تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/08/25 - 12:37
کد خبر: 414068

راه‌اندازی کافی شاپ، از چالش‌های فرارو تا موفقیت

برای خرید لوازم مخصوص کافه و انواع قهوه نظیر قهوه ربوستا، عربیکا و... وبسایت ورنا بهترین مرجع خرید می‌باشد. این سایت متعلق به مجموعه‌ای در بوشهر است که توانایی و تخصص کافی در این زمنیه را دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قیمت قهوه برای افرادی که علاقمند به راه‌اندازی کافی شاپ هستند بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ چرا که امروزه قهوه تبدیل به یکی از نوشیدنی‌های گرم پرطرفدار در ایران شده است. طبیعتاً صاحبان کافی شاپ‌ها که به دنبال رسیدن به قله‌های موفقیت و سودآوری بالا می‌باشند، نیازمند استعلام قیمت قهوه از یک مرجع معتبر خواهند بود. البته بهتر است علاوه بر استعلام قیمت قهوه یک مرجع دائمی را برای خرید خود انتخاب کنند تا به محض اتمام موجودی به راحتی خرید جدید داشته باشند. بنابراین به وضوح روشن است که اگر قصد دارید بهترین کافی شاپ شهر را داشته باشید می‌بایست درباره فوت و فن‌های این شغل نکات مهمی را بدانید. پس، از مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب غافل نشوید.

راه‌اندازی کافی شاپ، از چالش‌های فرارو تا موفقیتّ

اصلی‌ترین لوازم کافه و بار کدامند؟

مسلماً پیش از دانستن قیمت قهوه و اقدام برای خرید آن می‌بایست مایحتاج تهیه‌ی انواع قهوه برای کافی شاپ خریداری شود. برای درست کردن قهوه با دستورهای مختلف خارجی نیاز به وجود لوازم خاصی است که در دسته‌ی لوازم کافه و بار قرار دارند. برخی از این لوازم ضروری عبارت هستند از:

  • قهوه ساز به عنوان یکی از اولین دستگاه‌هایی است که باید برای راه‌اندازی کافی شاپ تهیه شود، که انواع مختلفی دارد. البته به طور کلی فروشگاه‌ها و کافی شاپ‌ها بزرگ‌ترین سایز دستگاه را خریداری می‌کنند که برای پذیرایی از مشتریان کافی باشد. دستگاه قهوه ساز در مدل‌های مختلف توسط برندهای مشهور دنیا تولید و برای خرید موجود می‌باشند.
  • اسپرسوساز هم از دیگر لوازم کافه و بار است که برای تهیه‌ی اسپرسو به کار خواهد آمد، این دستگاه برای کافی شاپ‌های مدرن و خاص بسیار بسیار ضروری می‌باشد. این دستگاه نیز با برندهای مختلف برای خرید وجود دارد که هر یک قابلیت‌های خاصی دارند.
  • محفظه نگهدارند انواع قهوه، ماگ و فنجان‌های مخصوص قهوه و... نیز از لوازم مهمی است که می‌بایست به تعداد بالا در یک کافی شاپ پیشرفته موجود باشد تا هیچ مشتری بدون کیفیت پذیرایی نشود.

بنابراین خرید دستگاه‌هایی مثل اسپرسوساز می‌بایست جزو اولین گزینه‌ها باشد تا همه لوازم برای مشتری مداری در کافی شاپ مهیا باشد. به عبارت دیگر خرید این دست از لوازم به اندازه خرید قهوه حائز اهمیت بوده و به هیچ وجه نباید نسبت به آن بی‌توجه باشید. البته بهتر است برای خرید مرجعی مطمئن را انتخاب کنید تا از اصالت محصولات اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت قهوه چگونه تعیین می‌شود؟

اطلاع از قیمت قهوه حق مسلم صاحبان کافه‌ها بوده و می‌بایست مرجعی دائمی برای خریدهای خود داشته باشند، اما ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که افزون بر قیمت قهوه موضوعات مهم دیگری هم وجود دارد. به طور مثال قهوه انواع مختلفی دارد و قیمت آن به صورت کیلیویی بر اساس نوع آن تعیین می‌شود. ناگفته نماند که لازم است برای موفقیت در راه‌اندازی کافی شاپ و رسیدن به شهرت می‌بایست، به خوبی انواع قهوه را بشناسید و برای دریافت قیمت نام و مشخصات آن را به خاطر داشته باشید. برخی از مهم‌ترین قهوه‌هایی که می‌بایست برای کافه خود خریداری کنید به شرح زیر می‌باشند:

راه‌اندازی کافی شاپ، از چالش‌های فرارو تا موفقیت

  • قهوه عربیکا
  • قهوه فرانسه
  • قهوه اسپرسو
  • قهوه ترک
  • قهوه ربوستا
  • انواع قهوه فوری و...

