تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/07/12 - 17:27
کد خبر: 409896

راهنمای کامل و نکات مهم جهت خرید ماشین ظرفشویی

با به جا ماندن لکه های آب بر روی ظرف ها، حس ناخوشایند و نارضایتی از ماشین ظرفشویی به خانم ها دست می دهد. در نتیجه اگر می خواهید که این مشکل گریبان گیر شما نشود، بهتر است در حین خریدن ماشین ظرفشویی از این مسئله مطمئن شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ماشین ظرفشویی هم مانند بسیاری از لوازم خانگی موجود در آشپزخانه، امروزه طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است و خیلی از خانم ها خواهان خرید این دستگاه پرکاربرد شده اند. باید گفت که برای خرید چنین لوازمی حتما باید از فروشگاه های معتبر، برندهای معروف را خریداری کنید. خانم های امروزی بیشتر خواهان ساده تر کردن کارها و گرفتن وقت کمتری برای کارهای خود می باشند.

بنابراین این ذوق و علاقه در وجود آن ها برای خرید یک ماشین ظرفشویی اصل و مناسب کاملا قابل مشاهده کردن می باشد. قطعا بیشتر افراد در هر کجای ایران که باشند، نام شهر بانه را شنیده اند و شاید خریدهای زیادی را در آن شهر انجام داده باشند. بدون شک قیمت وسایل زیادی در شهر بانه به نسبت شهرهای دیگر، مناسب تر و ارزان تر می باشد و همچنین کیفیت کالاهای آن ها نیز تضمینی و اصل می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال خرید از بانه  و خواهان خرید ماشین ظرفشویی اصل و متنوع هستید، ارزشش را دارد که به فروشگاه های معتبر در شهر بانه و یا سایت اینترنتی بنان کالا سری بزنید.

راهنمای کامل و نکات مهم جهت خرید ماشین ظرفشویی

بهترین راهنما برای خرید یک ماشین ظرفشویی خوب به شرح زیر می باشد.

  1. نوع ماشین ظرفشویی

اول از هر چیزی باید تکلیف را با خودتان مشخص کنید و بدانید که کدام نوع از ماشین های ظرفشویی را مد نظر دارید و بررسی کنید که فضای آشپزخانه ی شما کدام نوع از دستگاه را در خود می گنجاند.

ماشین های ظرفشویی در سه دسته ی ایستاده، توکار و رومیزی قرار می گیرند.

 

ماشین ظرفشویی ایستاده:

 این نوع دستگاه نیاز به فضای بیشتری در آشپزخانه دارد و برق زیادی را در هنگام استفاده کردن مصرف می کند. اما در عوض ظروف بیشتری را برای شستشو در خود جای می دهد. در کل میزان خرید این ماشین ظرفشویی به نسبت ماشین ظرفشویی توکار و رومیزی بیشتر است. ماشین ظرفشویی ایستاده را می توانید در بین کابینت ها و یا کنار سینک ظرفشویی قرار بدهید.

 

ماشین ظرفشویی توکار:

یکی از مدرن ترین و شیک ترین ماشین های ظرفشویی نوع توکار آن می باشد. ماشین ظرفشویی توکار در فضای بین کابینت ها و زیر صفحه آن قرار می گیرد و فضای کمتری را به نسبت مدل ایستاده اشغال می کند. اگر به شیک بودن و مدرن بودن آشپزخانه تان اهمیت می دهید و فضای مناسب را برای آن دارید، بهترین انتخاب ماشین ظرفشویی توکار می باشد.

 

ماشین ظرفشویی رومیزی:

محل قرارگیری ماشین ظرفشویی رومیزی روی کابینت و معمولا نزدیک به سینک ظرفشویی می باشد. این نوع ماشین ظرفشویی برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب می باشد.

راهنمای کامل و نکات مهم جهت خرید ماشین ظرفشویی

  1. توجه به برند ماشین ظرفشویی

برندهای معتبر و مشهوری مانند ال جی، بوش، سامسونگ، دوو و ... وجود دارند که از بین بیشتر برندها حرف اول را از لحاظ کیفیت و کارآیی می زنند. این برندها در سایت اینترنتی بنان کالا نیز به فروش می رسند. هر چند با معتبر بودن و اصل بودن برندها مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید بود، اما باید گفت که ارزشش را دارد که پول بیشتری را صرف خرید اجناس و کالاهای باکیفیتی کنید، که قرار است عمری به شما خدمات رسانی بکنند. پس این نکته مهم را به عنوان یک راهنمای خوب و فاکتور مهم در هنگام خرید ماشین ظرفشویی حتما در نظر بگیرید. برندهای معروف با توجه به اعتباری که در جامعه دارند، سعی می کنند ماشین ظرفشویی های خود را با رعایت اصل مصرف انرژی، بهینه ترین حالت شستشو و با میزان مصرف کمتر آب به مشتریان خود ارائه بدهند. چند مدل از این برندهای معروف ماشین ظرفشویی بوش، ماشین ظرفشویی ال جی و ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشند.

 

  1. سنسورهای تشخیص کثیفی

یکی از ویژگی های بسیار مناسب در برخی از مدل های جدید ماشین ظرفشویی، این است که دستگاه قابلیت تشخیص دادن میزان کثیفی ظروف ها را دارد و مطابق با میزان کثیفی مقدار و فشار آب را تنظیم می کند. داشتن این قابلیت در ماشین ظرفشویی ها سبب می شود، که ظرف ها بسیار راحت تر و بهتر تمیز شوند.

