تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/07/19 - 16:57
کد خبر: 410516

با چمن مصنوعی بالکن یه فضای رویایی خلق کن!

همانطور که می دانید بروز واکنش های پوستی یکی از مشکلاتی است که می تواند درگیری های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که آیا چمن مصنوعی برای بالکن حساسیت زاست یا خیر!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، استفاده از چمن مصنوعی ایده بسیار جذابی است. اگر تصمیم گرفته اید که چمن مصنوعی برای بالکن را خریداری کنید، باید بگوییم شما یکی از بهترین ایده های تزیین تراس را انتخاب کرده اید. با استفاده از این چمن می توان فضای سبز دلنشینی را طراحی کرد و عصرهای پاییزی را با خوردن یک فنجان قهوه سپری کرد. اگر می خواهید برای خرید چمن مصنوعی با کیفیت اقدام کنید، در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

با چمن مصنوعی بالکن یه فضای رویایی خلق کن!

آیا چمن مصنوعی برای بالکن قابل شستشو است؟

شاید بتوان گفت یکی از دغدغه هایی که در مورد این محصول و کاربرد آن در تراس خانه وجود دارد در مورد نحوه شستشو است! بهتر است بدانید برگ های چمن مصنوعی از مواد آنتی باکتریال ساخته شده اند. در نتیجه، امکان رشد آلودگی ها بر روی چمن مصنوعی وجود ندارد. در نتیجه، شما می توانید با خیال آسوده این چمن را سفارش دهید. برای شستشو این چمن می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • برای برداشتن آشغال هایی که ممکن است بر روی این چمن بیافتند، می توانید از جارو برقی استفاده کنید، همچنین با جارو دستی می توانید سطح چمن را تمیز کنید.
  • با دستمال خیس می توانید بر روی برگ های چمن بکشید و گرد و خاک را پاک کنید. همچنین می توانید چمن مصنوعی را با آب بشویید.
  • با استفاده از جارو تی می توانید بر خلاف جهت برگ های چمن مصنوعی بکشید. این کار سبب می شود الیاف حالت ایستا بگیرند و این موضوع بر طول عمر چمن مصنوعی اثر می گذارد.

با چمن مصنوعی بالکن یه فضای رویایی خلق کن!

آیا چمن مصنوعی برای بالکن ضد پوسیدگی است؟

با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی برای بالکن در معرض نور خورشید قرار می گیرد بسیاری از افراد این دغدغه را دارند که آیا امکان دارد الیاف این چمن پوسیده شوند! پاسخ به این سوال قطعا منفی است. الیاف چمن مصنوعی در برابر اشعه های یو وی مقاوم هستند و همین امر سبب شده است تمامی اقایان و بانوان با سلیقه با خیال آسوده از چمن مصنوعی برای تزیین تراس خود استفاده کنند.

طول عمر چمن مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن ایده بسیار خوبی است و می تواند تمامی افراد را اغوا کند. اما ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که نکند این محصول به سرعت از بین برود! باید بدانید که طول عمر چمن مصنوعی بسیار بالاست و می تواند 5 تا 7 سال در محیط مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، اگر پروتکل های استفاده از این محصول رعایت شود طول عمر آن به 10 سال نیز می رسد.

آیا ممکن است آب بر روی چمن جمع شود؟

چمن مصنوعی برای بالکن با توجه به آبروهای موجود در تراس نصب می گردد. در نتیجه اگر باران و برف بیاید و یا آب بر روی چمن ریخته شود، آب خارج می شود. همچنین، بکینگ یا لایه زیرین چمن مصنوعی به گونه ای طراحی شده است که هوا را از بین برگ های چمن مصنوعی انتقال می یابد و همین امر خطر شوره و کپک زدگی را از بین می برد. در نتیجه، شما می توانید به راحتی این چمن را سفارش دهید و از ویژگی های خاص آن بهره مند شوید.

با چمن مصنوعی بالکن یه فضای رویایی خلق کن!

آیا چمن حساسیت زا است؟

همانطور که می دانید بروز واکنش های پوستی یکی از مشکلاتی است که می تواند درگیری های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که آیا چمن مصنوعی برای بالکن حساسیت زاست یا خیر! در پاسخ به این سوال باید باید بگوییم این چمن هرگز حساسیت به وجود نمی آورد و شما می توانید حتی با پای برهنه بر روی چمن راه بروید و یا دراز بکشید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد چمن مصنوعی برای بالکن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این چمن ویژگی های زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به الیاف نرم و منعطف، ضد باکتریال بودن، عدم نگهداری آب و طول عمر بالا اشاره کرد.

اگر می خواهید برای خرید چمن مصنوعی اقدام کنید، می توانید به سایت شرکت چمنزار مراجعه نمایید. این شرکت سابقه درخشانی در مورد نصب و اجرای انواع چمن مصنوعی تزیینی و ورزشی دارد. شما می توانید برای خرید با مشاوران این شرکت در تماس باشید

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرجام مناظرات انتخابات/ مهمترین برنامه نامزدها برای اداره کشور چیست؟
استقبال مردم پایتخت از مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری عید غدیر
مراسم چهلمین روز شهادت امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم
عید غدیر، میهمان موکب‌های دانشگاهی باشید
گزارش تصویری پنجمین مناظره نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری
اهدای عیدانه رهبر انقلاب به دریادلان حاضر در جزایر نازعات
قاضی‌زاده‌ هاشمی به نامزدهای ریاست‌جمهوری عیدی داد +فیلم
رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است
از واقعه غدیر چه می‌دانیم؟!
میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد
قالیباف در مناظره پنجم: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم
جلیلی در مناظره پنجم: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید
زاکانی در مناظره پنجم: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم
قاضی‌زاده در مناظره پنجم: ۱۴ اقدام اجرایی را با قوت انجام می‌دهم
رهبر انقلاب: کسی که توانایی استفاده از فرصت‌ها را داشته باشد اصلح است
رهبر انقلاب: برخی با لبخند دشمن خاطرشان جمع و با لالایی دشمن خوابشان می‌برد+فیلم
فرد اصلح از نظر رهبر انقلاب کیست +فیلم
عکس| دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در روز عید غدیر
نامزدها در راه برگزاری آخرین مناظره
نرخ تورم نزولی میراث شهید رئیسی برای دولت آینده
رهبر انقلاب: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مهم است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top