لازم به ذکر است که هر کدام از قهوه‌های موجود روش دم آوری خاصی دارند که تنها افراد متخصص در این زمینه از عهده آن بر خواهند آمد. بنابراین اگر اطلاعات کافی برای تهیه قهوه ندارید، پیش از راه‌اندازی کافی شاپ می‌بایست دوره آموزشی ببینید. همچنین بهتر است برای حفظ کیفیت خدمات‌دهی در کافه خود از یک مرجع معتبر و دائمی خرید کنید که از کیفیت محصولات ارائه شده در آن کاملاً مطمئن باشید. بدون شک مشتریان به کیفیت قهوه‌های شما علاقمند شده و پایه‌ی ثابت کافی شاپ شما خواهند شد، بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت تمامی موضوعات فوق از قیمت قهوه مهم‌تر هستند.

راه‌اندازی کافی شاپ سودآور است!

به طور کلی قیمت قهوه به سبب شیوه فرآوری و خارجی بودن آن به نسبت دیگر دمنوش‌ها بالاتر است، اما خرید قهوه برای راه‌اندازی کافه کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. کافی شاپ‌ها با خدماتی که ارائه می‌دهند سود بالایی به دست می‌آورند که در برابر هزینه‌ای که برای خرید قهوه عربیکا، اسپرسو و... به همراه لوازم پرداخت کرده‌اند به هیچ عنوان چشمگیر نمی‌باشد. البته به راحتی می‌توان درون یک کافی شاپ خاص و لاکچری قهوه را نیز برای مصرف خانگی به صورت کیلیویی و بسته بندی به فروش رساند و به این شیوه نیز سودآوری داشت. پس از همه نظر احداث یک کافی شاپ شغلی پردرآمد و عالی می‌باشد؛ چرا که نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم برای ریکاوری و رفع خستگی پس از یک روز کاری یا تحصیلی آرامش بخش خواهد بود.

اینترنتی قهوه بخرید تا فرصت از دست نرود!

اگر صاحب یک کافی شاپ تازه تاسیس هستیدف لازم است بیشتر ساعات مورد نیاز را در کافه حضور داشته باشید تا نسبت به جذب مشتری فعال باشید. به همین علت بهتر است وقت زیادی برای خرید قهوه از دست ندهید، اگر یک مرجع خرید خوب را شناسایی کنید به راحتی می‌توانید قیمت قهوه را به صورت آنلاین دریافت کرده و غیرحضوری خرید کنید. با این روش برای خرید قهوه تنها چند کلیک ساده بیشتر وقت نخواهد گرفت و می‌توانید به امورات کاری خود به موقع رسیدگی کنید.

ورنا، بهترین مرجع دائمی برای خرید لوازم کافی شاپ

راه‌اندازی کافی شاپ، از چالش‌های فرارو تا موفقیت

برای خرید لوازم مخصوص کافه و انواع قهوه نظیر قهوه ربوستا، عربیکا و... وبسایت ورنا بهترین مرجع خرید می‌باشد. این سایت متعلق به مجموعه‌ای در بوشهر است که توانایی و تخصص کافی در این زمنیه را دارند. ورنا در اصل نام یک تیم است که با راه‌اندازی سایت http://sirafcoffee.ir امکان دسترسی کلیه‌ی مشتریان را از سراسر ایران تسریع بخشیده و بهتر خدمات رسانی می‌کند. این تیم فعالیت تخصصی خود را از سال 96 آغاز کرده و تا به امروز توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. برای خرید تمامی لوازم مورد نیاز کافه، استعلام قیمت قهوه و خرید انواع آن تنها کافی است روی لینک آبی کلیک کرده و با چند انتخاب ساده خرید نمائید تا لوازم به سرعت به آدرس شما ارسال شود.

بدون شک از کیفیت محصولات ورنا شگفت زده خواهید شد؛ چرا که این تیم مجربه انواع قهوه را به خوبی می‌شناسند و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌کنند. لازم به ذکر است که برای خرید از سایت هیچگونه نگرانی وجود ندارد، زیرا این سایت دارای نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال نیز می‌باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
احمد صغیری
1400/12/04 - 15:14

رسانه محترم دانشجویان ایران از مقاله خیلی مفیدتون متشکرم.
تورهای مسافرتی آفری
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز تولید مشروبات الکلی در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top