تاریخ انتشار: شنبه 1400/09/06 - 13:23
کد خبر: 415237

سئو چیست؟

موتور های جستجوی گوگل طبق الگوریتم خود، دائما دستخوش تغییر هستند و برای کارشناسان سئو غیر قابل پیش بینی می باشند، بنابراین کارشناسان سئو اطلاعات خود را باید در زمینه سئو و بهینه سازی آن دائما به روز رسانی کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سئو‌ به معنای بهینه سازی موتور های جستجو است، سایت ها از طریق بهینه سازی و سئو باعث می شوند، که لینک ها رتبه بندی شوند و در رتبه بالا قرار گیرند.

عمل سئو به راحتی و سادگی و توسط هر شخصی انجام نمی شود؛ برای انجام این کار باید صبر و حوصله و صد البته دانش و مهارت زیادی در این زمینه داشت، به همین دلیل است که برای ارتقای سایت به رتبه های بالاتر به متخصص و کارشناس سئو با سابقه نیازمند هستیم، غیر از این به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

سئو سایت یا به عبارتی بهینه سازی یک سایت، توسط سئوکار انجام می شود، این فرد باید دارای اطلاعات زیاد و لازم در این زمینه باشد.

موتور های جستجوی گوگل طبق الگوریتم خود، دائما دستخوش تغییر هستند و برای کارشناسان سئو غیر قابل پیش بینی می باشند، بنابراین کارشناسان سئو اطلاعات خود را باید در زمینه سئو و بهینه سازی آن دائما به روز رسانی کنند.

سئو چیست؟

از جمله اهداف سئو، کمک به سایت ها برای کسب رتبه بالا تر می باشد، نمایش بیشترین صفحات مرتبط با پرسش از جستجوی وارد شده، دارای ویژگی هایی هم برای کاربران و هم برای الگوریتم موتور جستجور است، زیرا کاربران با استفاده از آن به پاسخ سوال خود می رسند و موتور جستجو با توجه به صفحات زیاد مرتبط قابل اعتماد برای عموم مردم می شود.

برای اینکه متخصصین سئو بفهمند که چگونه و با استفاده از چه کلمات کلیدی رقابتی سئو می توانند به رتبه بالاتری دست پیدا کنند دستخوش ماه ها تحقیق و کار می باشد، و در زمان کوتاه نمی توان این عمل را میسر کرد، سئو در دراز مدت موجب می شود که بازدیدکنندگان افزایش پیدا کنند و سپس رتبه بهتری در نتایج گوگل بدست آورد.

سئو سایت باعث ایجاد ویژگی هایی از جمله موارد زیر می شود:

  • سئو سایت موجب ایجاد یک برند می گردد.
  • به دلیل افزایش بازدید کنندگان باعث افزایش فروش می شود.
  • سئو سایت اگر در رتبه های بالا قرار گیرد، بهترین ابزار برای تبلیغات شناخته می شود.
  • این عمل باعث می گردد که موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار باشد.
  • باعث افزایش ترافیک سایت می شود.
  • بهینه سازی موتور جستجو در بازدید سایت شما تاثیر فوق العاده ای دارد.

سئو چیست؟

اهمیت سئو در چیست؟

همانطور که می دانید امروزه اکثر کاربران اینترنتی برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود از طریق گوگل، بینگ و یاهو به جستجو می پردازند، بنابراین با انجام سئو سایت و ارتقا رتبه در گوگل می توانید به تعداد بازدید بیشتری برسید و درنتیجه از طریق آن کسب درآمد کنید.

قیمت انجام سئو سایت

امروزه فرایند سئو سایت یکی از ضروری ترین عمل ها برای صاحبان کسب و کار محسوب می شود، و اهمیت آن روز به روز در حال افزایش است، محققان معتقدند که ۸۵ درصد افراد قبل از خرید هر محصول ابتدا آن را در اینترنت جستجو می کنند، بنابراین اگر شما با استفاده از سئو و کلمات کلیدی بتوانید سایت خود را به صفحات اول گوگل ببرید، باعث فروش محصولات زیاد و در نتیجه جذب مشتری و درآمد زیاد می شوید، اگر در هنگام جستجوی کاربران سایت شما در صفحات اول گوگل نباشد مسلما مشتریان زیادی را از دست خواهید داد و افراد به رقیبان شما که در صفحات اول سایت قرار دارند مراجعه خواهند کرد.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر تصمیم شرکت ها برای انجام سئو سایت، هزینه بهینه سازی وب سایت و قرار گرفتن یک سایت در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل است.

