تاریخ انتشار: جمعه 1400/07/16 - 11:38
کد خبر: 410159

فیلم جدید نیکی کریمی مجوز ساخت گرفت

در میان جدیدترین محوزهای صادرشده در سازمان سینمایی نیکی کریمی، مرتضی شایسته، جمشید محمودی و مجید رجبی‌معمار پروانه ساخت گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، در روزهای گذشته جلسه اعضای شورای پروانه ساخت برای بررسی درخواست‌ها برگزار و برای چند فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده که نام چند چهره آشنا در بین آن‌ها بیشتر به عنوان تهیه‌کننده دیده می‌شود.

تازه‌ترین پروانه ساخت صادرشده برای برادران محمودی است که مدتی قبل و تقریبا همزمان با سقوط شهرهای مختلف افغانستان توسط طالبان، برای ساخت فیلمی با نام «سقوط کابل» درخواست پروانه ساخت داده بودند تا فیلم دیگری را با مشارکت هم بسازند. «سقوط کابل» دو روز قبل یعنی ۱۴ مهرماه به کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی مجوز ساخت گرفته است.

از دیگر مجوزهای صادرشده به پروانه ساخت فیلم «بی‌پروا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی غزاله سلطانی و نیز فیلم «استاد» به تهیه‌کنندگی مجید رجبی‌معمار - که در حال حاضر مدیرعامل خانه هنرمندان ایران است - و به کارگردانی سیدعماد حسینی باید اشاره کرد.

نیکی کریمی که آخرین فیلمش «آتابای» هنوز اکران نشده، یک هفته قبل برای تهیه‌کنندگی فیلم «هم‌دیدار» به کارگردانی محمدمهدی نوروزیان پروانه ساخت گرفته است.

همچنین فیلم‌های «دنیای شیرین ما» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی و «داد» به تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده و کارگردانی ابوالفضل جلیلی اوایل مهرماه پروانه ساخت گرفته‌اند.

در بین مجوزهای صادرشده فیلمی با نام «میراث» هم دیده می‌شود که کارگردان آن مسعود کیمیایی و تهیه‌کننده آن علی اوجی است. اوایل امسال خبر پایان تدوین فیلم دیگر کیمیایی با نام «خائن‌کشی» به تهیه‌کنندگی اوجی منتشر شد که شاید در جشنواره فجر امسال رونمایی شود.

علاوه براین‌ها برای فیلم‌های «برزنگی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین قاسمی جامی (در ژانر کودک و نوجوان)، «زیبای خفته» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی پگاه احمدی و «سلوک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی در ماه قبل پروانه ساخت صادر شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top