تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/08/24 - 14:07
کد خبر: 413966

افتتاح ۲ ورودی جدید در خط ۷ مترو با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه

مجری خط ۷ مترو تهران از افتتاح ۲ ورودی جدید در خط ۷ مترو با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران اظهارداشت: بعد از افتتاح مردمی و بدون مراسم رسمی ورودی دوم ایستگاه بعثت در خط ۶ مترو تهران که چهارشنبه هفته گذشته محقق شد، حالا نوبت به بهره‌برداری از ۲ ورودی جدید در ایستگاه‌های افتتاح شده خط ۷ رسیده تا در اختیار مردم قرار گیرد که شامل ورودی شرقی ایستگاه رودکی و ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه است.

وی افزود: خط ۷ مترو پایتخت با بهره‌برداری از ۶ ایستگاه دیگر تکمیل خواهد شد که افتتاحیه بعدی، مربوط به ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی می‌شود.

یوسفی بیان داشت: اما در کنار افتتاح ایستگاه‌های جدید، تکمیل ورودی‌های دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده قبلی نیز مد نظر قرار دارد بطوریکه طی ۴ سال گذشته ۱۴ ورودی جدید (با احتساب افتتاحیه پیش رو) در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مجری خط ۷ با اشاره به ورودی دوم ایستگاه رودکی و ورودی سوم ایستگاه مهدیه گفت: ۳ سال پیش ورودی غربی ایستگاه رودکی در محدوده منطقه ۱۰ به بهره‌برداری رسید و حالا ورودی شرقی ابن ایستگاه که در محدوده منطقه ۱۱ واقع شده است، با ۶ رشته پله‌برقی افتتاح می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top