عوامل زیادی بر تعیین تعرفه قیمت بهینه سازی موتور های جستجو وجود دارد، در ادامه این مطلب به این عوامل می پردازیم:

  • جایگاه به وجود آمده سایت شما در صفحات گوگل.
  • مدت زمان و ثبت و دامنه و عمر سایت شما.
  • میزان رقابت در میان کلمات کلیدی استفاده شده.
  • وضعیت رقیبان شما در فضای اینترنت.
  • جایگاه فعلی سایت شما در بین رقبا.
  • کیفیت محتوای ارائه شده در سایت.
  • هزینه رپورتاژ آگهی.
  • تیم حرفه ای که بر روی سایت شما فعالیت کرده اند نیز بر روی تعیین قیمت تاثیر گذار هستند.

تعرفه تعیین هزینه سئو سایت، با توجه به مواردی که در قبل گفتیم تعیین می گردد، پس توجه داشته باشید که باید این موارد بر سایت شما اعمال گردد سپس هزینه های سئو را انجام دهید.

استاندارد ها و بهینه سازی موتور جستجو به مرور زمان انجام خواهد شد، بنابراین همواره با حرفه ای ترین متخصصان سئو در ارتباط باشید تا بتوانید سایت خود را ارتقا دهید، اگر فردی به شما قول داد که یک شبه برای سایت شما سئو انجام دهد و باعث شود که سایت شما به رتبه های بالاتری ارتقا پیدا کند، مطمئن باشید که در کمترین زمان سقوط خواهید کرد زیرا عمل سئو به خوبی انجام نخواهد شد، پس به کارشناس سئو زمان بدهید تا بتواند به خوبی بر روی سایت شما بهینه سازی انجام دهد.

چرا موتور های جستجو نیازمند سئو و بهینه سازی هستند؟

گوگل موتور جستجویی هوشمند و حرفه ای است که همواره پاسخگوی نیاز کاربران بوده است؛ اما در حال حاضر به کمک کاربران نیازمند است، گوگل دارای محدودیت ها و الگوریتم هایی است که نیاز به فرد سئوکار برای دور زدن این محدودیت ها دارد.

به یاد داشته باشید که انجام سئو به معنای فریب موتور جستجو و کلاهبرداری نیست! سئو جز اصولی است که صاحبان مشاغل را قادر می سازد بهتر دیده شوند و به کسب درآمد برسند.

خدمات سئو در کل کشور

سئو و بهینه سازی سایت با هدف افزایش فروش محصولات، افزایش ترافیک سایت، و ایجاد برندینگ و افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، انجام می شود.

متخصصان سئو به صورت دورکاری فعالیت های سئو را برای سایت صاحبان کسب و کار، در کرج و تهران و سایر شهر های ایران انجام می دهند‌.

سئو از آن دسته فعالیت هایی است که نیاز به حضور فیزیکی فرد ندارد، و متخصصان سئو در هر جایی به صورت دورکاری می توانند وبسایت های شما را که نیازمند گرفتن رتبه و امتیاز بهتر و ترافیک و افزایش بازدید بیشتری هستند را بهینه سازی کنند.

بنابراین خدمات فقط مخصوص کرج یا تهران نیست و برای کل ایران در زمینه خدمات سئو انجام می شود.

امروزه موتور های جستجو به صورت مستمر در حال هوشمند تر شدن هستند، صاحبان وبسایت ها همواره به کمک رسانی متخصصان سئو برای به روز رسانی محتوای سایت های خود نیاز دارند، تا بتوانند در صفحه اول گوگل قرار گیرند و از طریق آن فروش بیشتری از محصولات داشته باشند.

سئو چیست؟

خدمات سئو سایت

متخصصان در ابتدای کار خود به وضعیت سایت رقبای شما می پردازند و پس از تحلیل و بررسی سایت آنها سعی می کنند تا نقطه ضعف های آنها را در سایت شما پوشش دهند و از این طریق شما یک پله از آنها به جلو بیوفتید.

برخی خدمات سئو توسط کارشناسان به صورت زیر است:

  • آنالیز رقبا و طرح راهکار هایی برای بهینه سازی سایت.
  • مشاوره و آموزش در حوزه تولید محتوای مناسب و مفهومی.
  • بهبود رتبه سایت در گوگل
  • بهبود سئو داخلی سایت و استفاده از ابزار هایی برای آنالیز سایت.
  • مشاوره و راهنمایی دادن در حوزه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی.
  • ارائه گزارش کاری سئو و بهینه سازی سایت در پایان هر ماه.
  • آموزش و راهنمایی برای تولید مقالات علمی و مرتبط با حوزه کاری شما.
  • آنالیز سایت و تحلیل مشکلات کد نویسی و ساختاری سایت با استفاده از ابزار ها و راهکار دادن برای بهبود سایت.
  • برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب راهنمایی و مشورت دادن به محتوا نویسان، و تحقیق و شناسایی کلمه کلیدی مناسب.

با ما تماس بگیرید : 09126108515

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top