تاریخ انتشار: شنبه 1400/08/22 - 16:39
کد خبر: 413753

۱۳ فصل آموزش نکته به نکته در آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ کافه آرتک

می‌دانیم که اهمیت یادگیری فتوشاپ همواره برای هر کاربری پوشیده نیست و می‌توانید دلایل خودتان را برای یادگیری آن داشته باشید. می‌توانید در ایجاد خبرنامه‌های ایمیلی یا روتوش تصاویر خود از فتوشاپ استفاده کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دوره آموزشی فوتوفن که توسط کافه آرتک در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمامی مباحث و مهارت‌های فتوشاپ را در اختیار شما قرار داده و ۱۳ فصل آموزش حرفه‌ای و نکته به نکته را خواهید داشت. شما دلایل زیادی برای یادگیری فتوشاپ دارید و تقریبا هر فردی که در این جهان زندگی می‌کند، به این برنامه پر کاربرد نیاز پیدا خواهد کرد. اگر بیشتر مرتبط به زمینه‌های تکنولوژی باشید، این نیاز بیشتر حس شده و می‌توانید از مهارت فتوشاپ خود در کار و حرفه خود استفاده کنید. اگر هم این‌طور نیست، در زندگی شخصی خود برای نگهداری و زیباسازی تصاویر خود و ایجاد آلبوم از آن‌ها، به مهارت فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

قضیه فراتر از این هم می‌رود و برای روتوش و به اصطلاح «فتوشاپ کردن» عکس‌های خود، نیاز به مهارت خواهید داشت. یادگیری فتوشاپ در زمینه‌های حرفه‌ای مانند طراحی گرافیک و طراحی وب هم کاربرد دارد و به‌نوعی مکملی برای برنامه‌نویسی تلقی می‌شود. فارغ از کدهایی که یک برنامه را ایجاد می‌کنند، شما باید رابط کاربری نرم‌افزار خود را هم با استفاده از فتوشاپ ایجاد کرده و یک تجربه کاربری ناب را ایجاد کنید. فتوشاپ در زمینه‌های بازاریابی هم اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌توانید با طراحی بنر، بروشور و گیف‌های تبلیغاتی، به پیشرفت‌های زیادی در این حرفه هم دست پیدا کنید. بنابراین، حتما باید با دوره آموزشی فوتوفن کافه آرتک همراه شده و مهارت‌های لازم را در این زمینه کسب کنید.

۱۳ فصل آموزش نکته به نکته در آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ کافه آرتک

بنابراین، می‌دانیم که اهمیت یادگیری فتوشاپ همواره برای هر کاربری پوشیده نیست و می‌توانید دلایل خودتان را برای یادگیری آن داشته باشید. می‌توانید در ایجاد خبرنامه‌های ایمیلی یا روتوش تصاویر خود از فتوشاپ استفاده کنید. اگر در استفاده از فتوشاپ یک مبتدی هستید، جایی برای نگرانی نیست. می‌توانید با آموزش مقدماتی نرم‌ افزار فتوشاپ همراه شده و تا ۱۰۰ درصد ماجرا را کاملا دریافت کنید. کافه آرتک این اطمینان را به شما داده است که از صفر تا ۱۰۰ فتوشاپ را برای شما ارائه دهد و حتی مباحث بعدی و جدید فتوشاپ نیز در قالب آپدیت‌های رایگان در اختیار دریافت کنندگان این دوره قرار خواهد گرفت. فتوشاپ می‌تواند درآمد و اعتبار زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

نقش یادگیری فتوشاپ در زمینه‌های کاری

اگر به تازگی وارد نیروهای کاری یک شرکت شده‌اید و مهارت‌های چندان زیادی در استفاده از این برنامه ندارید، می‌توانید مهارت‌های خود را با این دوره افزایش داده و اعتبار و جایگاه شغلی خود را بیشتر کنید. شما با این مهارت، می‌توانید پروژه‌های حرفه‌ای‌تری را دریافت کرده و با کار روی آن‌ها، هم جایگاه شغلی خود را ارتقا دهید و هم به راحتی به درآمدهای بیشتر برسید. می‌دانید که بسیاری از کسب و کارهایی که امروزه در سطح آنلاین راه‌اندازی می‌شوند، نیاز به مهارت فتوشاپ دارند و این موضوع به ویژه در مورد نقش‌هایی مانند طراحی گرافیک، طراحی وب یا طراحی رابط کاربری بیشتر احساس می‌شود.

