تاریخ انتشار: شنبه 1400/07/17 - 14:34
کد خبر: 410246

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک

مثلا لپ تاپ HP مدل 8570W یکی ازمحصولات خوب این برند می باشد. این لپ تاپ از سری ورک استیشن می باشد که مخصوص دفتر کار و اداره جات می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده CORE I7 3820QM می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید شما هم مثل خیلی های دیگه فکر کنید که لپ تاپ استوک یعنی یک لپ تاپ دست دوم و بسیار کارکرده و ضعیف ولی این یک طرز فکر اشتباه است که در جامعه ما رواج یافته است. لپ تاپ استوک در واقع لپ تاپ هایی هستند که بیشتر از دو الی سه ماه کار نکرده اند. در فروشگاه های خارجی قوانینی وجود دارد که بیان می دارد شما می توانید کالای خود را تا دو ماه بعد از خرید به هر دلیلی به شرطی که کالا سالم باشد برگردانید.

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک

در واقع لپ تاپ استوک نیز از همین لپ تاپ ها به حساب می آید. این لپ تاپ ها را در انبار بسته بندی می کنند و به کشور های دیگر با قیمت پایین تر صادر می کنند. به همین دلیل به آن ها لپ تاپ استوک می گویند زیرا استوک یعنی کالا بسته بندی شده پس می توانیم بگوییم لپ تاپ استوک ها، محصولات سالمی هستند که یا مرجوع شده اند یا خط تولید آن ها متوقف شده و دوره آن ها به پایان رسیده ولی این دلیل بر خراب بودن آن ها نمی شود. 

برای اطلاعات بیشتر لینک لپ تاپ استوک چیست را مطالعه کنید.

پرفروش ترین برند های لپ تاپ استوک کدام اند؟

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک

اگر شما هم به دنبال خرید یک لپ تاپ استوک مقرون به صرفه و مناسب برای خودتان هستید ولی نمی دانید چه لپ تاپی خریداری کنید با ما همراه باشد. در میان لپ تاپ استوک هایی که در بازار ایران موجود می باشند سه برند معروف  HP، LENOVO و DELL  جزء بهترین لپ تاپ استوک های موجود می باشند. دلایل زیادی برای این قضیه وجود دارد. به طور کلی بیشتر لپ تاپ استوک های موجود در بازار از این سه برند می باشند در نتیجه شما با تنوع محصول بسیار بالایی رو به رو خواهید بود که این به شما کمک می کند تا بتوانید محصول متناسب با نیاز خود را همراه با بودجه ای که در نظر گرفتید به راحتی پیدا کنید. همچنین این سه برند دارای اعتبار جهانی هستند و محصولات با کیفیتی تولید می کنند که می توانند نیاز های شما را برآورده سازند. 

مثلا لپ تاپ HP  مدل 8570W یکی ازمحصولات خوب این برند می باشد. این لپ تاپ از سری ورک استیشن می باشد که مخصوص دفتر کار و اداره جات می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده CORE I7 3820QM می باشد که جزء پردازشگر های قدرتمند محسوب می شود. همچنین این سیستم دارای 8 گیگابایت رم بوده که در کنار آن پردازنده سرعت کار شما را بسیار بالا می برد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش FULL HD  با کیفیت بوده و دارای 500 گیگابایت هارد از نوع دیسک سخت HDD  است. این محصول دارای کارت گرافیک قدرتمند QUADRO K5000M می باشد که مناسب رندر و کار های گرافیکی سنگین می باشد. 

لپ تاپ بعدی ، لپ تاپ LENOVO X1 CARBON  است. این لپ تاپ یکی از لپ تاپ های خوش ساخت لنوو می باشد. این محصول دارای پردازنده ی کم مصرف INTEL 5300U  می باشد. همچنین دارای 8 گیگابایت رم از نوع DDR3  و همچنین 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD  می باشد که سرعت سیستم شما را بسیار بالا می برد. این لپ تاپ دارای وزن بسیار سبک و ضخامت بسیار کم 6 میلی متری می باشد که حمل و نقل آن و همچنین زیبایی آن را دوچندان می کند. 

لپ تاپ آخر از خانواده ی سری   DELL  هست. لپ تاپ مدل M4800  یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و قوی در بازار می باشد. پردازنده قدرتمند INTEL I7 4820 QM  و همچنین کارت گرافیک K3100 M در این دستگاه تعبیه شده است که می توانید با آن کار های سنگین را به راحتی انجام دهیم. همچنین طراحی زیر دستگاه به صورتی است که به راحتی خنک می شود. 

پرفروش ترین لپ تاپ های استوک

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک 

  • اول نکته این است که کیفیت صفحه نمایش را چک کنید. شما می توانید با کم و زیاد کردن نور صفحه نمایش این کار را انجام دهید.
  • درب لپ تاپ را چند بار باز و بسته کنید تا از سالم بودن لولای درب آن مطمئن شوید. 
  • مراقب باشید که بدنه دستگاه فرو رفتگی نداشته باشد زیرا این یعنی به دستگاه ضربه وارد شده و ممکن است قطعات داخل آن آسیب دیده باشد. 
  • تمام پورت های دستگاه را هم از لحاظ کیفیت ظاهری و هم کارکرد چک کنید . 
  • باتری و شارژر دستگاه را نیز چک کنید چون ممکن است دستگاه برای مدت زیادی در انبار مانده باشد و باتری آن خراب شده باشد. 
  • تاچ پد و کیبورد دستگاه را نیز چک کنید. 

لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک

اگر نظر ما را بخواهید با وجود این قیمت های بالا در بازار برای اجناس آکبند وقتی شما می توانید با نصف همان قیمت محصولی با همان کیفیت را بخرید چرا اینکار را نکنید. لپ تاپ استوک ها فقط به دلیل اینکه آکبند نیستند خیلی از قیمتشان کاسته شده است ولی در اغلب موارد لپ تاپ های بسیار سالم و با کیفیتی هستند و می توانید روی آن ها حساب باز کنید. 

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

برای خرید لپ تاپ استوک میتوانید به فروشگاه ایستگاه فنی به آدرس    https://istgahfani.com  مراجعه کنید یا با تلفن 09120627051 تماس بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top