تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/06/29 - 16:44
کد خبر: 408416

معرفی بهترین مرکز لیزر کرج

با توجه شرایط کرونا و اهمیت رعایت بهداشت شخصی و عمومی مخصوصا در فضا های درمانی، مرکز لیزر مهرشهر کلینیک دکتر شقایق انوشه پک های اختصاصی بهداشتی ویژه ای را برای هر زیباجو در نظر گرفته است که لیزر موهای زائد در مهرشهر با رعایت تمام اصول بهداشتی انجام شود و از انتقال بیماری های مختلف جلوگیری شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مرکز پیشرفته لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین مرکز لیزر کرج ویژه لیزر خانم ها و لیزر آقایان در کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد.

موارد بسیاری باعث انتخاب مرکز پیشرفته لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه به عنوان بهترین مرکز لیزر در کرج شده است که از آن جمله می توان به داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد، داشتن اپراتور های آقا و خانم، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان اشاره کرد که از مزیت های شاخص این مرکز لیزر در مهرشهر کرج می باشد که مطمئناً یکی از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران نیز هست.

معرفی بهترین مرکز لیزر کرج

به دلیل استفاده از دستگاه هی به روز و برند، بسیاری از مراجعان مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر شقایق انوشه از کشورهای همسایه مثل ترکیه و عراق و امارات متحده عربی و کشورهای اروپایی مثل نروژ، سوئد و آلمان و آمریکا تشکیل شده است به همین دلیل در زمان تعطیلات کریسمس و تابستانی در سایر کشورها زمان لیزر موهای زائد این کلینیک تکمیل می باشد و وقت های کلینیک از هفته ها قبل رزرو شده است به همین علت حتما باید حداقل یکماه قبل نسبت به رزرو وقت لیزر اقدام نمایید. شاخصه های انتخاب بهترین مرکز لیزر کرج در زیر شرح داده شده است.

استفاده از بهترین دستگاه‌ های لیزر در کرج

دستگاه های برند و پیشرفته لیزر موهای زائد در کرج

دستگاه لیزر پیشرفته الکساندرایت موتوس دکا ایتالیا  2020 DEKA's Motus AX Alexandrite laser   به عنوان جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر در کرج مشکل شما را برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد حل میکند و همچنین جدیدا در این مرکز لیزر دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور کره DANA EXPLORE FRACTIONAL RF اضافه شده که برای کلاژن سازی جوانسازی و بسته شدن منافذ و بهبود جای جوش و آکنه و اسکار مورد استفاده قرار میگیرد و دستگاه لیزر الکساندرایت again  دکا ایتالیا 2021 هم به زودی با دو طول موج به مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه اضافه خواهد شد که در ایران بی نظیر است و به عنوان یکی از مجهزترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج به فعالیت می پردازد.

دقت کنید که بسیاری از دستگاه های لیزر خانگی و آرایشگاهی عملکرد بسیار ضعیفتری از دستگاه های حرفه ای دارند و در زمان انتخاب دستگاه لیزر و هزینه پرداختی به این موضوع توجه کنید.

استفاده از دستگاه های لیزر برند معتبر

گاها برخی از مراکز لیزر از دستگاه های لیزر قدیمی یا با عملکرد ضعیف استفاده می کنند یا دستگاه های فیک که در بازار به فروش می رسد و در نتیجه در مدت لیزر شما، موهای زائد فقط به خواب رفته و از بین نمیروند و شما فقط هزینه پرداخت می کنید بدون اینکه نتیجه ای بگیرید، پس حتما از نام، برند و زمان تولید دستگاه لیزر و کارکرد آن را قبل از انجام لیزر مطمئن شوید تا پول خود را هدر ندهید.

چرا دستگاه لیزر خوب مهم است

پوست یکی از مهمترین اعضای بدن شماست که وظایف مهم محافظت و تنظیم درجه حرارت بدن،افزایش ایمنی، دفع مواد زائد، تولید ویتامین، ایجاد حس و جلوگیری از دست دادن مواد مغذی و معدنی بدن را بر عهده دارد، پس در مراقبت از پوست دقت کنید. انتخاب دستگاه لیزر با تکنولوژی جدید و به روز بسیار مهم می باشد.

عمر دستگاه لیزر و سال ساخت آن

یک نکته طلایی وجود دارد و آن این است که زمانی که شما با یک دستگاه که کارکرد زیادی دارد لیزر موهای زائد انجام می دهید گاها کمتر از 50 درصد نتیجه مطلوب را به دست می آوردید برای همین انتخاب یک مرکز لیزر در کرج که دستگاه های جدید داشته باشد مهمترین قدم برای شروع لیزر موهای زائد می باشد.

حتما قبل از مراجعه و انجام لیزر در مراکز لیزر در کرج، مدل و سال ساخت دستگاه لیزر را سوال کنید و بر این اساس اقدام به لیزر بدن نمایید.

کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه

کادر لیزر در کلینیک دکتر انوشه دارای مدرک اپراتوری لیزر از بهترین مرکز صادر کننده این مدارک سازمان انرژی اتمی ایران هستند و شما میتوانید با خیال راحت برای انجام لیزر به این مرکز لیزر کرج مراجعه کنید. نداشتن دانش فنی و پزشکی اپراتور ها در بسیاری از موارد باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر پوستی و طول درمان های زیاد برای بهبود لطمات ناشی از لیزر موهای زائد اشتباه شده است که شامل قرمزی و التهاب پوست و درد، پوسته پوسته شدن پوست، تغییر در رنگ پوست، هایپرپیگمنتیشن، آسیب به چشم بیمار،  خطر عفونت‌های پوستی، سوختگی و تاول پوست، اسکار و زخم پوست می باشد، برای همین موضوع داشتن تجربه کافی و گذراندن دوره های اپراتوری لیزر موهای زائد برای کادر لیزر بسیار ضروری و مهم می باشد که خوشبختانه در مرکز لیزر موهای زائد مهرشهر کلینیک دکتر انوشه همه اپراتورهای آقا و خانم دارای مدارک اپراتوری حرفه ای هستند.

معرفی بهترین مرکز لیزر کرج

لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک

یکی از مشکلات متداول و بسیار مهم در لیزر موهای زائد نگرفتن نتیجه پس از هزینه های بسیار برای لیزر موهای زائد و یا لیزر در زمان نامناسب مخصوصا برای خانم ها که نوسان هورمونی زیادی دارند؛ می باشد لذا انجام لیزر زیر نظر مستقیم پزشک میتواند از بسیاری از مشکلات و هدر رفت هزینه های لیزر جلوگیری کند. معاینه قبل از انجام لیزر و بررسی روند نتیجه در طول زمان لیزر از مهمترین موارد می باشد که در صورت نیاز، قبل از ادامه روند لیزر با انجام آزمایش و درمان مشکلات مختلف بدن مانند مشکلات هورمونی سرعت انجام لیرز و گرفتن نتیجه به نسبت هزینه انجام شده افزایش می یابد. پس فاکتور لیزر زیر نظر پزشک در کرج و مشاوره پزشکی قبل از انجام لیزر موهای زائد بسیار ضروری می باشد.

 دارای اپراتور های آقا و خانم لیزر

مرکز لیزر کرج دکتر انوشه برای رفاه حال زیباجویان و ارائه خدمات به همه زیباجویان از اپراتور آقا و اپراتور خانم برای لیزر موهای زائد استفاده میکند برای همین هم لیزر آقایان در کرج و لیزر خانم های در کرج در این کلینیک انجام می شود که از بارزترین ویژگی‌های منحصر به فرد این کلینیک می باشد.

 اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان

با توجه شرایط کرونا و اهمیت رعایت بهداشت شخصی و عمومی مخصوصا در فضا های درمانی، مرکز لیزر مهرشهر کلینیک دکتر شقایق انوشه پک های اختصاصی بهداشتی ویژه ای را برای هر زیباجو در نظر گرفته است که لیزر موهای زائد در مهرشهر با رعایت تمام اصول بهداشتی انجام شود و از انتقال بیماری های مختلف جلوگیری شود.

سَری اختصاصی برای لیرز

دستگاه لیرز موتوس نیز دارای سَر اختصاصی ویژه هر فرد می باشد که گزینه ای عالی برای سخت گیر ها می باشد.

 

دارای فضای بزرگ و بهداشتی با محیطی امن و مستقل

مرکز لیزر مهرشهر در فضای هزار متری و یک فضای باز سرسبز و محیط بهداشتی ویژه دارای اسپری ویژه ضد عفونی دست و پاپوش های پلاستیکی در بدو ورود می باشد که یک فضای مطمئن و آرامش بخش برای زیباجویان فراهم آورده است.

خدمات لیزر تا 8 شب و در روزهای تعطیل

شما هر روز هفته می توانید از 10 صبح تا 8 شب با وقت قبلی برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه کنید، حتی برای افراد شاغل و لیزر آقایان در کرج  در روز جمعه نیز فراهم شده است.

معرفی بهترین مرکز لیزر کرج

مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر شقایق انوشه

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد زیبایی را به شما هدیه می دهد. پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک دکتر انوشه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی، تحت نظارت دکتر انوشه کاملترین خدمات را با هدف زیبایی مطلوب شما و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می دهند .

شما در کنار تجربه کادر مرکز لیزر کلینیک دکتر انوشه، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر موهای زائد مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید و از خدمات لیزر آقایان در مهرشهر و لیزر خانم ها استفاده کنید.

مجله خبری پوست، مو و زیبایی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top