 

  1. سهولت در استفاده

یک ماشین ظرفشویی زمانی کاملا مورد پسند کاربران قرار می گیرد و خوب است که علاوه بر کیفیت، قدرت و شستشوی خوب، از طراحی خوبی نیز بهره مند باشد. به طوری که استفاده از آن برای مصرف کنندگان بسیار راحت و ساده باشد. تنظیمات پیچیده و سخت، دکمه های زیاد، سبدهایی که چیدن ظروف در آن ها سخت و وقت گیر باشد، همگی از عواملی هستند که می تواند نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد.

 

  1. قابلیت گرم کردن آب توسط دستگاه

با توجه به این که شستن ظروف با آب سرد دشوار است و چربی ها را به خوبی پاک نمی کند، بهتر است در هنگام خرید ماشین ظرفشویی قابلیت گرم کردن آب دستگاه را در نظر بگیرید. وظیفه‌ی گرم کردن آب در ماشین ظرفشویی بر عهده‌ی یک المنت تعبیه شده در دستگاه است که هنگام تنظیم کردن دستگاه، آب را به دمای بالا می رساند و ظروف چرب و کثیف را به خوبی پاک سازی می نماید.

 

  1. شستشوی بدون صدا

هنگام خرید وسایل برقی بیشتر مردم به دنبال دستگاه هایی می روند که کم صدا یا بدون صدا باشند. معمولا یک ماشین ظرفشویی مناسب در رنج 50 دسیبل یا کمتر عمل می کند. بد نیست که قبل از تصمیم نهایی از فروشنده بخواهید که ماشین ظرفشویی مورد نظر را روشن کند، تا صدای آن را در حین کار کردن بشنوید.

 

  1. فیلتر غذا ماشین ظرفشویی

برخی از مدل های ماشین ظرفشویی دارای آسیاب مخصوص هستند. این قطعه از دستگاه این قابلیت را دارد که خرده های موجود مواد غذایی را آسیاب کند و همراه آب بیرون بریزد. اما در مدل های دیگر که از این قابلیت بی بهره هستند، باید خودتان به وسیله یک دستمال تمام ظروف ها را عاری از هر گونه مواد غذایی کنید.

 

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

در بیشتر ماشین های ظرفشویی بسته به برند و مدل آن ها این امکان وجود دارد، که ارتفاع سبدها قابل تنظیم کردن باشد. وقتی که سبدهای مخصوص هر کدام از ظروف ها جدا از هم باشد، جای دادن هر کدام از ظروف در جای تعیین شده راحت تر خواهد بود و شستشوی ظرف ها نیز بهتر صورت می گیرد. همچنین اگر سبد ماشین ظرفشویی قابل تنظیم باشد به شما کمک می کند تا با جا به جا کردن سبدها، بتوانید ظروف بزرگتر را در ماشین ظرفشویی خود جای دهید. قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها را به عنوان یک فاکتور مهم در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید.

راهنمای کامل و نکات مهم جهت خرید ماشین ظرفشویی

  1. داشتن قابلیت فیلتر کردن آب

با به جا ماندن لکه های آب بر روی ظرف ها، حس ناخوشایند و نارضایتی از ماشین ظرفشویی به خانم ها دست می دهد. در نتیجه اگر می خواهید که این مشکل گریبان گیر شما نشود، بهتر است در حین خریدن ماشین ظرفشویی از این مسئله مطمئن شوید، که محصول مورد نظر شما سیستم فیلترینگ آب را دارد یا خیر. اگر ماشین ظرفشویی انتخابی شما از این سیستم برخوردار باشد، نه تنها هیچ لکی بر روی ظروف باقی نمی ماند بلکه چربی ها نیز خیلی زودتر از روی ظروف تمیز می شوند.

 

  1. جنس مخزن ماشین ظرفشویی

 در برخی از مدل های ارزان تر ماشین ظرفشویی جنس مخزن داخلی آن از پلاستیک می باشد و باید گفت که جنس پلاستیکی معمولا رسوب زیادی را به خود می گیرد. اما در برخی دیگر از مدل های این دستگاه که از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند، جنس مخزن آن ها از اسیل ضد زنگ می باشد. قطعا جنس استیل دارای کیفیت بالاتر و دوام عمر بیشتری می باشد و دچار زنگ زدگی و رسوب نمی شود. بنابراین توصیه می کنیم که حتما جنس دستگاه خود را استیل انتخاب نمایید.

 

  1. قابلیت ضدعفونی کردن دستگاه

برخی از مدل های جدید ماشین ظرفشویی این تکنولوژی را دارند که با شیوه ای خاص داخل ماشین ظرفشویی را ضد عفونی و تمیز نمایند و درون آن را از هرگونه میکروب و آلودگی ای پاک سازی نمایند. اما در مدل های قدیمی تر ماشین ظرفشویی که از این قابلیت بی بهره هستند، باید خود فرد مصرف کننده با استفاده از جرم گیری های مخصوص اقدام به ضدعفونی کردن دستگاه نماید.

 

حرف آخر

امید است که راهنمایی های لازم در خصوص خرید ماشین ظرفشویی را برای خود به کار ببرید و از آن ها نهایت استفاده را بکنید. برای خریدی بهتر و مطمئن تر می توانید، از محصولات سایت بنان کالا دیدن کنید و برای خود با کیفیت ترین ها را انتخاب نمایید. همیشه سعی شما بر آن باشد، که در ازای پرداخت پول بیشتر محصولاتی با کیفیت تر و معتبرتر را خریداری کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top