تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/08/04 - 14:30
کد خبر: 411915

شستشوی نما و برسی انواع روش‌های شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نما توسط شرکت نماشویی کارابین راپل و معرفی بهترین روش ها برای اجرای شستشوی نمای ساختمان با کم ترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت کاری

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شستشوی نما به مجموعه اقدامات و کارهایی گفته می‌شود که به موجب آن تمامی آلودگی ها و جرم هایی که در نمای ساختمان وجود دارند از بین برود. به طور کلی شستشوی نمای ساختمان شامل نظافت نمای بیرونی ساختمان با استفاده از دستگاه فشار قوی و مواد های نانو می باشد که توسط متخخصی کار در ارتفاع انجام می شود و افراد اجرا کننده کار باید بسیار با تجربه و حرفه ای باشند تا بهترین بازدهی و کیفیت را به مشتریان خود ارائه بدهند.

برای اجرای پاکسازی و تمیز کردن نمای ساختمان روش های بسیار متفاوتی وجود دارد که در حال حاضر در سراسر کشور این خدمات با توجه به نمای ساختمان ها و همچین مصالح استفاده شده در نمای ساختمان مشخص و اجرا می شود.

شستشوی نما و برسی انواع روش‌های شستشوی نمای ساختمان

انواع روش های شستشوی نمای ساختمان

همان طور که در اول مطالب اشاره شد روش های مختلفی برای اجرای شستشوی نما وجود دارد که این روش ها با توجه به جنس نمای ساختمان شما و همچنین میزان آلودگی نمای ساختمان مشخص می شود. برای مثال در نماهایی که سطوح آنها آجری می باشد باید نماشویی ساختمان نما به صورت سند بلاست انجام شود و کلیه سطوح نمای آجری با استفاده از مواد سیلیس شستشو شود تا کلیه جرم ها از بین برود.

پس با این حساب نتیجه میگیریم که برای اجرای کار در اولین مرحله باید به جنس مصالح استفاده شده در نمای ساختمان که معمولاً شیشه ای ، کامپوزیتی ، سنگی ، سیمانی و آجری می باشد توجه کنیم و روش اجرای کار را با توجه به وضعیت فعلی ساختمان انجام بدهیم.

نحوه اجرای شستشوی نمای ساختمان یکی از موضوع های بسیار حساس و مهمی می باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای بشود. زیرا اگر در فرد اجرا کننده کار از تجربه حرفه بالایی برخوردار نباشد و روش مناسبی را برای پاکسازی و جرم گیری از نمای‌ساختمان انتخاب نکند ممکن است نمای شما تمیز نشود و همچنین حتی ممکن است روش اجرا شده به نمای ساختمان شما آسیب جدی را وارد کند پس حتما پیشنهاد می شود که از شرکت‌های با تجربه و مطمئنی همچون شرکت کارابین راپل خدمات دریافت شود تا بهترین بازهی و کیفیت را در انجام کار دریافت کنید.

 

نحوه اجرای نماشویی ساختمان

متخصصین و ارتفاع کاران شرکت نماشویی ساختمان کارابین راپل خدمات شستشو نما را با انواع ابزار های مختلفی انجام می دهند که آن ابزار ها شامل:

  • شستشو نما با راپل یا همان طناب کاری
  • شستشو نما با داربست
  • شستشو نما با جرثقیل
  • شستشو نما با بالابرهای هیدرولیکی سبددار

که هر کدام از این ابزار ها با توجه به انتخاب مشتریان و همچنین وضعیت فعلی نمای ساختمان ساختمان مورد نظر استفاده قرار می گیرد.

