تاریخ انتشار: شنبه 1400/08/08 - 18:12
کد خبر: 412303

نمایندگی ایسوس در ایران

یکی از مزایای انجام تعمیرات محصولات ایسوس در نمایندگی رسمی ایسوس آن مانند شرکت ایسوس ریپرز، هزینه های متعادلی است که توسط این مرکز دریافت می گردد. هزینه های دریافتی شامل موارد متعددی می گردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ایسوس یکی از برندهای شناخته شده و محبوب سیستم های الکترونیکی است که در کشور ما از طرفداران بسیاری برخوردار است. این شرکت به تولید محصولات مختلفی مانند لپ تاپ، موبایل، مادربرد، تبلت، کامپیوترهای رومیزی، آل این وان و غیره می پردازد. محصولات ایسوس معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند و میزان خرابی در آنها نسبت به سایر برندها کمتر است. اما با این وجود، خرابی ها و مشکلات متعددی را در انواع محصولات آن مشاهده می نماییم. تعمیرات محصولات ایسوس مستلزم دانش فنی و مهارت های بالایی بوده و متخصصین آموزش دیده ای که در نمایندگی ایسوس حضور داشته باید برای تعمیرات آن اقدام نمایند .خوشبختانه ایسوس نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مختلفی را در سراسر دنیا راه اندازی کرده است که تعدادی از این شعب در کشور ما قرار گرفته اند. شرکت ایسوس ریپرز، نمایندگی ایسوس در ایران است که خدمات متعددی را خصوص تعمیرات انواع محصولات ایسوس به مشتریان خود ارائه می دهد.  

 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس را می توان از محبوب ترین محصولات این شرکت دانست که در مدل های مختلف تولید و از کیفیت بالایی بهره مند هستند. خرابی ها و مشکلات مختلفی ممکن است در لپ تاپ ایسوس ایجاد گردد که برطرف نمودن این مشکلات از دست خود فرد ساخته نیست و نیاز به یک مرکز تخصصی تعمیرات می باشد. لپ تاپ ها وسایلی گران قیمت بوده و در نتیجه تعمیرات نادرست آنها می تواند هزینه زیادی را به فرد تحمیل نماید. بنابراین توصیه می شود در صورت بروز هرگونه مشکلی در لپ تاپ ایسوس خود به مرکز تعمیرات معتبر و نمایندگی ایسوس مراجعه نمایید.

شرکت ایسوس ریپرز از تعمیرکاران و تکنسین هایی برخوردار است که سال هاست در حوزه تعمیرات انواع لپ تاپ فعالیت داشته و قادر به برطرف نمودن انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ هستند. مشکلاتی از قبیل آسیب دیدن نمایشگر، خرابی مادربرد، خرابی پردازشگر، خرابی صفحه کلید، خرابی سوکت های مختلف، هنگ کردن لپ تاپ، کند شدن سرعت لپ تاپ، ویروسی شدن دستگاه و بسیاری از موارد دیگر توسط متخصصین این مرکز به صورت حرفه ای و تخصصی صورت می گیرد.

 

نمایندگی تعمیرات موبایل و تبلت ایسوس

ایسوس علاوه بر سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ، به تولید انواع تلفن های هوشمند و تبلت نیز می پردازد. این محصولات نیز طرفداران خاص خود را داشته و خرابی آنها نیز اجتناب ناپذیر است. شکستن تاچ ال سی دی موبایل و تبلت، خرابی باتری، مشکلات نرم افزاری مختلف، خرابی سوکت شارژ و بسیاری از خرابی های دیگر از جمله مشکلاتی است که در تبلت ها و موبایل های ایسوس ممکن است رخ دهد. عیب یابی و تعمیرات انواع این محصولات در شرکت ایسوس ریپرز که نمایندگی مجاز و معتبر انواع محصولات ایسوس در تهران است انجام می گیرد.  استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های پیشرفته دنیا در این مرکز باعث می شود تا کیفیت تعمیرات کاملا مطلوب بوده و رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد.

نمایندگی ایسوس در ایران

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ایسوس در ایران

مراجعه به نمایندگی ایسوس در ایران مزایای بیشماری را برای مشتریان به دنبال دارد. از جمله این مزایا می توان به تعمیر انواع محصولات با استفاده از افراد متخصص و با تجربه اشاره کرد. نمایندگی ایسوس، برای استخدام از افرادی دعوت به عمل می آورد که آموزش های لازم را در این حوزه به صورت تخصصی دیده باشند. تکنسین های فعال در این مجموعه دارای مدارک معتبر فنی و حرفه ای و تحصیلات دانشگاهی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر هستند. علاوه بر آن تمامی این متخصصین تحت نظر یک مدیریت قوی و متعهد فعالیت می کنند تا در صورت خطا در انجام کار به آنها هشدار داده شده تا کار به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.علاوه بر آن در نمایندگی ایسوس در ایران از دستگاه هایی استفاده می شود که بر طبق استانداردهای روز دنیا بوده و ابزار کار و تجهیزات به صورت کامل در اختیار تعمیرکاران قرار داده می شود. همچنین در نمایندگی معتبر ایسوس، پس از انجام تعمیرات به مشتریان گارانتی تعمیرات داده می شود تا اعتماد آنها نسبت به حسن انجام کار کاملا جلب گردد.

