تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/06/22 - 16:31
کد خبر: 407637

نقش تولید محتوا در برندسازی و توسعه کسب و کار

برای تبلیغات اینترنتی به روش‌های مختلفی می‌توان تولید محتوا کرد، اما اگر قصد امتحان روش‌هایی را دارید که تأثیر مستقیم و مثبت روی مخاطب بگذارد، می‌بایست از راهکاری استفاده کنید که مطمئناً نتیجه‌ی مثبت داشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تولید محتوا را جدی بگیرید! این یک هشدار جدی برای کسب و کارهای آنلاینی است که به دنبال برندسازی و پیشرفت چند برابری هستند. محتواسازی برای معرفی محصولات یا خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود، حرف اول را در عصر پیشرفته‌ی تکنولوژی می‌زند. اینترنت بستر مناسبی است که افراد هوشمند از آن به عنوان یک ویترین مجازی استفاده می‌کنند تا برای محصولات یا خدماتشان مشتری جذب نمایند، اما متأسفانه بسیاری از این افراد درباره نحوه تبلیغات و بهره‌برداری از فضای اینترنت آگاهی مناسبی ندارند. تولید محتوا برای توسعه‌ی کسب و کار یک شرط بزرگ محسوب می‌شود که تأثیرات خارق العاده‌ای در مدت زمانی کوتاه خواهد داشت، بنابراین لازم است بدانید که بهترین شیوه تولید محتوا چیست؟

نقش تولید محتوا در برندسازی و توسعه کسب و کار

تبلیغات با تولید محتوا درست نتیجه می‌دهد!

تبلیغات اینترنتی راهکاری است که صاحبان مشاغل و کسب و کارها برای برندسازی و معروف شدن خود از آن استفاده می‌کنند. تبلیغات اینترنتی که در وبسایت‌ها یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام انجام می‌شود، می‌بایست مبتی بر اصولی باشد که همگی با هدف جذب مخاطب مورد استفاده قرار بگیرد. به بیان ساده‌تر تمامی کسب و کارها برای توسعه و پیشرفت خود می‌بایست محصولات را با تولید محتوای دقیق به مخاطبان آنلاین خود معرفی کنند. همان طور که در مجلات یا روزنامه‌ها برای معرفی محصول محتواسازی تبلیغاتی می‌کنند، در بستر اینترنت هم باید از این راهکار بهره برد تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود.

روش‌های به روز محتواسازی کدامند؟

برای تبلیغات اینترنتی به روش‌های مختلفی می‌توان تولید محتوا کرد، اما اگر قصد امتحان روش‌هایی را دارید که تأثیر مستقیم و مثبت روی مخاطب بگذارد، می‌بایست از راهکاری استفاده کنید که مطمئناً نتیجه‌ی مثبت داشته باشد. بر اساس تحقیقات به عمل آماده صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی که از دو روش زیر برای محتواسازی و تبلیغات اینترنتی استفاده کرده‌اند به نتیجه‌ی مثبت رسیده‌اند:

  • عکاسی محصولات:

مسلماً اگر بخواهید محصول خاصی را به صورت اینترنتی تبلیغ کنید و برای معرفی آن از عکس و تصویر استفاده نکنید، عملاً تولید محتوای شما بی‌نتیجه خواهد ماند. مخاطب برای اطمینان به محتوا و نوشته‌ی شما درباره محصول نیازمند مشاهده عکس و تصویر دقیق از محصول می‌باشد. عکاسی محصولات که در شاخه‌ی عکاسی صنعتی واقع می‌شود، راهکار مناسبی برای معرفی محصولات محسوب می‌شود که می‌بایست به متخصصین این حوزه سپرده شود. عکاسی محصولات باید طوری باشد که  تصویر گویای مزایا و ویژگی های محصول باشد و مخاطب را به خود جذب کند. بنابراین تصویربرداری و عکاسی از محصولات خود نوعی تولید محتوا به شمار می‌رود و به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید. تأثیری که عکس محصول روی مخاطب می‌گذارد به مراتب بیشتر از متن های تبلیغاتی است.

