تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/07/06 - 08:12
کد خبر: 409125

ورود باورنکردنی ورق پلی آمید بامقاومت درحد فولاد به ایران

احتمالا شما تا به حال سروکارتان به میلگرد و ورق ضد سایش پلی آمید PA 6G خورده باشد و با برخی از مشخصات آن آشنا باشید. این ترمو پلاستیک از لحاظ مقاومتی میتواند جایگیزین بسیاری از فلزات و فولاد برای ساخت قطعات صنعتی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید 20 سال پیش به هر صنعتگر یا قطعه سازی میگفتیم که یک پلاستیک مهندسی شده در اروپا در حال تولید و بهره برداری است که مقاومت چشمگیری در حد و اندازه‌ی فولاد و حتی ویژگی های برتر نسبت به فولاد دارد خیلی از افراد با تعجب این خبر را نقض میکردند اما الان این خبر به واقعیت تبدیل شده است.
احتمالا شما تا به حال سروکارتان به میلگرد و ورق ضد سایش پلی آمید PA 6G خورده باشد و با برخی از مشخصات آن آشنا باشید. این ترمو پلاستیک از لحاظ مقاومتی میتواند جایگیزین بسیاری از فلزات و فولاد برای ساخت قطعات صنعتی شود.

تلاش تولیدکننده های آلمانی برای جهانی کردن پلی آمید

تولیدکننده های آلمانی به تلاش خود برای در دست گرفتن بازار منطقه‌ی خاورمیانه شدت بخشیدند تا بتوانند محصولات خود را در بازار منطقه جا بیاندازند. قیمت ورق پلی آمید PA 6G  در بازار ایران به علت نوسان شدید ارز، در حال تغییر و نوسان است با این وجود محصولات کشور آلمان به خوبی توانسته اند در بازار ایران و تهران اعتبار کسب کنند.

خرید مستقیم ورق ضد سایش پلی آمید PA 6G از تهران

ورود باورنکردنی ورق پلی آمید بامقاومت درحد فولاد به ایران

خرید ورق ضد سایش پلی آمید اصلی و با کیفیت بالا همیشه یکی از چالش‌های پیش روی کارخانجات و قطعه سازان بوده است. همچنین ارسال شیت های پلی آمید از سایر شهرها به تهران (در مواقعی که جنس از کیفیت بالایی برخودار نباشد و قرار است مرجوع شود)، مشکلاتی همچون هزینه بالای ارسال، معطلی و مشکلات مرجوعی کالا را به همراه خواهد داشت.  همه این‌ها سبب شده تا خیلی از خریداران ورق پلی آمید در تهیه جنس مورد نیازشان دچار استرس شوند. 
شما از تهران و یا هر جای ایران یا حتی کشورهای همسایه می‌توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه، انواع پلی آمید ضد سایش مورد نیاز خود را از پکیلون، تامین کننده‌ی انواع ورق و میله گرد پلی آمید وارداتی از برندهای معتبر اروپایی، سفارش داده و تهیه نمایید.

مشخصات فنی شیت تفلون استخوانی یا پلی آمید ضد سایش

تفلون استخوانی نام دیگر پلی آمید ضد سایش می‌باشد که به صورت اشتباه در صنعت و بازار جا افتاده است. این پلیمر دارای لغزندگی خوبی بوده و اصطکاک بسیار کمی دارد که خود باعث شده تا به عنوان جایگزین مناسبی در برخی قطعات فلزی مثل انواع قرقره ‌ها شود. 
بطور کل پلی آمید ضد سایش دارای خواص مکانیکی و حرارتی خاصی می‌باشد که آن را از سایر پلیمرها متمایز نموده است. از این خواص می‌توان موارد زیر را نام برد. 

1 – مقاومت حرارتی نسبتا بالا: 

مقاومت حرارتی پلی آمید 6 نسبتا بالا بوده و بین پلیمر ABS و PP قرار دارد. مقاومت حرارتی پلی آمید 6 بین 85 تا 90 درجه سانتی گراد می‌باشد.

2 – استحکام بالا:

یکی دیگر از ویژگی‌های پلی آمید 6، استحکام کششی بالای آن می‌باشد. استحکام کششی پلی آمید 6 در حدود 46 MPa و استحکام کششی پلی آمید 6,6 در حدود 55 MPa می‌باشد. جدای از استحکام کششی، پلی آمیدها به خصوص پلی آمید 6 دارای استحکام فشاری بسیار مناسبی نیز می‌باشد. 

3 – اصطکاک پایین:

ورق پلی آمید ضد سایش PA 6G دارای ضریب اصطکاک بسیار پایینی می‌باشد. همین عامل سبب شده تا پلی آمید به گزینه مناسبی برای تولید قطعاتی چون تسمه و قرقره که سایش زیادی دارند، تبدیل شود. ضریب اصطکاک پایین پلی آمید باعث افزایش طول عمر آن در مصارف پر اصطکاک شده است.

4 – مقاومت متوسط در برابر اسیدها:

پلی آمید ضد سایش در برابر اسیدهای متوسط مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد اما مقاومت این پلیمر در برابر اسیدهای خورنده قوی، پایین می‌باشد. در نتیجه استفاده از این پلیمر در محیط‌های اسیدی توصیه نمی‌گردد. 

برش کاری ورق پلی آمید ضد سایش 

مقاومت ورق پلی آمید ضد سایش همانطور که در بالا اشاره کردیم بسیار بالا و در حد فولاد می باشد، به همین دلیل آن را به عنوان جایگزین مناسبی برای قطعات فولادی معرفی می‌کنیم. این مقاومت بالای ورق پلی آمید ضد سایش سبب شده تا فرایند برش کاری آن نسبت به سایر پلیمرها، سخت‌تر و زمان‌گیرتر باشد. 
پکیلون pakilon.com خدمات برش کاری ورق پلی آمید ضد سایش را برای شما انجام می‌دهد تا شما بعد از تهیه‌ی این متریال، دیگر دغدغه ای برای پیدا کردن برشکاری که کارش تمیز و بدون خطا باشد، نداشته باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
چگونه چهره ما به کمک هوش مصنوعی تغییر می‌کند؟ +معرفی اپلیکیشن
پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم
سخنگوی جبهه پایداری: سعی می‌کنیم وحدت در دور دوم انتخابات را تقویت کنیم
افزایش سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top