شرکت ایسوس ریپرز یک نمایندگی رسمی ایسوس در تهران است که سال های زیادی است در این زمینه مشغول به کار می باشد و در طی این سال ها توانسته است موفقیت های بسیاری را کسب نموده و به واحد نمونه تعمیرات ایسوس تبدیل گردد.

 

خدمات نمایندگی ایسوس در تهران

در نمایندگی ایسوس در تهران خدمات مختلفی در اختیار کاربران محصولات ایسوس قرار می گیرد. در این مرکز ابتدا محصول مورد نظر با هر گونه مشکلی، وارد واحد عیب یابی شده و در این قسمت انواع ایرادها و مشکلاتی که در آن وجود دارد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. پس از اتمام مرحله عیب یابی، هزینه ها تا حدودی قابل تخمین بوده و مشکل دقیق دستگاه به همراه هزینه های احتمالی آن به مشتری توضیح داده می شود.

در صورتی که مشتری موافقت داشته باشد دستگاه وارد واحد تعمیرات شده و در آنجا توسط تعمیرکاران خبره تعمیر می گردد. البته واحد تعمیرات خود دارای بخش های متعددی است که در هر یک از این بخش ها تعمیرات مختلفی به صورت مجزا انجام می گیرد. به عنوان مثال بخش های موجود در واحد تعمیرات شرکت ایسوس توتال شامل بخش سخت افزار، بخش نرم افزار، بخش تعمیرات مادربرد و ... می گردد. در هر بخش تکنسین هایی که در عمل مربوطه تجربه بالایی دارند به صورت فوق تخصصی بر روی دستگاه کار کرده و به رفع مشکلات آن می پردازند.

در مرحله آخر و پس از برطرف نمودن ایرادهای دستگاه، آن را به واحد آزمایش و تست نهایی ارسال می نمایند. در این مرحله نیز دستگاه توسط دستگاه های مخصوص آزمایش شده و کاملا بدون نقض به مشتری تحویل داده می شود.از جمله خدمات شرکت ایسوس توتال می توان به عیب یابی، تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات نرم افزاری، سرویس کردن و تست کردن دستگاه های مختلف ایسوس مانند مانیتور ، لپ تاپ، کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت، مادربرد و غیره اشاره کرد. تمام این خدمات در زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی انجام شده و تحویل مشتری داده می شود.

 

استفاده از قطعات اورجینال و اصل

ممکن است قطعاتی در دستگاه های ایسوس قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض داشته باشند. البته تعمیرکارانی که در شرکت ایسوس ریپرز فعالیت دارند، تمام تلاش خود را می کنند تا قطعات را به هر نحوی تعمیر نمایند تا هزینه تعمیرات برای مشتری کاهش پیدا کند. اما گاهی این کار امکان پذیر نبوده و ممکن است قطعه مورد نظر عمر خود را کرده باشد و کاملا بلا استفاده باشد. در این مواقع بهترین کار استفاده از قطعات اورجینالی است که از مراکز معتبر خریداری شده اند. در صورت استفاده از قطعات اصل ، امکان کار کردن دستگاه مانند روز اول خود وجود دارد و تا مدت ها نیازی به تعمیر نخواهد داشت.

نمایندگی ایسوس در ایران

هزینه تعمیرات در نمایندگی رسمی ایسوس

یکی از مزایای انجام تعمیرات محصولات ایسوس در نمایندگی رسمی ایسوس آن مانند شرکت ایسوس ریپرز، هزینه های متعادلی است که توسط این مرکز دریافت می گردد. هزینه های دریافتی شامل موارد متعددی می گردد. عیب یابی، تعمیر، تعویض قطعه و اجرت کار هر یک دارای هزینه ای جداگانه هستند. ارائه لیست هزینه ها به صورت شفاف از ویژگی هایی است که در شرکت ایسوس ریپرز به صورت کامل رعایت می گردد. بدین ترتیب مشتری در رابطه با هزینه ها اطلاعات کافی را به دست آورده و هیچ گونه بی اعتمادی در رابطه با مجموعه وجود نخواهد داشت. در این مرکز تلاش بر این است تا دستمزدها تا حدی پایین تر آمده و به جای آن ازقطعات اصل استفاده گرد تا در نهایت هزینه ای مناسب از مشتری دریافت گردد.

البته هزینه ها در این مرکز مقدار ثابتی نبوده و بسته به نوع خرابی دستگاه متفاوت خواهد بود. طبیعتا خرابی هایی که مربوط به سخت افزار دستگاه بوده و نیاز به تعویض قطعه وجود داشته باشد هزینه بیشتری نسبت به مشکلات نرم افزاری در پی خواهند داشت. شرکت asusrepairs به عنوان یک نمایندگی پس از فروش ایسوس فعالیت می نماید و هدف کلی این مجموعه این است که انواع محصولات ایسوس به صورت کاملا با کیفیت و در زمانی کوتاه توسط افرادی متخصص و مجرب تعمیر گردند.

شرکت ایسوس ریپرز، نمایندگی ایسوس در ایران می باشد که خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ ایسوس، تعمیر تبلت ایسوس ، تعمیر آل این وان ایسوس و...را به صورت تخصصی به هموطنان عزیز ارائه می دهد .شما می توانید برای تعمر دستگاه خود با شماره45102 021 تماس حاصل فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top