شستشوی نمای شیشه ای

برای شستشوی نمای شیشه ای دو مرحله وجود دارد که بهترین روشی که می‌تواند انجام شود در مرحله اول شستشوی کلیه سطوح نما با استفاده از دستگاه واترجت می باشد که موجب بلند شدن کلیه گرد و خاک ها و جرم های سخت از نما می‌شود و در مرحله بعدی از کار شستشو دادن نما به صورت دستی و با استفاده از تی و ابر و اسکاج می باشد.
مرحله دومی که معرفی شد مقداری حساس می‌باشد و شخص اجرا کننده کار باید کلیه سطوح را با استفاده از تی ابر و سپس دستمال نانو پاکسازی و تمیز کند. این کار موجب می‌شود تا تمامی جرم هایی که وجود دارند تا حد ممکن از بین بروند و کیفیت کار دوچندان بالا ببرد.
حتما بتوجه شد که در مرحله پاکسازی از مواد های شوینده ای همچون سیف و ریکا پریل استفاده بشود. این دو موادی که نام برده شد از قدرت جرم برداری بالایی برخوردار هستند و در شدت تمیزی شیشه ها بسیار موثر و تاثیرگذار خواهند بود.
شرکت کارابین راپل در اجرای شستشوی نمایی شیشه ای کلیه موارد ذکر شده را به صورت دقیق و منظم اجرا می کنند تا بهترین کیفیت و بازدهی را برای مشتریان خود تحویل بدهد.

شستشوی نما و برسی انواع روش‌های شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای کامپوزیت

برای شستشو نمای کامپوزیتی هم همانند نما هایی که سطوح آنها شیشه ای می باشند باید از واترجت و ابر و تی استفاده بشود تا کلیه جرم ها به صورت کامل تا حد ممکن از بین بروند. البته باید به این مورد توجه بشود که نماهای کامپوزیتی پس از گذشت زمان به دلیل تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ جرم ها به خورد سنگ مقداری شفافیت خود را از دست می دهند و تنها راه چاره برای جلوگیری از این مشکل شستشوی مداوم نما دربازه های زمانی مشخص می باشد که در صورت نیاز شرکت نماشویی کارابین راپل با عقد قرارداد سالانه در این بازه های زمانی این خدمات را برای شما مشتریان گرامی به همراه تخفیف ویژه ای انجام می دهند.

شستشوی نمای سیمانی

برای اجرای شستشوی نمای سیمانی تنها از دستگاه واترجت استفاده می شود. این دستگاه با قدرت 220 یا 320 بار فشار آب را به سطوحی که با گذشت زمان آلودگی ها و جرم ها به خورد آن نفوذ کرده‌اند تا حد ممکن پاکسازی و جرم زدایی می‌کند و نمای ساختمان شما تا حد بسیار چشمگیری تمیز و سفید می شود. برای اجرای شستشوی نمای کنیتکس هم از روش نماشویی با واترجت استفاده می شود و روش دیگری به جز این روش برای نظافت نمای بیرونی ساختمان سیمانی یا کنیتکس وجود ندارد.

شستشوی نما و برسی انواع روش‌های شستشوی نمای ساختمان

معمولا این روش قبل از اجرای نقاشی نما هم به جهت زیر سازی و بلند کردن گرد و خاک های از نمای ساختمان استفاده می شود که بسیار موثر و مفید در بالا بردن کیفیت اجرای کار می باشد و حتما پیشنهاد میشود که نماشویی با واتر جت قبل از اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان سیمانی استفاده شود.

شستشوی نمای آجری و سنگی

اجرای خدمات پاکسازی و نظافت نمای آجری یا سنگی مقداری سخت و پرهزینه تر نسبت به سایر روش های دیگر همچون نماشویی نماهای شیشه‌ای یا سیمانی می باشد. زیرا نماهایی که سطوح آنها از آجر یا سنگ ساخته شده اند به دلیل سفت و سخت بودن سطوح آنها فرآیند شستشو و جرم زدایی نیاز به مواد بسیاری دارد و برای تمیز کردن نمای ساختمان حتما باید از مواد هایی همچون سیلیس و دیسکیلیر استفاده بشود.
مواد سیلیس برای نماهای آجری و مواد دیسکیلیر به همراه استفاده از سیلیس برای نماهایی که سطوح آنها سنگی می باشند بسیار مناسب و پربازده می باشد و حتما پیشنهاد می شود که برای پاکسازی و جرم زدایی نما از این موادهای قدرتمند استفاده بشود تا نمای ساختمان شما مانند روز اول تمیز و درخشنده کند.

منبع: کارابین راپل | carabinrap.ir

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علی شهرکی سیار
1400/08/27 - 15:35

نوشته بسیار مفید و آگاهی دهنده ای بود. واقعا اطلاعاتم رو درباره شستشوی نمای ساختمان کامل کرد.
سپاس
احمد
1401/04/23 - 13:12

سلام قیمت نماشویی چقدره؟
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top