تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/08/24 - 13:32
کد خبر: 413956

دستگیری سارقان ارز داخل هواپیما

سرهنگ محسن عقیلی افزود: بعد از اینکه با شکایت تعدادی از مسافران مبنی بر سرقت ارز در پرواز خارجی ورودی به کشور رو به رو شدیم ، با بررسی های ماموران در فرودگاه امام خمینی (ره)، به روش خاص این سرقت ها پی بردیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به گزارش فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، 18 تبعه چینی که اقدام به سرقت ارز مسافران در داخل هواپیما می کردند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان ارز داخل هواپیما

سرهنگ محسن عقیلی افزود: بعد از اینکه با شکایت تعدادی از مسافران مبنی بر سرقت ارز در پرواز خارجی ورودی به کشور رو به رو شدیم ، با بررسی های ماموران در فرودگاه امام خمینی (ره)، به روش خاص این سرقت ها پی بردیم. تمامی سرقت ها از وسایل شخصی مسافران که در محفظه ی بالای سر آن ها قرار داشت، اتفاق افتاده بود. سارقان چینی با جایگزینی دستمال کاغذی یا یک دلاری با ارز مسافران، برنامه خود را پیش می بردند که بعد از مراقبت های 4 ماهه و تحقیقات کامل، 30 سارق چینی کثیر السفر شناسایی شدند.

وی افزود: این اتباع چینی بعد از جا به جایی وسایل شخصی و سرقت ارزها، با اولین پرواز از ایران خارجی می شدند. تا کنون 18 مسافر چینی که با این شیوه اقدام به سرقت می کردند، شناسایی شده اند و با ارائه مدراک و گزارش به مقام قضایی، دستور جلب آن ها صادر گشته است. در وسایل این اتباع، مقادیر زیادی، ارز، دلار و دستمال کاغذی یافته شده و تمامی این افراد به سرقت ها اعتراف کرده اند.

سرهنگ عقیلی در پایان افزود: اکثر مسافران مال باخته، ارز های سرقتی خود را با پیگیری های انجام شده، پس گرفته اند و تمامی سارقان با دستور مقام قضایی، ممنوع الورود شده اند

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top