تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/06/22 - 08:13
کد خبر: 407558

سایت‌های کاربردی برای دانشجویان گرافیک؛

معرفی ۶ سایت رایگان دانلود وکتور با کیفیت +جزئیات

امروزه در دنیای دیجیتال، وکتورها بسیار پرکاربرد بوده و در موارد بسیار زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد. موشن گرافیک‌ها، دانشجویان و طراحان گرافیک، دانشجویان معماری و... از مواردی است که در آن از وکتورها استفاده می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قطعا بارها نام تصاویر وکتور یا تصاویر برداری به گوشتان خورده است. تصاویر و وکتورهای گرافیکی بخش مهمی از طراحی گرافیک هستند. طراحان علاقه دارند منابع جدیدی را برای گرافیک برداری رایگان پیدا کنند. امروزه در دنیای دیجیتال، وکتورها  بسیار پرکاربرد بوده و در موارد بسیار زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد. موشن گرافیک‌ها، دانشجویان و طراحان گرافیک، دانشجویان معماری و... از مواردی است که در آن از وکتورها استفاده می‌شود.

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

همانطور که می دانید وقتی صحبت از تصاویر وکتور رایگان است، اولین قدم پیدا کردن منابع قوی و رایگان برای دانلود این وکتورهاست.به همین منظور در این گزارش 6 مورد از بهترین وب سایت هایی که منابع دانلود وکتور رایگان هستند را به شما معرفی کنیم.

1)Free pik

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

یکی از شناخته شده ترین منابع دانلود وکتور رایگان است که شامل تصاویرstokeرستر و وکتور،آیکون و فایل هاییPSDاست. بی‌شک سایت فری پیک یکی از بهترین و متنوع‌ترین سایت رایگان دانلود وکتور می‌باشد. در این سایت شما می‌توانید نسبت به نیاز خود، کلمه موردنظرتان را سرچ کرده و به نتایج دلخواهتان برسید. دامنه گستردگی دسته‌بندی‌های این سایت آن‌قدر زیاد است که شما در هر سرچ بدون پاسخ نخواهید ماند.

2)Vector Stock

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

یک منبع قوی است که به طور اختصاصی بر ارائه بهترین تصاویر،گرافیک،آیکون و تصویرسازی های وکتور تمرکز دارد.در این وب سایت برای این که به وکتورهای رایگان دسترسی داشته باشید،کافیست روی عبارتfree vectorsبالای صفحه کلیک کنید. موتور سرچ این سایت نیز بسیار قوی بوده و نتایج خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد.

3)Vecteezy

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

این سایت بیشتر از صدهزار تصویر وکتور رایگان را در خودش جا داده است و بنا برآن چه در سایت آن آمده،بزرگترین جامعه ی اشتراک تصاویر رایگان وکتور در اینترنت به شمار می رود. وکتورهایی که در بالای آن‌ها ستاره صورتی‌رنگ موجود است، فقط با پرداخت هزینه قابل دانلود است اما وکتور های بدون ستاره را می‌توانید به‌راحتی و به‌صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. این سایت علاوه بر وکتور، عکس‌های باکیفیتی را نیز در اختیار شما می‌گذارد که با فیلترها متنوعش می‌توانید به آنچه موردنیازتان است دست‌یابید.

4)Vector portal

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

در سایت Vector portal همه‌چیز رایگان است. دست روی هر چه بگذارید به‌صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد.Vector portal تنوع بسیار زیادی در وکتور دارد اما انتظار صحنه‌سازی‌های متفاوت نداشته باشید زیرا عمدتاً وکتورهای تک آبجکت در این سایت موجود است.

5)Vector.me

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

در ابتدای ورود به سایت Vector.me با دسته‌بندی گسترده‌ای مواجه می‌شوید تا روند رسیدن به خواسته شما خیلی سریع‌تر صورت بگیرد. دسته‌بندی گسترده این سایت شمارا شگفت‌زده خواهد کرد و به‌راحتی می‌توانید با باز کردن هر وکتور اطلاعات دقیق آن ازجمله فرمت را مشاهده کنید. سایت Vector.me پیشنهاد‌ها خیلی خوب و پرتعدادی را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

6)Ouch

معرفی6سایت رایگان دانلود وکتور برای طراحان

یک منبع فوق العاده برای دانلود رایگان تصاویر برداری مختلف است.که به راحتی تمامی آنچه را می خواهید رایگان دانلود کنید.

گزارش از شکوفه راشدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top