نقش تولید محتوا در برندسازی و توسعه کسب و کار

  • ساخت ویدئو تبلیغاتی:

کمی فراتر از محتواسازی با عکاسی از محصولات، می‌توان به  ساخت ویدئو تبلیغاتی اشاره کرد که در اصطلاح به آن تیزر تبلیغاتی هم می‌گویند. ویدئو تبلیغاتی تاثیری حتی بیشتر از عکاسی محصولات دارد، در یک تیزر تبلیغاتی می‌توان به شکلی جذاب و گویاتر محصول را معرفی کرد. از طرفی قرار دادن صوت یا صدا بر روی ویدئو موجب جذب چند برابری مخاطبان خواهد شد و آن را یک محتواسازی شگفت‌انگیز جلوه می‌دهد.  

از دو راهکار معرفی شده به راحتی می‌توان برای تبلغات در وبسایت یا اینستاگرام و... استفاده کرد، اما هر دو روش نیازمند تخصص و تجربه‌ای است که تنها افراد دانش آموخته در حوزه عکاسی صنعتی و ساخت تیزر می‌توانند از عهده آن بر بیاییند. یک استودیوی حرفه ای تجهیزات و دانشی در اختیار دارد که می‌تواند به بهترین شکل محتواسازی بصری شما را برای رسیدن به فروش بیشتر و توسعه برند انجام دهد. بنابراین برای تولید محتوا به صورت حرفه‌ای پیش از هر کاری باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

آشنایی با ویژگی‌های استودیو های حرفه ای تولید محتوا

به طور کلی مجموعه هایی که  زمینه عکاسی و تیزرسازی محصولات فعالیت می‌کند تجربه و تخصص چندین ساله را در رزومه خود دارند. مسلماً برای اعتماد به این مجریان تولید محتوا می‌بایست از ویژگی‌های آنها آگاهی داشته باشید که برخی از آن‌ها عبارت هستند از:

  1. داشتن دانش و خلاقیت برای به تصویر کشیدن محصولات
  2. در اختیار داشتن تجهیزات حرفه ای و به روز
  3. توانایی و تبحر کار با دوربین و تجهیزات مرتبط
  4. توانایی ایده پردازی برای خلق محتواهای بصری خلاقانه
  5. توانایی اجرا ایده های خاص برای خلق محتواهای متفاوت
  6. داشتن رزومه همکاری با برندهای مطرح

بنابراین به وضوح روشن است که یک مجموعه تبلیغاتی برای آن که بتواند به شما در فرآیند تولید محتوا خدمات‌رسانی کند، زمان و تجهیزات و دانش را به صورت همزمان به کار می‌گیرد. پس بهتر است این تولید محتوا‌ی ارزشمند را به افراد یا تیمی بسپارید که از عملکرد کار ایشان اطمینان خاطر دارید. محتواسازی برای برندسازی و توسعه‌ی کسب و کار شما در صورتی موفق خواهد بود که مجری کاربلدی را انتخاب کرده باشید.

نقش تولید محتوا در برندسازی و توسعه کسب و کار

استودیو مانی، انتخابی هوشمندانه برای تبلیغات

بهترین مجری تبلیغات، مجموعه‌ای است که تمامی مشتریان خود را راضی نگاه داشته و در کنار تجهیزات حرفه ای، تجربه و تخصص هم داشته باشد. استودیو مانی یکی از مجریان حرفه ای تبلیغات است که در زمینه های مختلف می تواند به کسب و کار شما کمک کند. برای آگاهی از خدمات استودیو مانی به وب سایت www.studiomani.ir مراجعه نموده و پروژه ها و سوابق این مجموعه تبلیغاتی را بررسی کنید.

بدون شک شما هم مانند برندهای صنایع غذایی محسن، ایستک، اکتیو، پارس شهاب، عش و... از خدمات‌رسانی استودیو مانی رضایت کامل خواهید داشت. تولید محتوا با کمک متخصصین استودیو مانی بسیار سریع و راحت انجام خواهد شد، اگر باور ندارید یکبار امتحان کنید...

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری رویداد صنایع خلاق و فرهنگی در پارک فناوری پردیس
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top