تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/27 - 16:05
کد خبر: 408121

چرا درج آگهی در کانال‌های تلگرامی؟

همچنین علاوه بر این موارد کیفیت و سرعت عملکرد برنامه ی تلگرام و دسترس بودن آن باعث می شود که بین کاربران شبکه های اجتماعی، سایت های مختلف و دیگر برنامه ها محبوب تر و پر کاربرد تر باشد!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در دنیای امروز استفاده از فضای مجازی و برنامه تلگرام آنقدر فراگیر شده که دیگر در هر سن، شغل و حرفه ای که باشید بخشی از کارتان مرتبط با این فضا است. موضوع استخدام هم از این قاعده مستثنی نیست!

به احتمال زیاد کانال های مختلف درج آگهی استخدام در تلگرام را دیده باشید. کانال های تلگرام یکی از بهترین روش های درج آگهی های استخدامی هستند. هر چند که در سایت ها هم می توان به دنبال آگهی های استخدام گشت، منتها برنامه ی پر طرفدار تلگرام از جمله پر کاربرد ترین روش ها برای ثبت این آگهی ها است. در این مقاله به مواردی مثل درج آگهی های استخدامی در کانال ها، تفاوت درج آگهی در تلگرام و سایت و مواردی از این قبیل پرداخته می شود‌. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا و ادامه ی این مطالب جذاب و خواندنی را از دست ندهید!

چرا درج آگهی در کانال‌های تلگرامی؟

چرا درج آگهی در کانال های تلگرامی؟!

جامعه آماری کاربران برنامه ی تلگرام از سراسر جهان بسیار زیاد است. مثلا در کشور عزیزمان، ایران تقریبا بیش از ۹۰ درصد مردم یا از تلگرام استفاده می کنند یا با این برنامه آشنا هستند. خب، همین امر باعث می شود که اگه در تلگرام مطلب یا آگهی ثبت شود، توسط افراد زیادی دیده شده و مورد توجه قرار می‌گیرد. در رابطه با امر استخدام، سرعت عمل حرف اول را می زند. کسی می تواند سریع و راحت استخدام شود که در کمترین زمان ممکن به حجم وسیعی از آگهی های استخدامی دسترسی داشته و با توجه به رشته ی تحصیلی، حوزه ی کاری و سطح تتصیلاتش، به مناسب ترین آن ها درخواست همکاری بدهد.

از طرفی تلگرام برای سیستم عامل های مورد استفاده در گوشی های همراه طراحی شده، و برای همگان در دسترس است. با استفاده از به راحتی می توانید به جدید ترین آگهی های استخدامی دسترسی داشته باشید.

سرعت نشر آگهی از طریق این برنامه خیلی بالا است. بسیاری از کاربران تلگرام مطالبی را که مطالعه می کنند برای یکدیگر به اشتراک می گذارند که این مساله باعث می شود آگهی استخدام شما بار ها و بار ها دیده شده و به شکل ویژه و مناسبی نشر داده شود!

همچنین علاوه بر این موارد کیفیت و سرعت عملکرد برنامه ی تلگرام و دسترس بودن آن باعث می شود که بین کاربران شبکه های اجتماعی، سایت های مختلف و دیگر برنامه ها محبوب تر و پر کاربرد تر باشد!

امروزه اکثریت مردم در مقایسه با سایت ها از این برنامه استفاده می کنند و بعید است که کسی هر شب قبل از خواب اول تلگرام را چک نکند!

 

ثبت آگهی های استخدام در کانال تلگرام

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، یکی از کانال های مهم، کلیدی و پرکاربرد در حوزه ی استخدام و کاریابی مجموعه کانال های دوری جاب هستند‌‌. این مجموعه مدت ها است که در زمینه ی استخدام کارجویان فعالیت های درخشانی انجام داده. در کانال اصلی دوری جاب، انواع مختلف و متنوعی از آگهی های استخدامی از سراسر کشور ثبت‌ می شوند. هزینه ی ثبت آگهی در این کانال مقرون به صرفه بوده و هیچگونه محدودیتی در زمینه ی ثبت آگهی های شما وجود ندارد! در رابطه با هر زمینه ی کاری، تحصیلی و حوزه ی شغلی که فکرش را بکنید آگهی استخدامی وجود دارد! مهم تر آنکه دسترسی به تمامی این آگهی ها کاملا رایگان می باشد!!! عضویت در این کانال کم نظیر و استثنایی می تواند تاثیر بسیار مهمی بر کسب و کار و آینده ی شغلی شما داشته باشد. به عنوان کارجو اگر در این کانال عضو باشید، به راحتی می توانید به ایده آل ترین موقعیت شغلی خود دستیابی پیدا کنید. اگر هم به عنوان مدیر یا کارفرما به دنبال جذب نیرو های متخصص هستید، جامعه آماری بسیار بالای اعضای این کانال به شما کمک می کند تا بهترین نیرو ها را برای ‌کسب و کار خود استخدام کنید. چرا که از سراسر کشور عزیزمان در این کانال عضو هستند و متخصصین و فارغ التحصیلان در هر زمینه و رشته ای که فکرش را بکنید حضور دارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top