تاریخ انتشار: جمعه 1400/08/28 - 12:37
کد خبر: 414348

اصرار رییس فدراسیون فوتبال برای بازگشت طارمی

شنیدیم پس از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در تماس اسکایپی ضمن تبریک به اسکوچیچ از او خواسته است طارمی را برگرداند اما...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، این دستور رئیس فدراسیون ظاهرا با مخالفت و ناراحتی دراگان اسکوچیچ همراه شده است. سرمربی کروات اعتقاد دارد تیمش در حال حاضر بی حاشیه و خوب بازی می کند و خودش درمورد طارمی باید تصمیم بگیرد مضاف براینکه او یک شرط خاص هم دارد: «مهدی طارمی برای بازگشت به تیم ملی باید رسما از دراگان اسکوچیچ عذرخواهی کند!»

این درحالیست که مهدی طارمی قبل و بعد از بازی های تیم ملی برابر لبنان و سوریه در صفحه شخصی خودش آرزوی موفقیت برای ایران کرد اما شنیده می شود دراگان اسکوچیچ آن را کافی نمی داند!

مرد کروات که در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان به تعریف و تمجید از مهدی طارمی پرداخته بود حالا به لطف نتایج بدست آمده در دو بازی اخیر تیم ملی با اعتماد به نفس بیشتری خواهان عذرخواهی رسمی ستاره پورتو شده است.

شنیدیم دراگان اسکوچیچ حتی در اردن به سخنگوی فدراسیون هم معترش شده است که چرا حرف از بازگشت مهدی طارمی بدون هماهنگی با سرمربی تیم ملی زده است؟!

شاید برهمین اساس هم بود که حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از ورود کاروان تیم ملی به تهران در مواجهه خبرنگاران و ذگزارشگران گفت: «من نگفتم مهدی طارمی به تیم ملی برمی گردد. از حرفهای من سوءبرداشت شد و  گفتم که باید این سوءتفاهم ها حل شود و...!»

شریفی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال درحالی از صحبت های گذشته خود در مورد بازگشت قریب الوقوع مهدی طارمی پشیمان شده و حرفش را پس گرفت که همه خبرنگاران از تغییر لحن او شگفت زده شدند!

ماجرا به همان عصبانیت دراگان اسکوچیچ و مواخذه سخنگوی فدراسیون در خصوص بازگشت طارمی بازمی گردد.

مرد کروات به لطف پیروزی های اخیر تیم ملی و نتایجی که گرفته است احساس می کند تیمش به مهدی طارمی نیاز ندارد و تنها درصورتی حاضر است این بازیکن را ببخشد که ستاره پورتو رسما عذرخواهی کند!

به نظر هم می رسد وساطت دیرهنگام اما به هرحال درست رئیس فدراسیون فوتبال برای بازگشت بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر ایران ( به گواه اغلب کارشناسان) به تیم ملی هم بی فایده باشد و باید منتظر ماند و دید مهدی طارمی به صورت رسمی از اسکوچیچ عذرخواهی می کند یا نه؟!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top