اکونومی اپل، می‌توانند این گوشی را تا چند ماه دیگر خریداری کرده و از شریط ویژه بازرگانی سیب هم برخوردار شوند. آیفون ۱۳ دارای ویژگی‌ها متنوعی نسبت به آیفون ۱۲ خواهد بود و ارتقاها در حدی خواهد بود که حتی دارندگان آیفون ۱۲ هم می‌توانند خرید آیفون 13 را در نظر داشته باشند. آیفون جدید در ماه‌های اخیر، شایعه‌های بسیاری داشته است و برخی از آن‌ها به واقعیت نزدیک‌تر بوده‌اند. در همین راستا، تغییرات بزرگی هم گزارش شده است.

آیفون ۱۳؛ نزدیک‌تر از همیشه به ما

اگر نگاهی به ایفون ۱۲ پرو مکس بیندازیم، این گوشی نزدیک‌ترین محصولی است که می‌توانیم با آیفون ۱۳ مقایسه کنیم. گوشی جدید دارای ویژگی‌ها ارتقا یافته‌ای خواهد بود و می‌توانیم به دوربین‌های اشاره کنیم که از سیستم‌های نرم‌افزاری پیشرفته استفاده کرده و حتی فیلم‌برداری در حالت پرتره نیز برای آن فراهم می‌شود. در کنار آن، احتمالا سنسورهای آن بهینه‌سازی شده و بازهم کیفیت عکس‌برداری برای کاربران حرفه‌ای بیشتر خواهد شد. در کنار آن می‌توانیم صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هم اشاره کنیم که بسیار مورد انتظار است.

بازرگانی سیب، ارائه دهنده جدیدترین گوشی‌های آیفون

بررسی سریع ایفون 13

صفحه نمایش جدید آیفون ۱۳ را می‌توانیم برای تماشای بهتر محتواهای چندرسانه‌ای و تجربه بازی مورد استفاده قرار داده و شرایط ایده‌آلی را با آن تجربه کنید. این صفحه نمایش جدید، احتمالا همراه با ناچ کوچک‌تر هم همراه شده و خریداران بیشتر خوشحال خواهند شد. ناچ کوچک‌تر سبب خواهد شد که طراحی گوشی هم زیباتر شده و همان چیزی باشد که از سال‌ها پیش انتظارش را داشتید. آیفون ۱۳ احتمالا از فناوری جدیدی از سیستم شارژ هم برخوردار شده و سبب شارژ سریع‌تر با آداپتورهای ۲۵ واتی نیز می‌شود. می‌توانید این آداپتور جدید را احتمالا با همان قیمت ۲۰ دلاری از خود اپل خریداری کنید. تراشته ی جدید A15 یکی از مهم ترین تغییرات است که یکی از شگفتی های اپل خواهد بود.

بازرگانی سیب، ارائه دهنده جدیدترین گوشی‌های آیفون

خرید آیفون 13 با بهترین شرایط از بازرگانی سیب

ارتباط ماهواره‌ای، احتمالا بهترین خبری است که البته با احتمال کمی می‌تواند در این گوشی رخ دهد. ارتباط ماهواره سبب برقراری تماس‌های اضطراری یا ارسال پیام به آن‌دسته‌ از گوشی‌هایی خواهد شد که در پوشش آنتن سلولار سنتی نبوده و از این طریق، می‌توانید با آن‌ها ارتباط پیدا کرده و حتی جان آن‌ها را نیز نجات دهید. دیگر به اتصال تلفن همراه نیاز نداشته و تنها از فناوری جدید ماهواره‌ای می‌توانید استفاده کنید. آیفون برای این منظور در مدل جدیدی با تراشه کوالکام X60 هم روانه بازار شده و اپل احتمالا با گلوبال استار نیز قراردادی امضا خواهد کرد.

بازرگانی سیب، ارائه دهنده جدیدترین گوشی‌های آیفون

اتصال ماهواره‌ای هنوز در مرحله‌ای نیست که بتوانیم وجود آن را صد در صد برای آیفون ۱۳ محتمل بدانیم. خرید آیفون 13 می‌تواند تمام این امکانات را در اختیار شما قرار دهد. اگر قیمت این گوشی را زیاد می‌دانید، می‌توانید از خدمات ویژه بازرگانی سیب برای خرید اقساطی برخوردار شده و گوشی‌های جدید سال ۲۰۲۱ را همراه با آیفون ۱۲ و ایفون ۱۲ پرو مکس و دیگر مدل‌ها را با شرایط راحت‌تری خریداری کنید. همه چیز در اختیار شما بوده و می‌توانید اقساط را طوری تعیین کنید که به نفع شما بوده و بتوانید با خیال راحت آن‌ها را خرید کنید. تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ را به‌عنوان پیش پرداخت ارائه کنید. سامانه ی محاسبه گر اقساطی موجود در صفحه اصلی می تواند راهگشای شما در پروسه ی خرید اقساطی تان باشد تا در کمترین زمان ممکن با اتلاف انرژی کمی از میزان اقساط خود آگاه شوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top