تاریخ انتشار: شنبه 1400/08/01 - 11:18
کد خبر: 411620

هدف اصلی اپلیکیشن استخدام و کاریابی کاراَزما چیست؟

کاراَزما فضایی را برای نیازمندان به شغل ایجاد کرده تا بتوانند با سرعت بالا به تمامی آگهی های استخدام دسترسی داشته باشند. دسترسی سریع به آگهی ها باعث استخدام سریع افراد می شود. متقاضیان می توانند آگهی های مربوط به استخدام سراسری را نیز در این سایت یا اپلیکیشن ببینند. البته افراد می توانند آگهی جدید نیز در این اپلیکیشن درج کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کاراَزما ابزار بسیار مهم و کاربردی در حوزه استخدام و کاریابی آنلاین است که توانسته در سال های اخیر در حوزه دیجیتال با پیشرفت زیادی روبرو شود، بیایید اهمیت استفاده از این اپلیکیشن را به صورت دقیق بررسی کنیم تا بیشتر با آن آشنا شویم.

با شروع مهاجرت نیروهای استخدام کننده به حوزه دیجیتال، استخدام آنلاین به سرعت به ابزار مورد علاقه برای انسان ها تبدیل شده است. در نتیجه، بسیاری از شرکت ها در حال حاضر به استراتژی های جذب آنلاین خود توجه بیشتری می کنند و سعی می کنند روش های سنتی استخدام و جذب نیرو را کنار بگذارند و از اپلیکیشن استخدام و کاریابی و یا از سایت استخدام استفاده کنند. در حال حاضر ابزاری مانند کاراَزما روشی موثر برای تأمین منابع انسانی بخش های دولتی، بخش های خصوصی و حتی حوزه هایی مانند پیمانکاری و غیره است.

هدف اصلی اپلیکیشن استخدام و کاریابی کاراَزما چیست؟

 کاریابی با کاراَزما

در واقع، بسترهای حرفه ای مانند، اپلیکیشن استخدام و کاریابی کاراَزما مجموعه ای هدفمند ایجاد کرده اند و به استخدام کنندگان اجازه می دهند تا آگهی های شغلی خود را بر اساس اطلاعات مفید و در سریع ترین زمان برای نیازمندان به شغل ارائه دهند. با این حال، مانند هر ابزار دیگر، استفاده از این بسترها به تعرفه خاصی نیاز دارد. شما برای این که بتوانید به کلیه خدمات اپلیکیشن استخدام و کاریابی و یا سایت شغل یابی دسترسی داشته باشید باید به صورت ماهانه، شش ماهه و یا سالانه تعرفه خاصی را پرداخت کنید.

در میان بسترهای مختلف استخدام و کاریابی کمترین تعرفه را می توان به اپلیکیشن استخدام و کاریابی کاراَزما نسبت داد، با مشاهده تعرفه های یک ماهه، سه ماه و شش ماهه این اپلیکیشن می توانید به ارزان و مقرون به صرفه بودن آن پی ببرید.

 

ما در ادامه مقاله مروری کوتاه بر مزایا اصلی استفاده از استخدام فوری کاراَزما خواهیم داشت؛ بنابراین، اگر به دنبال استخدام سریع یا جستجوی آنلاین نیروی کار خود در اینترنت هستید، توصیه می کنم این مقاله را مطالعه کنید.

مزایای کمک گرفتن از سایت شغل یابی و اپلیکیشن کاراَزما؟

همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد، مزایای استفاده از اپلیکیشن کاراَزما بسیار زیاد است. برخی از بزرگترین نقاط مثبت این اپلیکیشن به شرح زیر است.

۱. مقرون به صرفه است:

هنگامی که یک آگهی شغلی در این اپلیکیشن ارسال می کنید، می توانید برای هر میزان افراد که می خواهید آن را نمایش دهید و همچنین آن را برای مخاطبان بسیار خاصی هدف قرار دهید. در واقع، اگر آگهی استخدام خود را در این اپلیکیشن به طور موثر مدیریت کنید، می توانید متقاضیانی را که مناسب موقعیت خالی شغل شما هستند جذب کنید.

علاوه بر این تعرفه های این اپلیکیشن یا سایت شغل یابی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و با پرداخت حداقل هزینه می توانید خدمات استثنایی دریافت کنید.

هدف اصلی اپلیکیشن استخدام و کاریابی کاراَزما چیست؟

اپلیکیشن استخدام و کاریابی

۲. فوری است:

کاراَزما فضایی را برای نیازمندان به شغل ایجاد کرده تا بتوانند با سرعت بالا به تمامی آگهی های استخدام دسترسی داشته باشند. دسترسی سریع به آگهی ها باعث استخدام سریع افراد می شود. متقاضیان می توانند آگهی های مربوط به استخدام سراسری را نیز در این سایت یا اپلیکیشن ببینند.

