تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/08/10 - 11:04
کد خبر: 412481

چگونه موهای خود را خوش حالت کنیم؟

برای ماندگاری حالت مو استفاده از لوازم حرارتی کافی نیست و خرید اسپری حالت دهنده مو یا فیکساتورها ضروری است. این اسپری ها در انواع مختلفی با قدرت حالت دهندگی متفاوت مثل نرمال و قوی وجود دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می دهید، حتما خوش حالتی موها برایتان مهم است. موها یکی از زیباترین اجزای بدن هستند که در زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارند. به همین دلیل است که برخی افراد زمان زیادی را برای مراقبت از موها و یا حالت دادن به آن صرف می کنند. خوشبختانه راهکارها و محصولات مراقبت از مو بسیاری برای حالت دادن موها وجود دارد. در این مقاله راهکارهایی برای ایجاد حالت دلخواه مو ارائه می شود که می تواند در صرفه جویی در زمان شما بسیار موثر باشد.

نحوه حالت دادن موهای فر و مجعد

چگونه موهای خود را خوش حالت کنیم؟

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که اگر موهای فر دارید و یا می خواهید حالت موهای طبیعی خودتان را داشته باشید؛ بهتر است پس از شانه زدن موها، آب را به طور یکنواخت روی موها اسپری کنید و اجازه دهید به همان صورت خشک شود. اگر موهای فر یا مجعد دارید، لازم نیست از باد گرم سشوار استفاده کنید. برای حالت پذیری موهای مجعد می توانید با دست موهای خود را لوله کرده و باد سرد سشوار را در همه جهات روی آن بگیرید. شما احتمالا با گره خوردن موها بعد از حمام نیز مواجه هستید، برای این منظور می توانید از اسپری گره باز کن وینا استفاده کنید و یا داخل حمام با تقسیم بندی موها و شستن بخش به بخش مو، از گره خوردگی موها جلوگیری کنید.

نحوه حالت دادن موهای لخت و بی حالت

برای حالت دادن موهای لخت به استفاده از لوازم حرارتی مثل سشوار و اتوی مو نیاز است. برای این منظور از یک برس گرد برای حالت دادن موها استفاده کنید، موها را به دور برس بپیچید و باد گرم سشوار را در جهت پیچش مو روی آن بگیرید. برس را به سرعت باز نکنید، اجازه دهید تا موها خنک شوند تا حالت آنها تثبیت شود سپس برس را باز کنید. می توانید پس از باز کردن برس با استفاده از گیره های کوچک موها را برای چند دقیقه جمع شده نگه دارید. توجه داشته باشید که برای حالت دهندگی بهتر موها باید پیش از استفاده از سشوار کاملاً خشک باشند. اگر می خواهید موهایتان پر پشت تر شود، ریشه های مو را به سمت بالا نگه دارید و فقط ساقه مو را سشوار بکشید.

استفاده از فیکساتور ها

چگونه موهای خود را خوش حالت کنیم؟

برای ماندگاری حالت مو استفاده از لوازم حرارتی کافی نیست و خرید اسپری حالت دهنده مو یا فیکساتورها ضروری است. این اسپری ها در انواع مختلفی با قدرت حالت دهندگی متفاوت مثل نرمال و قوی وجود دارند. اگر موهای شما به سختی حالت خود را حفظ می کند می توانید از چسب موها استفاده کنید. به منظور پیشگیری از خشکی مو پس از استفاده از حالت دهنده ها، پیش از استفاده از اسپری، موهای خود را روغن تراپی کنید. اگر از ژل موی سر استفاده می کنید بهتر است کمی موهای خود را مرطوب کنید.

در هنگام خرید فیکساتورهای حالت مو، توجه داشته باشید که از محصولات باکیفیت و مرغوب استفاده کنید؛  چرا که استفاده از محصولات نامرغوب می تواند منجر به ایجاد آسیب به بافت مو شود. درست است که زیبایی موها اهمیت دارد اما مراقب باشید که سلامتی موها را فدای زیبایی آن نکنید. بدون شک موهای سالم زیباتر از موهای تخریب شده و شکننده خواهند داشت. نکته حائز اهمیت برای استفاده از فیکساتورها این است که اگر دائما در حال استفاده از این محصولات هستید، بهتر است از محصولات مراقبت از مو نیز جهت حفظ سلامت موها استفاده کنید. این محصولات شامل ماسک موها، سرم موها، اسپری های دوفاز، روغن آرگان و ... هستند که با داشتن خاصیت ترمیم کنندگی و تقویت کنندگی، از آسیب به موها پیشگیری کرده و سلامت موها را تضمین می کنند.

وبسایت مژیتو، فروشگاه آنلاین محصولات مراقبت از مو

چگونه موهای خود را خوش حالت کنیم؟

وبسایت مژیتو یکی از بهترین فروشگاه های انلاین ارائه دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات مراقبت از مو را نیز از بین برندهای مطرح و نام آشنا عرضه می نماید. این فروشگاه تمامی محصولات مورد نیاز جهت حفظ زببایی و همچنین سلامتی موها اعم از انواع فیکساتورها،  ماسک مو ها، سرم مو و اسپری های دو فازی را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه عرضه نموده است. با تهیه محصولات مراقبتی مو، در کنار زیبایی فوق العاده موها، سلامتی آن را نیز تضمین کنید. شما می توانید برای بررسی محصولات این فروشگاه به وبسایت مژیتو  مراجعه نمائید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top