۱۳ فصل آموزش نکته به نکته در آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ کافه آرتک

بنابراین این شما هستید که می‌توانید درک بهتری از اهمیت فتوشاپ در زندگی روزمره خود داشته باشید. شما برای اینکه بازاریابی کار کشته‌ای در جهان ارتباطات باشید، علاوه بر اینکه باید از فن بیان مناسب برخوردار شوید، نیاز خواهید داشت که بتوانید به‌طور موثر با فتوشاپ کار کرده و در بازار رقابتی، از دیگران پیشی بگیرید. این موضوع شما را در جایگاه بهتری قرار خواهد داد و می‌توانید آن را ارتقا دهید. فتوشاپ شما را از سایر متقاضیان فعالیت جدا خواهد کرد و یقینا با احتمال بیشتری می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید. این موضوع را هم فراموش نکنید که شاید کاربران زیادی با علم فتوشاپ آشنا باشند، اما کسب مهارت و تخصص در آن، کار هر کسی نیست و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ فوتوفن که توسط کافه آرتک تهیه شده است، این اطمینان را به شما می‌دهد که تا تخصص نهایی این برنامه را می‌توانید کسب کنید.

بهبود جایگاه شغلی با یادگیری فتوشاپ

همیشه این‌طور نیست که فتوشاپ یک شغل جدید برای شما باشد. شما یقینا در مشاغل خاصی مشغول هستید که ارتباطی هم با فتوشاپ ندارد. ما با افزودن فتوشاپ به لیست مهارت‌های خود، می‌توانید عضوی ارزشمندتر برای شرکت بوده و یک جایگاه تثبیت شده برای خود به همراه داشته باشید. می‌توانید در کنار کار فعلی خود، روی پروژه‌های بیشتری کار کرده و بدین ترتیب به درآمدهای بیشتری دست پیدا کنید. این روند برای شما فراهم شده است و می‌توانید با دوره آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ به آن دست پیدا کنید. فرصت‌های بیشتری برای پیشرفت یا توانایی در کار برای شما فراهم خواهد شد و حتی می‌توانید در مجموعه‌های متنوعی از پروژه‌ها نیز دخیل باشید.

با این دوره می‌توانید از طراحی وب سایت گرفته تا پروژه‌های مربوط به بازاریابی و حتی طراحی محصول را در اختیار داشته و در آن‌ها به موفقیت‌های جالبی دست پیدا کنید. تمامی ۱۳ فصل آموزشی این دوره، به شما کمک می‌کند که ابتدا کار با ابزار را دانسته و سپس وارد پروژه‌های عملی فتوشاپ شوید. ویدیوهای آموزشی دوره کوتاه در نظر گرفته شده است تا بدون اضافه گویی، بتوانید بهترین آموزه‌ها را در کمترین زمان دریافت کرده و آن‌ها را در پروژه‌های مختلف خود به کار ببرید. فتوشاپ یک راه عالی برای کسب درآمد است. می‌توانید از راه‌های مختلفی به آن دست پیدا کنید. فریلنسری، یکی از زمینه‌های کاری اصلی در این زمینه است که با روتوش تصاویر یا زمینه‌های دیگر به آن دست پیدا خواهید کرد.

۱۳ فصل آموزش نکته به نکته در آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ کافه آرتک

فعالیت به‌عنوان فریلنسر با آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ

فراموش نکنید که نیازی به فعالیت در شرکت‌های تمام وقت ندارید و می‌توانید برای پروژه‌های مختلف که از راه فریلنسری در اختیار شما قرار می‌گیرد، درآمد خوبی را کسب کنید. بدین ترتیب، شما با محدودیت روبرو نبوده و می‌توانید روی مجموعه‌های متنوع‌تری فعالیت داشته باشید. طراحی UX یکی از این زمینه‌ها است که کارفرمایان زیادی به‌دنبال فتوشاپ کاران حرفه‌ای هستند و مبالغ خوبی هم به‌عنوان درآمد به شما خواهند داد. بنابراین، دوره آموزش مقدماتی نرم افزار فتوشاپ تا حرفه‌ای کافه آرتک را دریافت کرده و به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید.

مدرس این دوره تمامی مباحث فتوشاپ را پوشش داده است و در آینده نیز آپدیت‌های رایگان این دوره که شامل مباحث جدید فتوشاپ است، در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top