۳. شما می توانید در کاراَزما نیروهای حرفه ای و متخصص را جذب کنید:

اینترنت یک پدیده جهانی است، هر روز کاربران بیشتری به آن دسترسی پیدا می کنند، به خصوص در اکثر کشورهای توسعه یافته، استفاده از اینترنت بسیار زیاد است؛ بنابراین، شما در معرض مجموعه عظیمی از متقاضیان قرار می گیرید. اگر به طور خاص به دنبال استخدام جوانان هستید، شاید استفاده از اپلیکیشن کاریابی موثرترین و کارآمدترین استراتژی ممکن برای شما باشد.

۴. آسان است:

تقریباً هرکسی می تواند آگهی استخدام را به صورت آنلاین در کاراَزما ارسال کند، یا به آسانی بتواند به مجموعه ای از آگهی های استخدام فوری دسترسی داشته باشد. این فرایند واضح، قابل فهم و کاربرپسند است. برعکس استخدام کنندگان، این فرآیند برای متقاضی نیز بسیار ساده است و باعث می شود که افراد علاقمند به جای ارسال رزومه و درخواست های کتبی از طریق این اپلیکیشن با کاربر به صورت مستقیم تماس بگیرند.

۵. می توانید آگهی شغلی خود را پویاتر کنید:

ارسال یک شغل به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن کاراَزما به شما این فرصت را می دهد تا در تبلیغات خود خلاقیت بیشتری به خرج دهید. به عنوان مثال، می توانید یک نوشته کوتاه و پر بار ایجاد کرده و ضمیمه کنید که مزایای کار برای شرکت شما را نشان می دهد. در واقع، استفاده شما از فناوری می تواند چیزهای زیادی در مورد فرهنگ شرکت شما بیان کند و به جذب انواع خاصی از متقاضی در این فرآیند کمک کند. شما می توانید همه روزه آگهی کار خود را با کمترین هزینه در این سایت شغلی و اپلیکیشن برای قشر کثیری از جویندگان کار ارائه دهید.

۶. انعطاف پذیر است:

سایت شغلی کاراَزما از نظر کنترل آگهی ها و برنامه های دریافتی شما انعطاف پذیری زیادی دارد و خدمات مختلفی به شما ارائه می دهد. اگر در روزنامه ای آگهی استخدام می گذارید و می خواهید آگهی استخدام را اصلاح کنید، به احتمال زیاد باید هزینه تبلیغات جدید را بپردازید. با ارسال های آنلاین در این اپلیکیشن شما این امکان را دارید تا آگهی خود را هر زمان که مایل باشید ویرایش، به روز یا حذف کنید (با حداقل هزینه). شما با خرید اشتراک می توانید چندین آگهی را به صورت ماهانه ارسال کنید، در اشتراک شش ماهه حتی شما می توانید به صورت نامحدود آگهی درج کنید.

هدف اصلی اپلیکیشن استخدام و کاریابی کاراَزما چیست؟

سایت استخدام

۷. بادوام است:

عمر روزنامه ها و سایر اشکال رسانه های چاپی بسته به چرخه انتشار آنها بسیار محدود است. اکثر نشریات طبقه بندی شده دارای چرخه انتشار دو هفته ای هستند، به این معنی که آگهی استخدام شما فقط در مدت زمان نسبتاً کمی دیده می شود. از سوی دیگر، آگهی هایی که در کاراَزما انتشار پیدا می کنند، طول عمر زیادی دارند.

۸. قابل دسترسی است:

مهم نیست که در کجای کشور هستید، اگر دستگاه و اتصال اینترنت دارید، می توانید تمام آگهی های استخدام سریع را دریافت کنید یا خود آگهی جدید ارسال کنید. همچنین می توانید آگهی استخدام خود را مدیریت کنید، ببینید تعداد پاسخ های شما چقدر است و حتی مستقیماً با متقاضی استخدام ارتباط برقرار کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
رامین
1400/08/01 - 16:35

عالیه ممنونم ازتون
Eminem
1400/08/01 - 18:28

طبق نوشته ، برنامه بسیار کاربردیه
امیدوارم همه نصب کنن و همه استفاده کنن
Hosein
1400/08/04 - 16:59

واقعا برنامه خوب و کاربردی من چند ماهه نصبش کردم خیلی بدردم خورده
تورهای مسافرتی آفری
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
در نخستین سفر استانی ۱۴۰۳؛ رئیس جمهور وارد سمنان شد +فیلم
به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
چرا دچار وسواس می‌شویم؟
هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top