تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/07/19 - 18:15
کد خبر: 410526

تجلیل از مدال‌آوران کشتی قهرمانی جهان با حضور وزیر ورزش

استاندار مازندران با اشاره به تجلیل مدال‌آوران کشتی استان با حضور وزیر ورزش، مازندران در کسب مدال جهانی سهم بالایی داشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ مجید حسین زادگان عصر امروز در حاشیه بازدید از منزل مدال‌آوران طلای جهانی نروژ 2021 ، امیرحسین زارع و محمد هادی ساروی در جمع خبرنگاران این شهرستان با ابراز خرسندی از افتخارآفرینی کشتی گیران مازندران در جام جهانی اظهار کرد: مازندران توانست هم در کشتی آزاد و هم فرنگی عناوین و مدال‌های خوبی کسب کند که نسبت به گذشته بهتره بوده است.

تجلیل از مدال‌آوران کشتی قهرمانی جهان با حضور وزیر ورزش

وی با بیان اینکه در  روز جمعه  این هفته با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسمی برگزار و از مدال آوران  رقابت‌های المپیک و کشتی قهرمانی جهان تجلیل می شود، افزود: این استان همانند ادوار گذشته سهم بسیار بالایی را در رشته‌های فرنگی و آزاد کسب مدال داشته است.

حسین زادگان ضمن تشکر از خانواده‌های دو قهرمان کشتی گیر جهانی به نمایندگی از مردم مازندران در آمل  برای تربیت این فرزندان عنوان کرد: این ورزشکاران با وجود اینکه  خانواده‌ها نقش اول در پیروزی مدال آوران دارند ولی کمتر دیده می‌شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشتی مازندران خوشبختانه در چند سال اخیر کشتی از حالت انزوا خارج شده ‌و با  پخش زنده صداو سیما، بسیاری از علایق مردم و سرمایه گذاری به این ورزش جذب شده است، گفت: با وجود اینکه آمل شهر صنعتی است، معمولا اسپانسرهای زیادی سمت ورزش می روند و زمانی لیگ برگزار و مسابقات اجرا می‌شود، خبر خوبی برای این شهرستان است.

وی با تاکید براینکه توجه به مربیان سازنده مدال آوران ضروری است، تصریح کرد: مربیان محلی نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی کشتی گیران داشتند که نباید نقش آن‌ها را فراموش کرد و باید قدر دان این افراد بود.

حسین زادگان با بیان اینکه مدال آوران این استان چون زارع، ساروی یا یوسفی و.. در شهرستان ها مربیانی داشتند که آنها را ساختند، افزود: خانواده‌ها با تربیت چنین فرزندانی، رسانه با انعکاس اخبار و اداره ورزش و شرکت‌ها با حمایت‌شان به ورزش مازندران کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به رده‌های پایین توجه کمتری می شود و در کشتی آزاد هم توجه بیشتر از فرنگی بوده که در دو سه سال اخیر توجه به فرنگی نیز بیشتر شده است، با اشاره به ارائه هدایا به این ورزشکاران گفت: طبق قولی که داده بودیم به نفرات کسب کننده مدال‌های  طلا، نقره و برنز در بازی های المپیک 50، 30 و 20 سکه طلا اهداء می‌شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای ورزشکارانی  که در رقابت‌های جهانی کشتی نیز به مدال دست یافتند با همکاری مردم، شورای شهرها و خیرین ورزش دوست جوایزی اهدا می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top